عکس‌های دیده نشده از بازیگران سریال بازنده

بازیگران و ستاره هایی که در سریال بازنده این سریال جنایی و رازآلود به ایفای نقش پرداخته‌اند را در کنار خانواده هایشان مشاهده میکنید.

شناسه خبر: ۴۱۶۵۶۳
عکس‌های دیده نشده از بازیگران سریال بازنده

عکس بازیگران سریال بازنده با همسر، فرزند و خانواده

سریال بازنده یکی از تازه ترین سریال های نمایش خانگی به کارگردانی امین حسین پور در ژانر جنایی و راز آلود است که توانسته پس از پخش قسمت اول بینندگان زیادی را جذب خود نماید. سریال بازنده در مورد کاراگاه کیانی افسر پلیس است که وارد یک پرونده جنایی شده و باید رمز و رازهای پرونده را کشف کند. در سریال بازنده بازیگران مطرح فراوانی ایفای نقش نموده اند، در ادامه این بخش از نمناک بازیگران سریال بازنده کنار همسر و خانواده شان مشاهده می کنید.

علیرضا کمالی

علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا پروانه در سریال پوست شیر، به تازگی در سریال بازنده نقش کارآگاه کیانی سرپرست تحقیقات را بازی کرده است. او در خانواده ای سه نفره در محله نظام آباد تهران متولد شد، پدرش مرحوم علی اصغر کمالی نژاد از قهرمانان شناخته شده رشته پرورش اندام در ایران و جهان و مادرش فرهنگی است، او تنها فرزند خانواده می باشد.

علیرضا کمالی و مادرش

علیرضا کمالی و مادرش/ عکس از سروش منوچهری

سارا بهرامی

سارا بهرامی بازیگر نقش ارغوان امینی همسر کاوه( صابر ابر ) در سریال بازنده در اصفهان و در خانواده ای شش نفره به دنیا آمد، او دارای دو خواهر و یک برادر است. سارا بهرامی مجرد می باشد و تا کنون ازدواج نکرده است.

سارا بهرامی و پدرش

سارا بهرامی و پدرش/ عکس از روح الله حسین زاده

صدف اسپهبدی

صدف اسپهدی بازیگر نقش فریبا در فیلم علفزار که توانست جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را از آن خود نماید، در سریال بازنده نقش آوا حجازی همسایه ارغوان و کاوه را بازی کرده است. او در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده، پدرش حمید اسپهبدی و مادرش حمیرا بیرامی نام دارند و هر دو معلم بوده و دارای یک خواهر بزرگتر از خود می باشد که پزشک است.

صدف اسپهدی و مادرش

صدف اسپهدی و مادرش/ عکس از روح الله حسین زاده

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش بازیگر سریال جدید نمایش خانگی بازنده در تهران و خانواده هنری به دنیا آمد. پدرش از فیلمسازان سینمای آزاد ایران و هم دوره ناصر غلامرضایی، کیانوش عیاری، عبدالله باکیده بود. امیر غفارمنش در حال حاضر متأهل و دارای یک پسر به نام راستین است و پوپک گلدره همسر سابق وی می‌باشد.

امیر غفارمنش و پسرش

امیر غفارمنش و پسرش/ عکس از فائزه سلیمیان

پیمان قاسمخانی

پیمان قاسم‌خانی بازیگر نقش منصور رفیع ناپدری ارغوان و همسر دوم ونوس افتخاری در سریال بازنده جزو نویسندگان معروف سینمای ایران است. او در یک خانواده 4 نفره در تهران به دنیا آمد و برادرش مهراب همسر سابق شقایق دهقان نیز نویسنده است. پیمان قاسم خانی در سال 1371 با بهاره رهنما ازدواج کرد اما زندگی مشترک آنها دوام نداشت و با داشتن یک فرزند به نام پریا در سال 1395 به طلاق ختم شد. پیمان قاسم خانی بعد از جدایی با میترا ابراهیمی روانشناس ازدواج کرد.

پیمان قاسم‌خانی و پدر و برادرش

پیمان قاسم‌خانی در کنار پدر و برادرش

علی مردانه

علی مردانه بازیگر سریال بازنده متولد 1357 در آبادان، دستیار اول کارگردان، بازیگر و برنامه ریز سینما و تلویزیون است.بازیگری را از کودکی شروع کرد و در آثاری چون از ما بهترون، سرخ پوست، تاج محل، صندلی خالی، پرده نشین، بچه ها نگاه می کنند، گارد ساحلی، چمدان و... به عنوان بازیگر فعالیت کرده است.

علی مردانه و مادرش

علی مردانه در کنار مادرش

الهه اذکاری

الهه اذکاری هنرپیشه و فیلمنامه نویس که تجربه بازی در فیلم های سینمایی ابلق، علفزار را در کارنامه هنری خود دارد، در سریال بازنده ایفای نقش نموده است. او ازدواج کرده و همسر حمید نجفی راد تدوین‌گر است که برای فیلم علفزار توانسته سیمرغ بلورین بهترین تدوین چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را بدست آورد.

الهه اذکاری و همسرش

الهه اذکاری و همسرش حمید نجفی راد

ترنم کرمانیان

ترنم کرمانیان بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1 آبان 1388 است که از سال 1395 فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم حقه باز دم دراز آغاز کرد و سابقه حضور در آثاری همچون طلاخون، هفته ای یک بار آدم باش، کرگدن، بالش ها و حقه باز دم دراز را در کارنامه هنری خود دارد.

ترنم کرمانیان

ترنم کرمانیان در کنار خانواده اش

امیرحسین رضازاده

امیرحسین رضازاده هنرپیشه و صداپیشه متولد 1366 است که در سریال بازنده و آثاری چون بازگشت، چه شبیه امشب، پینوکیو، به ساحل نمی رسیم، دکارت، رویای کاغذی و سریال های جناب عالی، قورباغه حضور داشته است.

امیرحسین رضازاده

امیرحسین رضازاده در کنار پدرش

منبع : نمناک
نظرات