کد مخفی تپ سواپ امروز چهارشنبه ۱۳ تیر 1403

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.1 دقیقه

استاربورس نوشت: در این مطلب کد مخفی تپ سواپ امروز ۱۳ تیر,کد تپ سواپ امروز,کد جدید تپ سواپ چهارشنبه 13 تیر را قرار دادیم . تپ سواپ هم مثل همستر و سایر بازی های تلگرامی دست به ایده جدیدی به نام کد مخفی روزانه زده که با وارد کردن این کد مخفی 200 هزار سکه تپ سواپ می توانید به رایگان دریافت کنید . کد تپ سواپ امروز و کد جدید تپ سواپ را در ادامه قرار دادیم …

1

پاداش ۷۰۰ هزار سکه ای تپ سواپ؛ در تسک سمت راست، کانال یوتیوب پیشنهادی رو سابسکرایب کنید و در تسک سمت چپ، ویدیوی پیشنهادی رو از ابتدا تا انتها با سرعت نرمال تماشا کنید و گزینه‌ی Check رو بزنید و پاداش رو دریافت کنید.

کد تسک روزانه‌ تپ سواپ 13 تیر : 548719

کد مخفی تپ سواپ چیست؟

اخیراً، تپ سواپ قسمت جدیدی به نام سینما به بخش تسک‌های بازی‌اش افزوده است. بخش سینما به عنوان یک فضایی برای معرفی کانال یوتیوب تپ سواپ به شمار می‌آید که به تازگی شروع به کار کرده است. در این بخش، می‌توانید ویدئوهای یوتیوب تپ سواپ را تماشا کرده، کدهای مخفی در آن‌ها را پیدا کرده و با وارد کردن کد هر ویدئو، سکه‌های رایگانی را به عنوان پاداش دریافت کنید.

رازهای پنهانی که درباره آن صحبت می‌کنیم، در ویدیو اول به‌صورت اعداد رنگارنگ زیر برخی تصاویر قرار دارند. با ترکیب این اعداد می‌توانید رمز هر ویدیو را پیدا کنید و در نهایت در همان بخش سینما وارد شده و سکه‌های رایگان خود را دریافت کنید.

لینک ورود به بازی تپ سواپ

https://t.me/tapswap_mirror_1_bot?start=r_287271213

کد مخفی تپ سواپ، یک ابزار جالب است که به کاربران این بازی تلگرامی امکان می‌دهد تا به‌صورت رایگان سکه‌های بیشتری را دریافت کنند. با واردکردن این کدها، کاربران می‌توانند ویدئوهای مختلف کانال یوتیوب تپ سواپ را تماشا کرده و از پاداش‌هایی که برای آنها تعبیه شده است، بهره‌مند شوند. این ابزار جدید، جذابیت بازی را بیشتر کرده و کاربران را ترغیب می‌کند تا وقت بیشتری را صرف تماشای ویدئوها و حل کردن تسک‌های مختلف کنند. از آنجایی که این کدها به‌صورت مخفی در ویدئوها قرار دارند، کاربران باید دقت کافی را داشته باشند تا بتوانند آنها را پیدا کنند و از مزایایی که این ابزار ارائه می‌دهد، بهره‌مند شوند.

کد مخفی تپ سواپ امروز ۱۳ تیر,کد تپ سواپ امروز,کد جدید تپ سواپ چهارشنبه 13 تیر

1

دو تسک جدید در اپلیکیشن تپ سواپ به نام‌های Special و Cinema اضافه شده است. برای انجام تسک Special، کافی است وارد صفحه یوتیوب TapSwap شده و چند ثانیه صبر کنید، سپس گزینه Check را بزنید و پس از ارور و 30 ثانیه مجددا چک کنید. اما برای انجام تسک Cinema باید یک فیلم را مشاهده کنید و کد ۶ رقمی نمایش داده شده در فیلم را در قسمت مورد نظر وارد کنید. برای کمک به دیگران، من فیلم را کامل دیدم و کد را در اینجا می‌گذارم. با کلیک بر روی کد، می‌توانید آن را کپی کنید و در قسمت مورد نظر وارد کنید، سپس Submit را بزنید تا تسک تکمیل شود.

پاداش ۷۰۰ هزار سکه ای تپ سواپ؛ در تسک سمت راست، کانال یوتیوب پیشنهادی رو سابسکرایب کنید و در تسک سمت چپ، ویدیوی پیشنهادی رو از ابتدا تا انتها با سرعت نرمال تماشا کنید و گزینه‌ی Check رو بزنید و پاداش رو دریافت کنید

لینک ورود به بازی تپ سواپ

https://t.me/tapswap_mirror_1_bot?start=r_287271213

*********************************

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها