۹نشانه ظریفی که می‌گوید این زن شما را «در آب‌نمک خوابانده است»

شاید وقت آن رسیده باشد که بدانید با او در کجای داستان زندگی‌تان ایستاده‌اید.

شناسه خبر: ۳۹۵۵۱۸
9نشانه ظریفی که می‌گوید این زن شما را «در آب‌نمک خوابانده است»

راهنماتو- وقتی زنی شما را به عنوان یک گزینه‌ از میان‌ گزینه‌های مختلف در نظر می‌گیرد، ممکن است ابراز علاقه کند اما احساسات‌ واقعی‌اش را پنهان می‌کند.

به گزارش راهنماتو، در عوض، وقتی زنی حقیقتا شما را برای خودتان می‌خواهد، بدون هیچ پرسشی این قضیه را خواهید فهمید. رازش در درک نشانه‌های ظریف است. بگذارید با قطعیت با شما بگوییم که «نشانه‌ها» همیشه وجود دارند.

با راهنماتو همراه باشید تا به شما بگوییم که کدام نشانه‌ها می‌گویند این زن شما را یک گزینه پشتیبان می‌بیند:

1.توجه‌اش به شما منسجم نیست

یکی از آشکارترین نشانه‌ها که می‌گوید زنی حقیقتا به شما علاقه دارد یا نه، میزان توجه پایدار و منسجم او به شماست. انسجام در رابطه کلیدی است. وقتی کسی حقیقتا به شما علاقه داشته باشد، به صورت منظم در تلاش است تا با شما ارتباط بگیرد و گفت‌وگو کند.

اما اگر زنی صرفا شما را یک گزینه پشتیبان ببیند، توجه او به شما پخش و پلا است. یک روز ممکن است خیلی توجه و عشق به شما نشان دهد و روز بعد ممکن است دور و غیرپاسخگو باشد. مثل آن است که به صورت متناوب وزش هوای سرد و گرم را از سوی او احساس کنید. این فقدان انسجام می‌تواند گیج‌کننده باشد، اما اغلب نشانه واضحی است از اینکه او به طور کامل در شما سرمایه‌گذاری نکرده است. درعوض، احتمالا فقط دارد از شما به عنوان یک گزینه جایگزین استفاده می‌کند تا هر وقت نیاز شد به شما مراجعه کند.

برایتان آشنا است؟

شاید وقت آن رسیده باشد که بدانید با او در کجای داستان زندگی‌تان ایستاده‌اید. یادتان باشد که شما شایسته شخصی هستید که به صورت منسجم برایتان ارزش قائل باشد و شما را تحسین کند.

2.هرگز آغازگر تماس نیست

آیا همیشه شما هستید که باب گفت‌وگو را به صورت تلفنی یا متنی شروع می‌کنید؟ آیا این فقط شما هستید که قرار می‌چینید؟ شاید در ابتدا به نظرتان برسد که این زن وارد بازی «من سخت به دست می‌آیم» شده است یا شاید خجالتی است. اما در طی زمان متوجه می‌شوید که داستان فراتر از این‌هاست. وقتی زنی واقعا شما را دوست داشته باشد، دوست دارد با شما صحبت کند و در طی روز دوست دارد حالتان را بپرسد و از شما خبر بگیرد و بخش‌هایی از زندگی روزمره‌اش را با شما به اشتراک بگذارد. قطعا برخی از زنان سرشان نسبت به سایرین شلوغ‌تر است اما حتی آن‌ها هم اگر به شما علاقه داشته باشند، حتما برای ارتباط با شما زمان می‌گذارند.

گاهی برخی زنان فقط شما را یک تور امنیتی می‌بینند تا شریک بالقوه زندگی.

x

3.از معرفی شما به حلقه نزدیکانش خودداری می‌کند

وقتی زنی حقیقتا به شما علاقه داشته باشد، دوست دارد که شما را به دوستان و خانواده‌اش معرفی کند. این معرفی‌ها در راستای تلفیق کردن شما در زندگی‌اش و اثبات دیدن آینده با شما از طرف اوست.

درعوض، اگر او شما را فقط یک گزینه ببیند، از معرفی‌تان به حلقه نزدیکانش خودداری می‌کند. ممکن است بهانه بیاورد و هر بار که این درخواست را می‌کنید او موضوع را عوض کند. اگر در خودداری از معرفی شما به اعضای خانواده‌اش پافشاری کرد، می‌تواند آن را نشانه‌ای بدانید از اینکه به شما به عنوان شریک بالقوه برای آینده بلندمدت نگاه نمی‌کند. بلکه، شما را در حاشیه نگه داشته تا زمانیکه گزینه «بهتری» پیدا کند.

4.علاقه‌ای ندارد درباره زندگی شخصی شما بداند

وقتی زنی حقیقتا به شما علاقه داشته باشد، به زندگی شما، علایق‌تان و تجربه‌هایتان علاقه نشان می‌دهد. مدام از شما سوال می‌پرسد و سعی می‌کند که با شما وارد گفت‌وگوهای عمیق شود تا شما را بهتر بشناسد. اما اگر زنی صرفا شما را گزینه‌ای جایگزین بداند، در این سطح به شما علاقه نشان نمی‌دهد.

می‌فهمید که خیلی کم‌ به روزمرگی‌ها و علایق‌تان علاقه نشان می‌دهد. یا موضوع بحث را عوض می‌کند تا شما درباره موضوعات شخصی‌شان با او حرف نزنید و حتی اگر در این موارد صحبت هم کنید، او یادش نمی‌ماند.

5.درباره برنامه‌هایی که می‌چینید تعهدی ندارد

برنامه‌ریزی برای آینده یا بیرون رفتن، نشانه‌ای از تعهد داشتن به یک رابطه است. اما اگر زنی حقیقتا به شما علاقه نداشته باشد، ممکن است شما را در این زمینه مبهم نگه دارد یا نسبت به برنامه‌ریزی‌ها غیرمتعهد به نظر برسد. ممکن است متوجه شوید که همیشه «خیلی سرش شلوغ است» وقتی به او پیشنهاد قرار می‌دهید، مدام می‌شنوید که «حالا همو می‌بینیم»، «حالا قرار می‌ذاریم»و ... یا شاید مدام برنامه‌هایش را در لحظات آخر بدون توضیحی قانع‌کننده کنسل می‌کند.

همه این‌ها نشانه‌هایی است از اینکه او شما را یک گزینه نگه داشته است. اگر حقیقتا به شما علاقه داشت، از اینکه با شما وقت بگذراند ابراز خوشحالی می‌کرد و دوست داشت که با هم برنامه‌ریزی کنید.

اما با غیرمتهد بود، درواقع دارد گزینه‌هایش را باز نگه می‌دارد تا هر وقت لازم شد از این رابطه بیرون برود.

6.به لحاظ عاطفی با شما راحت نیست

زنی که به شما علاقه داشته باشد، به شما اجازه می‌دهد که آسیب‌پذیری‌اش را مشاهده کنید و رویاها، ترس‌ها و عمیق‌ترین احساساتش را با شما در میان می‌گذارد. این گشودگی احساسی یکی از اصلی‌ترین سنگ ‌بناهای یک رابطه اصیل است. اما، اگر شما را یک گزینه در نظر داشته باشد، ممکن است از به اشتراک‌گذاری احساسات عمیق‌اش با شما خودداری کند. ممکن است متوجه شوید که گفت‌وگوهای او سطحی و درباره اتفاقات روزمره است اما هرگز به لایه‌های عمیق احساسات و موضوعات شخصی‌تر وارد نمی‌شود.

این فقدان صمیمت عاطفی می‌تواند دل شما را بشکند. باعث می‌شود که احساس کنید یک غریبه هستید و هرگز اجازه ندارید به دنیای درونی او وارد شوید. یک رابطه متعهدانه و عاشقانه با این شکل از ارتباط فاصله دارد. در یک رابطه واقعی، هر دو طرف مشتاقانه می‌خواهند که کاملا درباره عمیق‌ترین احساسات‌شان با هم حرف بزنند.

