اسکین های CSGO که قیمتشون برق از سرتون میپرونه

تجارت اسکین های CSGO تبدیل به یک بخش جدانشدنی از این بازی شده به طوری که قیمت بعضی از اسکین های موجود در بازی قیمت های میلیون دلاری دارند.

شناسه خبر: ۳۸۰۶۵۰
اسکین های CSGO که قیمتشون برق از سرتون میپرونه

راهنماتو- CS:GO سابق و حالا CS2 با مدیریت جدید، بازی‌ای هستش که نیازمند دو عنصر خیلی مهم مهارت و همکاری هستش. اما همچنین یک بازی پر از اسکین‌های با قیمت‌های بالاست. این اسکین‌ها در سپتامبر 2023 گرون‌ترین اسکین‌های CS:GO و کانتراستریک 2 هستن.

به گزارش راهنماتو، CS:GO یک بازی FPS معروفه که به خاطر بازی با تیراندازی دقیق و استراتژی های زیادش معروف شده، همچنین بازاری گسترده برای اسکین‌ها و سایر موارد داخل بازی داره. از اسلحه‌ها و چاقوها تا اسکین‌های شخصیت‌ها، نشان‌ها، جعبه‌ها و استیکرها. بازیکنا با استفاده از تمام این موارد که ذکر شدن، آپشن های زیادی برای شخصی سازی سلاح‌ها و شخصیتشون در بازی رو دارن.

گرچه CS:GO به زودی توسط Counter Strike 2 جایگزین میشه، اما تمام اسکین‌هاهم به بازی جدید منتقل می‌شن و خبر معرفی کانتراستریک 2 باعث افزایش قیمت اسکین‌هاهم شده. با این حال، به دلیل ممنوعیت شرط‌بندی با اسکین توسط والو، بازار این اسکین‌‌ها دچار تغییراتی شده.

با این همه اسکین‌، احتمالاً برای بازیکنان تازه‌وارد که چیزی از ارزش اسکین‌ها نمی‌دونن، ابتدا گنگ به نظر بیاد که چه چیزی یک اسکین‌ رو ارزشمند می‌کنه و چرا مردم تمایل دارن تا این اندازه پول سر اسکین‌ بدن. پس بیایید این مسئله رو تجزیه و تحلیل کنیم و به گرون ترین اسکین‌های بازی تا تاریخ سپتامبر 2023 نگاهی بندازیم.

اسکین‌های کانتراستریک ارزش واقعی ندارن: اونا فقط اندازه‌ای که هر کسی تمایل داشته باشه براشون پول بده ارزش دارن.

5. Karambit / Butterfly / M9 Bayonet: Emerald / Sapphire از 15,000 تا 20,000 دلار

Karambit / Butterfly / M9 Bayonet

Sapphire، Ruby و Emerald گرون‌ترین چاقوهای Doppler هستن. به دلیل فازهای مختلف چاقوهای Doppler، بعضی از اونا حدود 1000 دلار قیمت دارن. اما اگر می‌خواهید نسخه Ruby، Emerald یا Sapphire رو داشته باشین، باید آماده باشید که مقدار زیادی پول رو براشون بسرفین.

معمولاً چاقوهای Karambit، Butterfly و M9 Bayonet با زمرد یا سافیر بالاترین برچسب‌های قیمتی رو دارن، در حال حاضر بیش از 15,000 دلار. با قیمت‌های کمتر برای چاقوهای Ruby. این پوست‌ها در کانتراستریک 2 حتی بهتر به نظر می‌آیند، بنابراین قیمت‌ها به بیش از 20,000 دلار برای اسکین‌هایی مثل چاقوی Emerald افزایش یافته. چاقوهای Ruby هم در این وسط قیمت های نسبتا کمتری دارن، اما همچنان حدود 12,000 دلار برای یک M9 Bayonet Ruby باید پول بدین.

4. Sport Gloves: Vice / Pandora's Box (Factory New) از 20,000 تا بیشتر از 50,000 دلار

Sport Gloves: Vice / Pandora’s Box

Sport Gloves به علاوه 17 دستکش اصلی دیگه از موارد افزوده شده به CS:GO در آپدیت Glove Case بودن. از بین دستکش‌ها، گرون‌ترین آنها دستکش‌های رنگارنگ Sport Gloves هستن. دستکش‌های Pandora's Box در وضعیت Factory New هم در حال حاضر حدود 50,000 دلار فی میخورن، در حالی که ارزون‌ترین دستکش‌های FN Vice حدود 20,000 دلار هستن.

پیدا کردن این دستکش‌ها در حالت Factory New حیلی سخته چه برسه به اینکه بخواید در این حالت بخریدشون، البته این دستکش‌ها در وضعیت‌های پایین‌تر ارزون‌تر هم میشن. برای مثال، دستکش‌های Field-Tested Vice حدود 2000 دلار هستن.

در بازار موجود برای خردید و فروش این دستکش‌ها، تنها 113 دستکش FN Vice و 29 دستکش FN Pandora's Box وجود دارن.

3. AK-47 Case Hardened (661) از 30,000 تا بیشتر از 120,000 دلار

AK-47 Case Hardened

دقیقا مثل چاقوهای Case Hardened، اسکین‌های Case Hardened AK-47 هم می‌تونن با قیمت‌های خیلی بالا به فروش برسن، البته این بسته به الگویی که دارن داره. اگرچه اکثر اسکینهای AK-47 Case Hardened تنها چند صد دلار هستن، الگوی شماره 661 ارزش تقریبی حدود 30,000 تا 35,000 دلار داره.

این الگوی خاص به این معنیه که بخش قابل مشاهده زیادی از سلاح و اسکین روش با یک ظاهر 'گوهر آبی' پوشیده شده، که باعث مورد توجه قرار گرفتن زیاد اون می‌شه. اگر این AK همچنین دارای استیکرهای Titan باشه، می‌تونه قیمتش رو به بیش از 100,000 دلار بیشتر کنه. چندی قبل، یک AK-47 شماره 661 در StatTrak Minimal Wear با چهار Titan Holos به مبلغ 400,000 دلار فروخته شد. این موجب شد که این اسکین گرون‌ترین اسکینی باشه که در CS:GO واقعاً فروخته شده. با این حال، این قیمت خیلی بالا بیشتر به خاطر استیکرها بود.

اسکینی با وضعیت Factory New و StatTrak 661 Case Hardened تابحال توسط هیچ کس باز نشده، اما اگر باز بشه، تقریباً ارزشش در حدود 1 میلیون دلار تخمین زده می‌شه!!!!

2. Souvenir AWP Dragon Lore از 50,000 تا بیشتر از 150,000 دلار

Souvenir AWP Dragon Lore

نسخه‌های Souvenir از AWP Dragon Lore گرون‌ترین اسکینهای AWP هستن. گرچه خیلی از اسکینهای AWP گرون هستن، اما باز Dragon Lore معمولاً گرون‌ترین بین آنهاست.

گرون‌ترین نسخه این اسکین که Souvenir هستش، می‌تونه تا بیشتر از 150,000 دلار قیمت داشته باشه. البته معمولاً در حالت Factory New. این نسخه‌ها به یادگار یک رویداد مسابقه ورزش‌های الکترونیکی خاص هستن و دارای استیکرهای طلا با تیم‌ها و رویدادهای مخصوص به اون دوره هستن. فقط 114 نسخه Souvenir AWP Dragon Lore در کل بازی وجود داره.

1. Karambit Case Hardened (Blue Gem) بیشتر از 1.5 میلیون دلار

Karambit Case Hardened

همین Karambit Case Hardened اونم در حالت Factory New، با الگو 387 (گوهر آبی)، یک اسکین تقریباً افسانه‌ایه. در سال 2016 به ارزش کمتر از 100,00 دلار خریداری شد، اما حالا ارزشش به مراتب بیشتر شده.

گرچه با اینکه از اون موقع تا حالا به فروش نرفته، مالک این اسسکین پیشنهادی به ارزش 1.2 میلیون یورو ( که میشد حدود 1.2 میلیون دلار آمریکا در اون زمان) رو رد کرد؛ که نشون می‌ده برای اینکه کسی بتونه این اسکین رو داشته باشه، باید بیشتر از 1.5 میلیون دلار آمریکا پرداخت کنه. در سال 2023، این قیمت فقط افزایش پیدا کرده و حتی ممکنه الان بیشتر از 2 میلیون دلار ارزش داشته باشه.

میشه گفت دلیل این ارزش بالا اینه که احتمال باز کردن همون چاقو از جعبه‌ها حدود یک در 371 میلیونه. این یک Karambit Case Hardened با الگوی بهترین جم در بازیه و تنها یک مورد در حالت Factory New وجود داره.

نظرات
پربازدیدترین خبرها