بهترین سفینه‌های موجود در بازی استارفیلد رو میشناسی؟

انتخاب یک سفینه مناسب میتونه تجربه بازی Starfield رو به کل تغییر بده پس خیلی خوبه که بهترین انتخاب رو داشته باشین.

شناسه خبر: ۳۸۰۴۳۴
بهترین سفینه‌های موجود در بازی استارفیلد رو میشناسی؟

راهنماتو- در Starfield، انواع مختلفی از کشتی‌ها برای خرید، دزدیدن و حتی ساختن وجود دارن و شما هم برای گشت و گذار در کهکشان به یک سفینه خوب و مناسب نیاز دارین. پس بهترین سفینه‌های Starfield کدوما هستن و چطوری میتونیم پیداشون کنیم؟ نگران نباشین چرا که در ادامه میخوایم بهترین سفینه های بازی رو بر اساس نیازتون معرفی کنیم.

به گزارش راهنماتو، سفینه اولیه Starfield یکمی در زمینه‌های مبارزه، بارگیری و سفر ضعیف ظاهر میشه، بنابراین شما باید در طی بازی سفینتونو همراه با کارکتر خودتون آپگرید کنین. راه‌های مختلفی هم برای دستیابی به سفینه‌ها در Starfield وجود دارن، بنابراین نباید زیاد سخت باشه که بتونین سفینه مورد نظر خودتونو پیدا کنین.

ما همین الانشم از جامعه خلاق این بازی چیز های زیاد و جالبی دیدیم از X-Wings گرفته تا Star Destroyers. اما خب همه افراد نمیشه گفت خلاقیت لازم رو دارن و گاهی اوقات، بهترین سفینه‌های Starfield سفینه‌هایی هستند که می‌تونید خیلی راحت بخریدشون، بدزدید یا حتی هدیه بگیرید.

میشه گفت بعضی سفینه‌ها در مبارزه برتری دارن، برخی دیگر برای حمل و نقل بار مناسب هستن و بعضی دیگه هم نیازهای موقت شما رو برطرف می‌کنن. این لیست از بهترین سفینه‌های Starfield شامل سفینه‌های مختلفی از هر دسته است، بنابراین مطمئناً چیزی رو پیدا می‌کنین که بتونه پاسخگوی نیازهاتون در بازی باشه.

بهترین سفینه‌ها در Starfield برای حمل و نقل بار

اگر دوست دارین به عنوان یک راننده کامیون فضایی بازی کنین، یا انگشتاتون چسبناکه و هر چیزی رو که می‌بینین برمیدارین، این دسته از کشتی راسه کار شماست.

ما اونارو بر اساس ظرفیت حمل و نقل و مقاومتشون انتخاب کردیم. هر دوی این عوامل برای حمل کردن وسایلتون و جلوگیری از تهدیدای مربوط به بدنه‌ی سفینه در Starfield خیلی مهم هستن.

Shieldbreaker

bestshipstarfield

سفینه‌ Shieldbreaker یک سفینه‌ از کلاس B در خطوط کریمسون (Crimson Fleet) هستش، بنابراین شما باید مهارت خلبانی خودتون رو ارتقاء بدین و باید باهاشون آشنا بشین. خوشبختانه، دزدفضایی بودن یکی از بهترین راه‌های کسب غنیمت در این بازیه.

سفینه‌ Shieldbreaker دارای ظرفیت حمل بار بالاییه؛ در کنار اون مقاومت بالا، باک با گنجایش بالا و فضای خدمه بزرگی داره و برای مبارزه‌هایی که داخل سفینه‌ اتفاق میفته ایده‌آله.

اگر دوست دارین برای خودتون یک Shieldbreaker بخرین، می‌تونید اونو در مرکز خطوط کریمسون (Crimson Fleet Headquarters) خریداری کنید. قیمت تقریبیش هم حدود 250,000 کردیته.

Silent Runner

silentrunnerstarfield

هیچ سفینه در Starfield ظرفیت بار بیشتری از Silent Runner رو نداره. با ظرفیت بار غول‌آسا به میزان 6080، شما قادر به حمل انواع مختلفی از منابع سنگین و ارزشمند خواهید بود. این سفینه‌ ایده‌آل برای ساخت پایگاه و کسب کردیت در بازیه.

متأسفانه، اینا تنها مزایای Silent Runner هستن. از لحاظ سرعت هم کمی کنده، ظرفیت سوخت محدودی داره و در مبارزه اصلاً قابل اعتماد نیست. با این حال، برای حمل و نقل سنگین، این سفینه‌ عالیه.

Silent Runner رو می‌توانید در مرکز Hopetown HQ با 390,000 کردیت ازآن خودتون کنین.

بهترین سفینه‌ها در Starfield برای مبارزه

اگر به جمع کردن غنیمت علاقه چندانی ندارین یا فقط می‌خواهید از روزمرگی بیرون بیاید، مبارزه با سفینه‌های Starfield یک راه عالی برای انجام این کاره. ما چند سفینه رو انتخاب کردیم که شما رو تبدیل به خلبانی میکنن که همه ازشون حساب میبرن.

این گزینه‌ها با اولویت اصلی که قدرشونه انتخاب شدن. اگرچه انتخاب اول ما چیزیه که برای حفظ زندگی شما فقط سلاح قوی‌تر نداره.

Razorleaf

razorleafstarfield

سفینه Razorleaf برای مواجهات نبردی به دلیل سرعت و چابکی خارق‌العاده‌ای که داره به همراه اسلحه‌های پایه عالی که به راحتی قابل ارتقاء هستن، انتخاب عالی‌ای هستش. تازه در کنار اینها، دارای توانایی منحصر به فردیه که باعث فرار دشمنانتون می‌شه.

حالا شاید بپرسید چرا می‌خواهید دشمناتون از سفینتون فرار کنن. خب، سرعت سفینه Razorleaf به شما امکان می‌ده تا در حین عقب‌نشینی دشمناتون خیلی سریع بهشون برسین و دخلشونو بیارین.

البته متأسفانه ظرفیت بار خیلی پایینی داره، اما دارای دارای سیستم محافظت از باره که یعنی چیزهای غیرقانونی شما توجه دیگران رو به خودشون جلب نمی‌کنن. سفینه Razorleaf رو می‌تونید با تکمیل ماموریت " Secret Outpost " به دست آورید. خلاصه اگر بخواید این کشتی رو بگیرین یکم باید داستان رو برای خودتون اسپویل کنین.

Abyss Trekker

abysstrekkerstarfield

Abyss Trekker بدون شک بهترین سفینه در Starfield برای مبارزست. قدرت آتیش‌بازی غول‌آساش به شما این امکانو می‌ده که تقریباً هر چیزی که باهاش مواجه میشید رو به سرعت شکست بدین. این سفینه عالی برای مراحل انتهای بازیه و خب برای بدست آوردنش باید تا آخرای بازی صبر کنین.

به جز ظرفیت بار کم، مشکل دیگه‌ایم نداره. این سفینه فاصله‌ی پرش بالایی داره که به شما اجازه میده که این سفینه رو به تمامی سیستم‌های ستاره‌ای ببرید و هر چیزی رو که در مسیرتون ثرار گرفت رو از بین ببرید.

Abyss Trekker رو می‌توانید در Paradiso با قیمت 365,000 کردیت بخرید. گرچه یکم گرونه، ولی همچنان ارزون‌تر از هر چیز دیگه‌ایه که میتونه این مقدار ویرانی رو باعث بشه.

بهترین سفینه‌های هیبریدی در Starfield

گاهی اوقات ممکنه بین دوتا چیز یا قضیه دو دل باشین و خب در این بازی هم این اتفاق احتمالا براتون بیفته و منم میدونم چون وقتی آپشن های زیادی داشته باشین طبیعیه. حالا در مورد سفینه‌هاهم شاید بین کارایی مبارزه مناسب و فضای کافی برای غنائمتون یک سطح وسط رو بخواید.

خبر خوبی که دارم اینه که ما بهترین سفینه‌های Starfield رو میتونن همه کاره باشن رو براتون دسته‌بندی کردیم تا نیاز به تعویض سفینه‌ها نداشته باشین. هر کدامشون دارای آمارهای پایه مناسب در همه‌ی زمینه‌ها هستن و از طریق ارتقاء‌های آسان می‌تونند حتی بهتر هم بشن.

Star Eagle

stareaglestarfield

Star Eagle ممکنه یکی از متناسب‌ترین سفینه‌ها در بازی باشه و می‌تونید اونو به سرعت در اوایل بازی به دست بیارین. با ارتقاء مناسب در فواصل منظم، این سفینه می‌تونه مدت طولانی رو در حین بازی به شما خدمت کنه.

این سفینه دارای مقاومت فوق‌العاده، قدرت آتش‌، ظرفیت بار و فضای خدمه مناسبی هستش، به این معنی که می‌تونید با تعدادی از اعضای تیم تخصصی عملکردش رو بهبود داد. قابلیت‌های پرش اون هم در ابتدای کار کمی ضعیفه، اما به راحتی شما رو میتونه در اوایل بازی و اواسطش یاری بده.

Star Eagle رو می‌تونید به صورت مجانی و مفت با تکمیل ماموریت‌هایی برای Freestar Rangers به دست بیارین. مطمئن باشین اون ماموریت‌ها ارزششو دارن.

Crimson Fleet Wight

wightstarfield

Wight به نسبت بهترین سفینه‌ خطوط کریمسون (Crimson Fleet) هستش. فقط شما باید عضو خطوط کریمسون باشید تا بتونید اونو بخرین، پس مراقب باشید. اگر می‌خواید به زندگی دزدی فضایی پا بزارید، این پاداش بسیار جذابی میتونه براتون باشه.

این کشتی دارای پوشش حفاظتی عالیه و همچنین ظرفیت بار و اسلحه مناسبی داره. محدوده‌ی سوخت و ظرفیت پرش اون هم ایده‌آل برای سفرهای پیاپی در فضا هستش. تنها ضعف واقعیش سرعت نسبتا پایینشه،البته این به کندترین سفینه بازی تبدیلش نمیکنه.

اگر عضو خطوط کریمسون هستید، می‌تونید وایت رو با قیمت 300,000 کردیت در The Key بخرید.

امیدواریم که این مقاله به شما در درک بهتری از سفینه‌های موجود در بازی Starfield کمک کرده باشه و شما رو در انتخاب کشتی مناسب برای ماجراجویی‌های فضایی‌تون کمک کرده باشه. در فضا خوش سفر باشین!!

نظرات
پربازدیدترین خبرها