اولین رندرهای گلکسی A۳۶ ۵G لو رفت؛ ترک عادت عجیب سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ در ماه‌های آینده تمامی دستگاه‌های سری گلکسی A را به‌روز کند. این شرکت قبلاً از گلکسی A۱۶ در برخی بازارها رونمایی کرده است و گلکسی A۳۶ ۵G می‌تواند مدل بعدی باشد که وارد بازارها می‌شود. حالا نیز رندرهای منتسب به این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است.

شناسه خبر: ۴۲۰۱۱۹
اولین رندرهای گلکسی A36 5G لو رفت؛ ترک عادت عجیب سامسونگ

اگرچه سامسونگ فعلاً هیچ جزئیاتی درمورد گلکسی A36 5G به اشتراک نگذاشته، منبعی موثق به نام Giznext رندرهای این دستگاه را منتشر کرده است. در این رندرها تغییر طراحی این گوشی به‌خوبی مشاهده می‌شود. برخلاف سایر گوشی‌های اخیر سامسونگ که حلقه‌های دوربین مجزا دارند و در یک ستون چیده شده‌اند، گلکسی A36 5G جزیره دوربین قرصی شکلی با سه سنسور دارد.

galaxy-a36-5g-2-1024x945.jpg_11zon

به نظر می‌رسد این چیدمان دوربین جدید تنها تغییر قابل‌توجه در طراحی این دستگاه باشد. گلکسی A36 5G نیز مانند نسل قبلی خود گوشه‌های کمی خمیده با یک برآمدگی در سمت راست برای دکمه تنظیم صدا و پاور دارد. همچنین دارای صفحه‌نمایش تخت با یک پانچ در بالا وسط برای دوربین سلفی و یک پورت USB-C در پایین بدنه است.

دیگر مشخصات احتمالی گوشی گلکسی A35 5G

galaxy-a36-5g-1-1024x945.jpg_11zon

با توجه به اینکه در رندرها به‌ نظر نمی‌رسد دکمه پاور اسکنر اثر انگشت یکپارچه داشته باشد، این گوشی ممکن است مانند گلکسی A35 5G دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد. این منبع افزود گلکسی A36 5G می‌تواند کمی باریک‌تر و بلندتر از مدل نسل قبل باشد و ابعاد آن تقریباً 162.6 در 77.9 در 7.4 میلی‌متر است.

این منبع درمورد مشخصات سخت‌افزاری دستگاه اطلاعاتی فاش نکرده است اما انتظار می‌رود در هفته‌های منتهی به عرضه آن جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر شود. طی چند روز گذشته، بنچمارک منتسب به این گوشی نیز منتشر شده بود.

منبع : دیجیاتو
نظرات
پربازدیدترین خبرها