هر زنی عاشق مردی با این خصلت‌ها می‌شود

هر زنی منحصربه‌فرد است.

شناسه خبر: ۳۹۷۶۸۳
هر زنی عاشق مردی با این خصلت‌ها می‌شود

راهنماتو- قرار ملاقات عاشقانه می‌تواند مانند راه رفتن روی میدان مین باشد. اگر مجذوب زنی شده باشید، کار از این هم سخت‌تر است. زنان گاهی موجودات پیچیده‌ای هستند که درک آن‌ها تقریبا ناممکن به نظر می‌رسد.

به گزارش راهنماتو، به نظر می‌رسد که هر زنی منحصربه‌فرد است. همه زن‌ها به دلایل مشابه خوشحال نمی‌شوند. چون زنان با هم تفاوت دارند، تشخیص ویژگی‌هایی که از نظر زنان جذابیت محسوب می‌شود نیز کاری دشوار است.

اما اگر به شما بگوییم کارشناسان کشف کرده‌اند که تقریبا اغلب زنان به دنبال یک سری ویژگی‌های ثابت در شرکای عاطفی‌شان هستند چه؟

یعنی مهم نیست که دختری که دوستش دارید چقدر با بقیه دختران تفاوت داشته باشد، اگر این ویژگی‌های جادویی را نشان دهید، شانس‌تان را در نظر او افزایش می‌دهید.

می‌خواهید بدانید زنان به دنبال چه ویژگی‌هایی در شریک عاطفی‌شان هستند؟ با راهنماتو همراه باشید تا این ویژگی‌های سحرآمیز را با شما در میان بگذاریم:

1.مهارت‌های خوب گفت‌وگویی

بلدید خوب ارتباط برقرار کنید؟ اگر نه، باید وقت بگذارید و مهارت‌های گفت‌وگو کردن را یاد بگیرید، دلیلش هم این است که این کلیدی‌ترین ویژگی‌ای است که زنان در یک شریک عاطفی می‌خواهند.

تحقیقات دریافته‌اند که گفت‌وگوی ضعیف علت بسیاری از جدایی‌ها است. اگر می‌خواهید علاقه‌ای زنی را به خودتان جلب کنید باید نشان دهید که مشتاق هستید و توانش گفت‌وگو دارید.

2.حس شوخ‌طبعی

آیا در جمع دوستان و خانواده «بامزه» شناخته می‌شوید؟ اگر چنین است بخت یارتان است. یکی از ویژگی‌هایی که از نظر زنان جذاب است، حس شوخ‌طبعی خوب است. دختران عاشق پسرانی می‌شوند که بتوانند آن‌ها را بخندانند. برطبق نظرسنجی‌ای که توسط وبسایت سلامت مردان انجام شد، مشخص شد که 77درصد از زنان حس شوخ‌طبعی را به عنوان ویژگی شماره 1دلخواه در شرکای عاطفی‌شان رتبه‌بندی کردند.

همه بانمک به دنیا نیامده‌اند پس نگران نباشید. حس شوخ‌طبعی چیزی بیش‌تر از تعریف کردن جوک است. یک مطالعه نشان داده است که با هم خندیدن کلید شروع و حفظ رابطه عاشقانه قوی است زیرا باعث می‌شود که آدم‌ها احساس شادی کنند و کمک‌شان می‌کند که نسبت به هم محبت نشان دهند.

اگر آدم بامزه‌ای نیستید کارهای دیگری مثل دعوت کردن او به تئاتر کمدی، یا تماشای فیلم کمدی یا تعریف داستان‌های شخصی خنده‌دارتون می‌توانید انجام دهید. وقتی بخندید می‌توانید مطمئن باشید که کارتان را به خوبی انجام داده‌اید.

3.مهربانی

مشخص شده مهربانی یکی از آن ویژگی‌هایی است که زنان در شرکای خودشان جستجو می‌کنند. به خصوص اگر بخواهند به دنبال شریکی بلندمدت باشند. زنان مردان مهربان، دست‌ودل‌باز و مشتاق به انجام کارهای خیر را می‌پسندند.

بهترین بخش قضیه این است که نمایش محبت نه‌تنها شما را تبدیل به آدم مطلوب‌تری می‌کند بلکه از نظر زنان نیز شما برتر از همتایان خودتان هستید. روان‌شناسان اثبات کرده‌اند که سخاوتمندی شادی و سلامتی را بهبود می‌بخشد و حتی با سلامت جسمانی نیز ارتباط دارد.

مهربانی همه را برنده می‌کند پس چرا با آغوش باز از آن استقبال نکنیم؟ همانقدر که در خودتان و دیگران احساس خوبی ایجاد می‌کند، ممکن است به شما کمک کند که نظر یک آدم خاص را هم به خودتان جلب کنید.

c

4.صداقت

آیا شخص مهربانی هستید که مشتاقید با شریک عاطفی‌تان صادق باشید؟

مطالعه‌ای که بی‌بی‌سی روی 200000نفر انجام داد تأیید کرد که زنان صداقت را در کنار شوخ‌طبعی، مهربانی و استقلال، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در شریک عاطفی‌شان می‌دانند.

صداقت در رابطه چیزی فراتر از صرفا گفتن حقیقت است و یعنی به شریک عاطفی‌تان نشان دهید حقیقتا چه کسی هستید، منظور آن است که حتی از نقص‌هایتان نترسید. باید مشتاقانه آسیب‌پذیر باشید و به شریک عاطفی‌تان اعتماد کنید که او در آن لحظاتی که حس می‌کنید بسیار آسیب‌پذیر هستید شما را قضاوت یا شرم‌زده نمی‌کند.

همه‌اش این نیست. سانجایا گوپتا، نویسنده به‌زیستی، می‌گوید:

«صداقت به جز اینکه به شما اجازه می‌دهد خود حقیقی‌تان باشید، از این حیث اهمیت دارد که به شما کمک می‌کند با شریک عاطفی‌تان درباره چیزهایی که در رابطه کار می‌کند و کار نمی‌کند، حرف بزنید.»

صداقت کامل در قبال یک شخص دیگر می‌تواند ترسناک و معذب‌کننده باشد اما هم‌چنین سنگ‌بنای هر رابطه‌ای است و ویژگی‌ای است که بیش‌تر زنان در شرکای عاطفی‌شان جستجو می‌کنند.

5.محبت

آیا دست دادن، بغل کردن و دست کشیدن روی شانه به شما حس خوبی می‌کند؟ امیدواریم که پاسخ‌تان مثبت باشد چون زنان شریکی می‌خواهند که کلی محبت نثارشان کند.

زنان به این طریق احساس نزدیکی و پیوند می‌کنند. مطالعه‌ای که اخیرا روی امیال متفاوت نسبت به محبت در رابطه عاشقانه انجام شده است کشف کرده که «زنان میل زیادی به لمس شدن از سوی مردان دارند.»

نکته اینجاست که محبت برای زنان صرفا مهم نیست بلکه نشانه‌ای خوب برای ارزیابی کلیت رابطه‌شان است. مطالعه‌ای که در سال 2023 انجام شده نشان می‌دهد که زوج‌ها هر چه بیش‌تر همدیگر را لمس کنند، عشق بیش‌تری بین‌شان جریان پیدا می‌کند.

6.هوش

زنان اغلب به دنبال مردان باهوش هستند. شاید دلیلش آن است که آن ژن‌ها خوب را برای فرزندان‌شان می‌خواهند یا شاید مردان باهوش نسبت به سایرین از ابرجذابیت برخوردارند. به هر طریق، هوش یک مزیت است.

از نظر زنان، برخورداری از شریکی عاطفیِ باهوش‌تر از خودشان، به این معنی است که می‌توانند گفت‌وگوهای خوبی داشته باشند، در کنار هم یاد بگیرند و تصمیمات مهم خوبی در زندگی اتخاذ کنند.

یعنی علاوه بر ارتباط فیزیکی، ارتباط ذهنی هم دارند. شاید به همین دلیل است که زنان جذب مردانی که احساس می‌کند در مقایسه با خودشان بهره هوشی پایین‌تری دارند، نمی‌شوند. زنان به دنبال مردانی باهوش‌تر از خودشان هستند و از جذابیت ظاهری‌شان برای پیدا کردن شوهری باهوش‌تر از خودشان استفاده می‌کنند

سخن آخر

همه ویژگی‌هایی که برشمردیم، ویژگی‌هایی هستند که زنان در شریک عاطفی‌شان می‌خواهند. با بعضی از آن‌ها متولد می‌شویم اما بعضی را در گذر زمان یاد می‌گیریم.

اگر برخی از این ویژگی‌ها را دارید، خجالت نکشید که در کنار کسی که دوست دارید، آن‌ها را بروز بدهید. اگر این ویژگی‌ها را ندارید شاید وقتش رسیده که آن‌ها را در خودتان توسعه دهید.

نظرات
پربازدیدترین خبرها