چطوری میتونین جوایز پیش ثبت‌نام بازی جدید COD Warzone Mobile رو بگیرید

بالاخره بعد از ۴ سال اکتیویژن عرضه نسخه جدیدی از Call of Duty برای پلتفرم موبایل رو تایید کرد.

شناسه خبر: ۳۷۹۹۵۳
چطوری میتونین جوایز پیش ثبت‌نام بازی جدید COD Warzone Mobile رو بگیرید

راهنماتو- در جریان هستین که قراره امسال یک نسخه جدید از Call of Duty برای موبایل عرضه بشه؟ اگر نمیدونستید پس باید خدمتتون عارش باشم که بله درست شنیدین؛ قرار شده که امسال همزمان با عرضه Call of Duty Modern Warfare III یک نسخه جدید از ورژن موبایل این بازی با اسم Call of Duty: Warzone Mobile هم در 10 نوامبر سال 2023 عرضه بشه. حالا این بازی یک مرحبه پیش ثبت نام هم داره اگر توش شرکت کنین میتونین جوایزی رو هم تو Modern Warfare II و Modern Warfare III و وقتی که خود بازی به طور کامل رو گوشی عرضه بشه هم میتونید برنده بشین.

به گزارش راهنماتو، هدف Warzone Mobile اینه که بتونه تجربه تمام اکشن هیجان‌انگیزی که داداش بزرگترش روی کنسول ها به مخاطبش منتقل میکنه رو، روی پلتفرم گوشی برای طرفدارای این سری به ارمغان بیاره. همچنین این بازی رو گوشی، اپراتورها، اسلحه‌ها، مپ‌ها و همان تجربه‌ای که گیمراهای CoD می‌شناسن و دوست دارن، رو به نمایش می‌گذاره.

تابحال اخبار زیادی در مورد این بازی گوشی توسط اکتیویژن منتشر نشده، اما توسعه‌دهنده‌های این بازی قصد دارن که قبل از عرضه بازی به صورت جهانی یک مرحله اصطلاحا بتا یا آزماشی رو با افراد علاقه‌مندی که پیش ثبت نام کردن برگزار کنن. بنابراین، در اینجا ما برای شما چگومگی پیش‌ثبت‌نام برای Warzone Mobile در هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS و بهره‌مندی از تمام جوایزی که به همرا داره رو براتون آوردیم.

codmobilewz

چطوری برای Warzone Mobile در اندروید پیش‌ثبت‌نام کنیم؟

برای پیش‌ثبت‌نام برای Warzone Mobile در اندروید، به سادگی دستورالعمل‌های ساده زیر رو دنبال کنین:

1. به فروشگاه Google Play برید.

2. به حساب Google Play خود وارد بشین.

3. به دنبال 'Warzone Mobile' بگردید و به صفحه رسمی برنامه برید.

4. دکمه "پیش‌ثبت‌نام" یا "Pre-Register" رو انتخاب کنین.

پس از انجام موارد فوق، به محض اینکه Warzone Mobile در اندروید در دسترس قرار بگیره، به شما اطلاع داده میشه. و همچنین پس از انتشار بازی، میتونید این بازی رو روی گوشی اندرویدتون دانلود کنین.

چطوری برای Warzone Mobile در iOS پیش‌ثبت‌نام کنیم؟

پیش‌ثبت‌نام برای Warzone Mobile در iOS هم خیلی آسونه، فقط مراحل زیر رو مثل قبل دنبال کنین:

1. به فروشگاه App Store برید.

2. به حساب Apple خود وارد بشین.

3. به دنبال 'Warzone Mobile' بگردید و به صفحه رسمی برنامه برید.

4. دکمه"پیش‌سفارش" یا "Pre-Order" رو انتخاب کنید.

پس از انجام موارد فوق، به محض انتشار Warzone Mobile بهتون اطلاع داده میشه. این به معنایه که شما قادر به بازی کردن آن در همان زمانی که بازی در App Store منتشر بشه، خواهید بود.

جوایز پیش‌ ثبت نام Warzone Mobile

codwazonemobilepreorderloot

جوایز پیش‌خرید Warzone Mobile پس از ثبت نام 25 میلیون بازیکن پیش‌ثبت‌نامی توسط توسعه‌دهنده‌ها اعلام شدن. شما می‌توانید تمام جوایز پیش‌ ثبت نام Warzone Mobile رو در ادامه میبینید:

- 5 میلیون پیش‌ثبت‌نام: نماد Dark Familiar و Vinyl: Foe's Flame

- 10 میلیون پیش‌ثبت‌نام: بلوپرینت (X12): Prince of Hell.

- 15 میلیون پیش‌ثبت‌نام: بلوپرینت (M4): Archfiend.

- 25 میلیون پیش‌ثبت‌نام: اسکین اپراتور "Condemned" برای Ghost

در ضمن یادتون نره که تمام لوازم تزئینی به تمام بازی‌های Warzone Mobile، Modern Warfare 2، Modern Warfare 3 و Warzone منتقل می‌شن، بنابراین شما می‌تونید جوایز جدید خودتون رو در تمامی بازی‌ها استفاده کنید. این جوایز از ماه آگوست 2023 به طور تدریجی در دسترس قرار میگیرن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها