حواشی سریال ها

سریال گردن زنی؛ نیما را کجا دیده ایم؟

کیسان دیباج را پیش‌تر کجا دیده‌ایم؟ در این مطلب با بازیگر نقش نیما در سریال گردن زنی بیشتر آشنا می‌شویم!

شناسه خبر: ۴۱۴۹۲۹
سریال گردن زنی؛ نیما را کجا دیده ایم؟

راهنماتو- سریال گردن زنی یکی از آن سریال‌های متفاوت در نمایش خانگی فیلم نت است که از بیست و سوم شهریور ماه 1403 منتشر شده است. حالا پس از انتشار اولین قسمت چهره نیما، یکی از بازیگران نقش اصلی برای برخی از مخاطبان آشنا به نظر آمده!

به گزارش راهنماتو، بازیگر نقش نیما در سریال گردن زنی، کیسان دیباج است. او که به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی در پوستر این سریال در کنار الیکا ناصری قرار گرفته است، بازیگر تازه نفسی است که در همین ابتدای راه مخاطبان را به خود و بازی‎اش علاقمند کرده است.

بازیگر نقش نیما در سریال گردن زنی کیست؟

کیسان-دیباج

بازیگر نقش نیما در سریال گردن زنی کیسان دیباج است که پیش‌تر او را در سریال «از سرنوشت» دیده بودیم. او نه تنها بازیگری تازه نفس اما ماهر است بلکه خواننده‌ای است که با صدای گرمش دل مخاطبان را به دست آورده است. کیسان دیباج، متولد سال 1374 است و برای اولین بار در سریال «از سرنوشت» جلوی دوربین محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان رفت. حالا او با بازی در سریال گردن زنی، جلوی دوربین سامان سالور رفته و در اولین قسمت خوش درخشیده است.

ویژگی‌های بارز نقش نیما و بازی کیسان دیباج:

  • شخصیتی چندوجهی: نیما شخصیتی پیچیده و چند وجهی دارد که در طول سریال، شاهد تحولات زیادی در او هستیم. این مساله حتی در قسمت اول که منتشر شد نیز مشخص بود. او از یک جوان ساده و عاشق پیشه تا فردی که با مشکلات جدی روبرو می‌شود و مجبور به تصمیم‌گیری‌های دشوارمی‌شود را جلوی دوربین می‌برد.
  • بازی روان و باورپذیر: کیسان دیباج با بازی روان و باورپذیر خود، به خوبی توانسته است عمق احساسات و پیچیدگی‌های شخصیت نیما را به تصویر بکشد.
  • تغییرات تدریجی شخصیت: احتمالا با پیشرفت داستان، شاهد تغییرات تدریجی در شخصیت نیما هستیم که این تغییرات به خوبی توسط کیسان دیباج به تصویر کشیده شده است.
  • همذات‌پنداری با مخاطب: بازی کیسان دیباج به گونه‌ای است که مخاطب می‌تواند خود را به راحتی با شخصیت نیما همذات‌پنداری کند و درگیر دغدغه‌ها و مشکلات او شود.
  • تضاد با سایر شخصیت‌ها: نقش نیما در مقابل سایر شخصیت‌های سریال، به ویژه شخصیت باران، قرار می‌گیرد و این تضاد، به جذابیت داستان می‌افزاید.

چرا بازی کیسان دیباج در نقش نیما قابل توجه است؟

  • تسلط بر نقش: کیسان دیباج با تسلط کامل بر نقش نیما، توانسته است به خوبی از پس ایفای این نقش برآید و به یکی از نقاط قوت سریال تبدیل شود. البته بهتر است بازی او در قسمت‌های بعدی سریال را نیز ببینیم.
  • انتقال احساسات: او با بازی ظریف و دقیق خود، توانسته است طیف گسترده‌ای از احساسات از جمله عشق، خشم، ناامیدی و امید را به خوبی به مخاطب منتقل کند.
  • همکاری با سایر بازیگران: کیسان دیباج با سایر بازیگران سریال، به ویژه با بازیگر نقش باران، هماهنگی بسیار خوبی داشته است و این هماهنگی به بهبود کیفیت بازی‌های هر دو بازیگر کمک کرده است. درواقع این یکپارچگی با روایت داستانی حتی در فرم پوستر سریال که بی شباهت به تابلو نقاشی معروف داوینچی به نام «شام آخر» نیست هم می‌توان متوجه شد.
نظرات
پربازدیدترین خبرها