«پروتکل آمریکایی» با بازی شهاب حسینی در لس‌آنجلس

علی عطشانی کارگردان سینمای ایران تازه‌ترین اثر سینمایی خود را با همراهی شهاب حسیی، شیرزاد رفیعی، اریک رابرتز، مایکل مدسن و فرانچسکا آمیکر می سازد.

شناسه خبر: ۴۲۰۶۵۱
«پروتکل آمریکایی» با بازی شهاب حسینی در لس‌آنجلس

 به نقل از روابط عمومی این فیلم از سایت خبری هالوود پرس، شهاب حسینی، شیرزاد رفیعی، اریک رابرتز، مایکل مدسن و فرانچسکا آمیکر در تازه ترین فیلم سینمایی علی عطشانی با عنوان «پروتکل آمریکایی» باز می کنند و فیلمبرداری این اثر سینمایی به زودی در لس‌آنجلس آغاز خواهد شد.

«پروتکل آمریکایی» چهارمین فیلم بلند هالیوودی علی عطشانی است که در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و فیلمبرداری آن اواخر سال ۲۰۲۴ در لس‌آنجلس آغاز شود.

فیلم‌نامه اصلی این اثر توسط عطشانی و امیرعلی محسنین نوشته شده و توسط دیوید لوین بازنویسی شده است. مایکل مدسن، که بیشتر به خاطر نقش‌های به‌یادماندنی‌اش در فیلم‌های «بیل را بکش» و «سگ‌های انباری» ساخته کوئنتین تارانتینو شناخته می‌شود، نقش یک رقیب سیاسی در انتخابات فرمانداری کالیفرنیا را ایفا خواهد کرد. دوران حرفه‌ای مدسن چندین دهه را در بر می‌گیرد و حضور او در فیلم‌هایی چون «تلما و لوئیز» و «دانی براسکو» او را به یکی از چهره‌های شناخته‌شده در فیلم‌های جنایی و اکشن هالیوود تبدیل کرده است.

6115691

اریک رابرتس، بازیگر باسابقه دیگر هالیوودی با کارنامه‌ای پرافتخار، نقش کاندیدای فرمانداری را ایفا می‌کند. رابرتس که نامزد جایزه اسکار برای فیلم «قطار فراری» بوده و برای نقش‌هایش در فیلم‌هایی چون «شوالیه تاریکی» و«پاپ دهکده گرینویچ» شناخته می‌شود، در بیش از ۶۰۰ اثر سینمایی و تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته و به یکی از پربارترین و متنوع‌ترین بازیگران صنعت سینما تبدیل شده است.

شهاب حسینی که برای بازی‌های تحسین‌شده‌اش در فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی شهرت جهانی یافته، با فیلم «پروتکل آمریکایی» بار دیگر به صحنه بین‌المللی می‌آید. کارنامه حسینی با جوایزی از جشنواره فیلم کن و جوایز اسکار مزین شده و او یکی از موفق‌ترین بازیگران ایران به شمار می‌آید.

منبع : خبر آنلاین
نظرات
پربازدیدترین خبرها