چطوری میتونین آیدی RIOT GAMES خودتونو عوض کنین؟

نام کاربری بخش مهمی از تجربه شما در بازی های آنلاین رو تشکیل میده و با این راهنما شما میتونین نام کاربری RIOT خودتون رو خیلی راحت عوض کنین .

شناسه خبر: ۳۸۰۶۴۹
چطوری میتونین آیدی RIOT GAMES خودتونو عوض کنین؟

راهنماتو- نام های کاربری همیشه بخش بامزه و جدانشدنی از بازی های چند نفره بودن؛ از طرفی هم همیشه از روی مود طرف انتخاب میشدن و هر دفعه هم با عوض شدن مودشون هم اسمشون رو عوش میکردن ولی خب تغییردادن نام کاربری در Valorant اونقدرا هم سریع و واضح نیست، برای همین هم خیلی‌ها فکر میکنن که دیگه نمیتونن اسمشون رو عوض کن و هر دفعه که بازی رو بازی میکنن فکر میکنن ای وای عجب اشتباهی کردم این اسم رو انتخاب کردم!!

به گزارش راهنماتو، نام کاربری هم در اولین نگاه برای هم تیمی‌ها و رقیباتون میتونه معرف شما باشه. این معرفی میتونه هم میتونه به خندشون بندازه یا ایتکه بترسن که دارن جلوی شما بازی میکنن. بعضی وقت‌هاهم که اصلا نمیتونین اسم مورد علاقتونو انتخاب کنین چون خب شما اولین نفری نبودین که به اون اسم باحالی که تو سرتونه فکر کردین، ولی دیگه نگران نباشین، خوشبختانه در Valorant نیازی به نگرانی بابت این قضیه نیست.

اگرچه ممکنه نام کاربری دلخواه خودتون رو هنگام ثبت‌نام اولیه در بازی FPS شرکت Riot Games دریافت نکرده باشین، اما می‌تونید نام کاربری Valorant خودتون رو به هر چیزی که می‌خواهید تغییر بدین البته اگر شما این چند مرحله آسون رو دنبال کنین.

چطوری Username خودتون در Valorant رو میتونین عوض کنین:

زمانی که بعد از ایجاد حساب کاربری‌تون برای اولین بار Valorant رو اجرا می‌کنین، از شما می‌خواد که یک نام نمایشی انتخاب کنید. هر نام نمایشی که دلتون بخواد برای انتخاب موجود خواهد بود، و اگر اسمی نباشه که برای اولین بار انتخاب میشه نباشه، یک تگلاین تصادفی با نام شما انتخاب میشه. اگر نام اصلی دارید، تگلاین منطقه‌ای شما به عنوان تگلاین اضافه می‌شود، مثلاً Rahnamato#EUW.

valodisplayname

چگونه نام کاربری Valorant را تغییر میدین:

اگر نامی که وقتی اولین بار که بازی رو باهاش شروع کردین انتخاب کردین رو دوست نداشته باشین یا تصمیم به تغییرش داشته باشین، می‌تونید نام کاربری Valorant خود رو به صورت رایگان با دنبال کردن مراحل زیر تغییر بدین:

1. Valorant رو ببندین (اگر باز بازی دارید).

2. وارد حساب کاربری Riot خود بشین.

3. به بخش Riot ID برید.

4. روی خودکار یا قلم کنار نام Valorant‌ خود کلیک کنین.

5. نام Valorant جدید مورد نظر خود رو وارد کنین و اگر لازم باشه تگلاین منحصر به فردی انتخاب کنین.

شما فقط یک بار در ماه می‌توانید نام کاربری Valorant خود رو تغییر بدین، بنابراین حتماً مطمئن بشین که انتخابتون قطعی و درسته. بعد از اون، می‌تونید Valorant رو مجدداً اجرا کرده و نام شما به صورت خودکار به‌روز میشه.

هزینه تغییر نام کاربری Valorant چقدر است؟

بر خلاف سیستم های Xbox و Play Station که بعد از چند بار برای تغییر یوزرنیم ازتون پول میگیرن، شما نیازی به هزینه هیچ مقدار پولی برای تغییر نام کاربری Valorant ندارین. که خود این قضیه برای گیمرهای League of Legends یا Legends of Runeterra، جای آرامش و نفس راحت داره. تنها چیزی که میتونه جلوی شما رو برای تغییر یوزرنیمتون در RIOT بگیره اینه که، یک وجود بازه زمانی یک ماهه برای تغییر نام و خلاقیت خودتونه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها