۵ ایده ترند برای کافی بار آشپزخانه + کافی بار آشپزخانه چیست؟

با طراحی یک کافی بار آشپزخانه زیبا و کاربردی، لذت نوشیدن قهوه را دوچندان کنید.

شناسه خبر: ۴۲۰۴۹۹
 5  ایده ترند برای کافی بار آشپزخانه + کافی بار آشپزخانه چیست؟

راهنماتو- اگر می‌خواهید جای بیشتری برای نشستن در دکوراسیون داخلی خانه داشته باشید درحالی که فضای کمی اشغال کرده است به سراغ کافی بار بروید.

به گزارش راهنماتو، کافی بار آشپزخانه در زبان فارسی به اپن معروف است. برای اپن چه خواب‌ها که ندیده‌ایم؛ آن را جایی برای قرار دادن انواع اکسسوری‌ها، لوازم برقی و هر نوع لوازم اضافی که نمی‌دانیم کجا آن‌ها را جا کنیم در نظر گرفته‌ایم. اما این اپن می‌تواند کافی بار آشپزخانه ما باشد. جایی که بر آن صبحانه می‌خوریم، مطالعه می‌کنیم یا در انتظار سرخ شدن پیاز در ماهیتابه مشغول دیدن سریال می‌شویم. اما، چه ایده‌هایی برای گسترش کافی بار مدرن وجود دارد که ترند است و خانه ما را بسیار مدرن و شیک می‌کند؟ در این مطلب از راهنماتو 5 ایده ترند برای ایجاد یک کافی بار آشپزخانه شیک در اختیار شما قرار می‌دهیم.

کافی بار آشپزخانه چیست؟

کاور

کافی بار آشپزخانه، فضایی کوچک و دنج در آشپزخانه است که به طور اختصاصی برای تهیه و سرو انواع نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، چای و دمنوش طراحی شده است. این فضا معمولاً شامل یک میز یا پیشخوان کوچک، قفسه‌ها یا کابینت‌هایی برای نگهداری فنجان‌ها، لیوان‌ها، قهوه‌ساز، چای‌ساز، انواع قهوه و چای و سایر لوازم مرتبط می‌شود. کافی بار آشپزخانه علاوه بر کارایی، به زیبایی و جذابیت فضای آشپزخانه نیز می‌افزاید و مکانی دلنشین برای صرف نوشیدنی‌های گرم و گذراندن اوقات خوش فراهم می‌کند.

ایده ترند برای کافی بار آشپزخانه

حال که با کافی بار آشنایی پیدا کردیم و متوجه شدیم این فضا تا چه حد می‌تواند برای خانه ما مفید باشد، در ادامه 5 ایده ترند و آسان را برای طراحی آن بررسی می‌کنیم:

1. کافی بار سیاه و سفید بسازید!

سیاه و سفید

برای طراحی کافی بار آشپزخانه مدرن، دو رنگ سیاه و سفید را به عنوان دو تناژ رنگی متضاد در نظر بگیرید. این سبک ساده، ظاهری تمیز به فضای آشپزخانه می‌دهد حتی اگر اندازه آن کوچک یا بسیار بزرگ باشد. میزهای سفید و کابینت‌های مشکی در یک کافی بار جزیره‌ای آشپزخانه، کنتراست بصری ایجاد می‌کند که ظاهری برجسته و مدرن دارد.

2. فضایی شیک برای میزبانی از مهمانان ایجاد کنید!

شیک

اگر مینیمالیسم با ظاهر تک رنگ و مونوکرومش با سلیقه شما جور در نمی‌آید، بهتر نیست با ظریف کاری به سمت شیک کردن کافی بار بروید و آن را متناسب با پذیرایی از مهمان کنید؟ درست مثل یک میز نهار خوری لوکس! انتخاب‌های مجلل مانند وسایل و ریزه‌کاری‌های طلایی می‌توانند حس لوکس بودن بیشتری به آن اضافه کنند. یک شیر آب منحنی گردن غازی و یک سنگ مرمری که تمیز کردن آن آسان است و پیشخوان اضافی برای تهیه غذاها و پیش غذاهای خوشمزه برای سرگرم شدن مهمانان ایجاد کنید تا یک کافی بار متفاوت در آشپزخانه داشته باشید.

3. از کاشی استفاده کنید!

کاشی

کاشی کاری یکی از اصلی‌ترین عناصر تزئینی معماری ایرانی است؛ چرا آن را فراموش کرده‌اید؟ اگر می‌خواهید خانه‌ای ایرانی داشته باشید یا حتی به شکلی تلفیقی در خانه مدرن خود نقطه برجسته‌ای به وجود آورید به سراغ کاشی بروید و کافی بار متفاوتی طراحی کنید. بارهای آشپزخانه مکانی عالی برای کمی تفریح ​​هستند. یک حرکت محبوب این است که کافی بار خود را با رنگی پر جنب و جوش در نظر بگیرید،آن هم بر روی کاشی‌هایی افسانه‌ای. رنگ کاشی‌ها می‌توانند مکمل رنگ پالت اصلی دکوراسیون شما باشند. در هر صورت، شما با ایجاد چنین کافی باری فضایی ایجاد کرده اید که در خانه هیچکس نمونه‌اش را پیدا نخواهید کرد.

4. صندلی‌های برجسته انتخاب کنید!

صندلی

هیچ کافی باری بدون تعدادی چهارپایه یا صندلی کامل نمی شود – صندلی‌ها می‌توانند خوش‌ترین اوات را برای شما ایجاد کنند. از طرفی صندلی‌های کافی بار می‌توانند راهی عالی برای افزودن رنگ یا بافتی خاص به یک فضا باشند. فرض کنید رنگ صندلی‌ها یا بافت آن یا حتی مدلش را به شکلی انتخاب کنید که کاملا از دکوراسیون خانه شما متمایز می‌شود در حالی که از یک نظر با سبک دکوراسیون خانه شما هماهنگ است. مثلا از نظر سبک هماهنگ است اما رنگ آن کاملا برجسته‌تر از رنگ‌هایی است که در خانه استفاده کرده‌اید، یا فرم آن به جای ساده بودن صندلی‌های مدرن، کمی پیچیده و انتزاعی‌تر است.

5. لوستر برای کافی بار انتخاب کنید!

لوستر

اگر می‌خواهید کافی بار شما بسیار برجسته و شیک باشد بهتر است به جای دست روی دست گذاشتن یک لوستر جذاب برای بخش بالایی آن انتخاب کنید. ترندترین لوسترها این روزها لوسترهایی با حباب‌های بزرگ هستند که می‌توانند شکل کلی و حس و حال کافی بار را تغییر دهند. علاوه بر نکات زیبایی‌شناسانه باید به کاربردی بودن لوسترها هم اشاره کنیم. آن‌ها به راحتی می‌توانند به هنگام شب نور مصنوعی مناسبی برای جایی که قرار است در نزدیکی آن قهوه بنوشید یا غذا بخورید ایجاد کنند.

نظرات