تمام اطلاعات رسمی منتشر شده درباره GTA ۶ که باید بدونین

با نزدیک شدن به رونمایی تاریخ عرضه بازی GTA ۶، بازار مربروط به لیک های این بازی هم حسابی گرم شده.

شناسه خبر: ۳۸۰۷۵۲
تمام اطلاعات رسمی منتشر شده درباره GTA 6 که باید بدونین

راهنماتو- فرنچایز Grand Theft Auto یا به اختصار GTA ، سری بازی هایی هستن که این روزا اگر کسی در موردشون چیزی نشنیده؛ انگار بیست سال گذشته رو توی غار زندگی میکرده. حالا هم که تقریبا 10 سال از انتشار آخرین نسخه این بازی میگذره؛ دوباره تمامی نگاه ‌ ها سمت راکستار چرخیده و بی صبرانه منتظرن که بالاخره این استودیوی بزرگ تاریخ انتشار نسخه بعدی این سری رو مشخص کنه .

به گزارش راهنماتو، همچنین به خاطر طبیعت مهم و بزرگ GTA 6 ، راکستار بیشترین تلاش خودش رو کرده تا بتونه از لیک ها و درزهای اطلاعاتی جلوگیری کنه و همچنان بازهم هرازگاهی لیک های از این بازی بازی موردانتظار منتشر میشده که باهم در این مقاله به قسمت هایی که توسط منابع مختلف تایید شدن میپردازیم؛ پس با راهنماتو همراه باشین .

پلتفرم هایی که Grand Theft Auto 6 روشون عرضه میشه

هنوز نمی ‌ دونیم که GTA 6 برای چه پلتفرم ‌ هایی منتشر میشه. ولی آخرین لیک ‌ ها نشون می ‌ دن که این بازی فقط روی کنسول ‌ ها و کامپیوترهای نسل جدید منتشر میشه، مثل پلی ‌ استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، و کامپیوتر. احتمالاً نمی ‌ شه انتظار داشت که بازی بر روی پلی ‌ استیشن 4 یا ایکس باکس وان هم بیاد چرا که خیلی وقته که این کنسول ‌ ها از چرخه منسول ها خارج شدن .

زمان انتشار بازی GTA 6

تاریخ انتشار GTA 6 هم هنوز به طور رسمی اعلام نشده. البته میشه گفت با توجه به گزارش های مالی مربوط به شرکت مادر راکستارگیمز یعنی Take-Two و شایعاتی که از یک منبع معتبر به نام Tez2 رسیده؛ میشه گفت که این استودیو قصد داره تا تعطیلات سال 2024 بازی رو عرضه کنن. او همچنین اضافه کرده که احتمالاً این بازه تا اوایل 2025 هم ادامه پیدا کنه. پس به نظر نمیاد که GTA 6 قبل از سال 2024 عرضه بشه، و با توجه به تأخیرهای زیادی در بازی ‌ ها امروزی دیدیم، ممکنه تا سال ‌ های 2025 یا 2026 هم کشیده بشه .

عکس ‌ ها و ویدیوهای لیک شده از GTA 6

یه وقتایی هم عکس ‌ ها و ویدیوهایی از GTA 6 به اینترنت درز میکردن که به نظر میومدن گیم ‌ پلی واقعی بازی باشه. اول کلیپ ‌ های کوچیکی از انیمیشن ‌ های شخصیت ‌ ها منتشر شدن که بعضی ‌ ها تردید داشتن که آیا واقعی هستن یا نه. بعدش ویدیوهای پیچیده ‌ تری منتشر شد که حین دزدی و تیراندازی پلیس نمایش داده میشد. ولی خیلی ‌ ها از اینکه آیا واقعی هستند یا فقط جعلی ‌ اند، شک داشتن، چون راک ‌ استار همیشه اطلاعات بازی ‌ هاشو مخفی نگه می ‌ داره .

gta6leak

ولی بعداً خبرنگاری به نام جیسون شرایر با منابعش در استودیو تایید کرد که این لیک ‌ ها واقعی هستن. بیش از 90 ویدیو توسط یه هکر به اشتراک گذاشته شدن که داشت سعی می ‌ کرد با توسعه ‌ دهندگان "توافقی" داشته باشه .

اطلاعاتی هم از بازگشت Vice City به عنوان نقشه اصلی این بازی تا ویدیوهایی از دو شخصیت اصلی که حضورشون قبلاً گزارش شده بودن، تو این لیک ‌ ها فاش شد. خوشبختانه، راک ‌ استار بعداً تایید کرد که انتشار این اطلاعات اثر طولانی ‌ مدتی بر توسعه پروژه ‌ های جاریشون نخواهد داشت. به این معنی که GTA 6 با این لیک ‌ ها تأخیر عمده ‌ ای قرار نیست بخوره .

gta6leak

اندازه نقشه GTA 6

در مورد اتمسفر و اندازه نقشه GTA 6 هم شایعات زیادی وجود داره. تا الان هیچ نقشه ‌ ای به صورت رسمی تأیید نشده، اما اگه به لیک ‌ های گیم ‌ پلی اعتماد کنیم، به نظر میاد که Vice City دوباره توی بازی نقشه اصلی باشه و باقی نقشه هم یه قسمت دیگه از اطرف این شهر باشه. از سال 2018 شایعه شده بود که Project Americas قراره یه دنیای بزرگ رو همراه با ویژگی ‌ های جذاب دیگه به نمایش بزاره. ولی یه خبرنگار دیگه به نام تام هندرسون، همچنین با نام LongSensation توی یوتیوب، گفتش که 80% از لیک ‌ های Project Americas صرفا ساخته ذهن خلاق طرفدارای این بازی هستن و اکثرشون واقعیت ندارن .

قبلاً شایعه شده بود که Vice City تنها شهر موجود در این بازی نیست و تمام ایالت فلوریدا در بازی جا خواهد گرفت. در این سناریو، نقشه بازی توی میامی مدرن قرار می ‌ گیره و اندازه ‌ اش هم معادل GTA V و Red Dead Redemption 2 هستش .

vicecity

آخرین شایعات نشون می ‌ ده که نقشه بازی نه تنها بزرگترین نقشه موجود در بازی های ساخته شده توسط راک ‌ استار خواهد بود، بلکه میتونه تمام نقشه های قبلی این سری رو هم در خودش جا بده. اگه این نقشه پر از جزئیات و کارهایی برای انجام دادن باشه، باید آماده باشیم که صدها ساعت رو فقط صرف گشتن در نقشه این بازی کنیم .

داستان GTA 6

بعضی ‌ ها می ‌ گن که کار داستان GTA 6 تموم شده ولی همچنان در مورد تعداد شخصیت ‌ های قابل بازی در GTA 6 ، شایعات مختلفی وجود داره. یه لیک تاریخی نشون داد که بازی دارای دو شخصیت اصلی هست، یه مرد و یه زن، و داستان بازی شبیه به داستان Bonnie and Clyde قراره باشه. این نشون میده که داستان بازی درباره یه زوجه که بعد از سری دزدی ‌ هاشون از مقامات فرار می ‌ کنن، که اتفاقا خیلی هم به سبک GTA میخوره. همچنین این داستان این امکان رو به بازی میده که از مکانیک تعویض شخصیتی که توی GTA 5 معرفی شد، استفاده کنه .

bonnieandclyde

نظرات
پربازدیدترین خبرها