7.او هنوز با شرکای عاطفی سابق‌اش در تماس است

هیچ ایرادی ندارد که افراد دوستی‌های سالمی با شرکای عاطفی سابق خود داشته باشند. اما اگر او مدام با شریک عاطفی سابق‌اش حرف می‌زند یا به نظر می‌رسد که گاهی از حمایت عاطفی او برخوردار است، می‌توانید این را نشانه در نظر بگیرید.

اگر شخصی واقعا به شما علاقه داشته باشد، از شما طلب آرامش و دلداری می‌کند. اوقات بدش به شما مراجعه می‌کند. غم و غصه‌ها و درد دل‌هایش را به شما می‌گوید. اما اگر چنین فردی هنوز برای پیدا کردن احساس آرامش به شرکای عاطفی سابق‌اش پناه می‌برد، می‌توانید آن را نشانه‌ای در نظر بگیرید از اینکه آماده یا مشتاق است که سریعا از رابطه با شما خارج شود.

8.تلاشی برای درک شما نمی‌کند

درک، یک جاده دو طرفه در رابطه است. وقتی زنی حقیقتا به شما علاقه داشته باشد، تلاش می‌کند که زاویه نگاه، احساسات و تجربه‌های شما را درک کند. اما اگر شما را صرفا یک گزینه ببیند، برای دیدن زاویه نگاه‌تان وقت نمی‌گذارد. احتمالا احساسات و تجربه‌های شما را نادیده می‌گیرد. ممکن است احساس کنید که مرتب دارد درباره خودش حرف می‌زند اما هرگز از حال و روز شما سراغ نمی‌گیرد. این فقدان درک می‌تواند احساس انزوا به شما بدهد.

9.احساسات شما را جبران نمی‌کند

مهم‌ترین نشانه‌ای که یک زن به شما حقیقتا علاقه‌ای ندارد آن است که احساسات شما را جبران نمی‌کند. اگر همیشه شما هستید که ابراز علاقه می‌کنید، یا می‌گویید «عاشق‌ات هستم» و او هرگز پاسخ این محبت‌ها را نمی‌دهد یا در بهترین حالت، گاهی پاسخ می‌دهد، نشانه‌ای است واضح از اینکه او روی شما سرمایه‌گذاری نکرده است.

اگر حس می‌کنید عشق‌تان جبران نمی‌شود، مهم است که این احساس را با او در میان بگذارید. اگر همچنان عشق شما را پاسخ نداد، احتمالا شما را یک گزینه پشتیبان می‌بیند. به اصطلاع عامیانه «شما را در آب‌نمک خوابانده» است.

سخن آخر

پویایی‌های روابط انسان‌ها پیچیده است و اغلب درنوردیدن این پویایی‌ها یک چالش بزرگ محسوب می‌شود. اما ارزش بنیادی‌ای که نباید به خاطر هیچ رابطه‌ای زیر پا بگذارید «احترام به خود» یا «ارزش قائل شدن برای خود» است.

اگر در موقعیتی هستید که حس می‌کنید به عنوان یک گزینه جایگزین نگه داشته شده‌اید، ضروری است که ارزش‌های خودتان را به خودتان یادآوری کنید. شما لیاقت کسی را دارد که حقیقتا شما را تحسین کند، حضور شما برایش ارزشمند باشد و احساسات شما را جبران کند.

دکتر جویس برادرز، روان‌شناس، می‌گوید: «بهترین اثبات عشق، اعتماد است.»

در یک رابطه حقیقی، باید اعتماد، احترام و عشق دوطرفه وجود داشته باشد. اگر این مولفه‌ها در رابطه شما مفقود است، احتمالا وقتش رسیده که رابطه‌تان را ارزیابی کنید و ارزشِ خودتان را در الویت بگذارید.

شیوه‌ای که دیگران با ما رفتار می‌کنند، بازتابی از چگونگی رفتار ما با خودمان است. مطمئن باشید وقتی استانداردهایتان را بالا می‌برید درواقع دارید سطحی که انتظار دارید دیگران با شما رفتار کنند را تعیین می‌کنید.

نظرات
پربازدیدترین خبرها