چطوری میتونین یک قاچاقچی خوب در Starfield بشین

بازی Starfield خیلی راحت به شما میده در نقش یک دزد فضایی بازی کنین و جک اسپارو داستان خودتون باشین. این مقاله به شما در رسیدن به این هدف کمک میکنه.

شناسه خبر: ۳۸۰۸۹۷
چطوری میتونین یک قاچاقچی خوب در Starfield بشین

راهنماتو- در بازی Starfield که بهتون اجازه میده در نقش یک دزد فضایی بازی کنین، خیلی طبیعیه که بتونین سفینه های دیگه رو غارت و اقلام غیرقانونی رو تو سفینتون بتونین جمع کنین. همچنین در مقابل این قابلیت هم بازی هر وقت شما تلاش برای فرود بر روی یک سیاره داشته باشین، منجر به اسکن کشتی شما می‌شه و اگر این آیتم های غیرقانونی پیدا بشن، یک جایزه (باونتی) برای شما تعیین می‌شه.

به گزارش راهنماتو، حالا با اینکه این حرکت خیلی میتونه روی اعصاب باشه ولی به جاش میتونین درآمد زیادی رو اینطوری در بازی کسب کنین. در اینجا، ما در مورد اینکه کجا و چطوری می‌تونین اقلام دزدیده شده و قاچاق رو در بازی Starfield بفروشین و پول زیادی رو به جیب بزنین، صحبت می‌کنیم. همچنین در مورد ماژول‌های حفاظتی بار (Shielded Cargo) هم صحبت می‌کنیم که اگر بخواید از اسکن سیاره‌ها اجتناب کنین، باید ازشون استفاده کنین.

کجا می‌تونین اقلام دزدیده شده و قاچاق رو در Starfield بفروشین:

برای فروش اقلام دزدیده شده و قاچاق در بازی Starfield، باید به ساختمان Trade Authority روی یک سیاره یا سفینه برید. به عنوان مثال، شما می‌تونید به سفینه Crimson Fleet به نام The Key در سیاره Neon یا به شهر New Atlantis برید.

تفاوت بین اقلام دزده شده و اقلام قاچاق:

در اینجا به طور خلاصه فرقشونو براتون توضیح میدیم:

اقلام دزدیده شده دارای نماد قرمز هستن و معمولاً زمانی پیدا می‌شن که اقلام رو در مناطق غیرمجاز یا مکان‌های تحت مالکیت کسی هستن بردارین.

اقلام قاچاق دارای نماد زرد هستن. شما این اقلام رو در دسته‌های قاچاق بزرگ یا در کشتی‌ها پیدا می‌کنین. برای سفینه‌ها، معمولاً در کابین مرکزی یا ترمینال نگهداری بار سفینه‌های دزدای فضایی قرار دارن.

اسکن‌ها زمانی انجام می‌شن که به مدار سیاره‌ای که توسط United Colonies یا Freestar Collective کنترل می‌شن، وارد شین.

این اسکن‌ها فقط به منظور یافتن اقلام قاچاق روی سفینه شما انجام می‌شن و به اقلام دزدیده شده اهمیتی نمی‌دن. با این حال، اگر کشف بشن، در کنار جریمه شدن شما، ازتون اون آیتم هارو هم میگیرن.

شما باید ماژول بار Shielded Cargo رو به سفینه خودتون اضافه کنین و باید اقلام قاچاق رو داخلش قرار بدین تا حین اسکن شانس کمتری برای یافته شدنشون داشته باشین. اقلام قاچاق که در Inventory شما هستن و یا در هر نقطه‌ای در سفینه که رها شدن، به طور خودکار تشخیص داده می‌شن.

contraband-starfield

چطوری میتونین اقلام قاچاق رو به Trade Authority بفروشید:

ساختمان‌های Trade Authority رو می‌تونید در سیارات و سفینه‌های مختلف مانند سفینه Crimson Fleet به نام The Key در سیاره Neon یا در New Atlantis پیدا کنید. اکثر مراکز اصلی بازی دارای یک Trade Authority هستن، بنابراین حتی رفتن به مکان‌هایی مانند Mars یا Akila کافیه. با توجه به اینکه اقلام قاچاق در قسمت بار سفینه شما قرار دارن، می‌تونید زمانی که با فروشنده Trade Authority صحبت می‌کنین، دکمه مربوطه رو فشار بدین تا به قسمت بار سفینه منتقل بشین. این به شما این امکانو می‌ده تا اقلام قاچاق و همچنین اقلام دزدیده شده رو مستقیماً از سفینه خودتون بفروشین به جای اینکه هر جا میرید با خودتون ببریدشون.

همچنین ممکنه در حین اکتشاف، به یک کشتی Trade Authority برخورد کنین. وثتی که یکی رو پیدا کردین، نیازی به انجام اسکن ندارین. Crimson Fleet هم در ایستگاه فضایی خودش، یک فروشنده Trade Authority داره و بارتون رو هم اسکن نمیکنه.

چطوری میتونین از اسکن فرار کنین:

در Starfield دو راه برای فرار از اسکن برای اقلام قاچاق وجود داره:

اسکیل فریب یا Deception: این مهارت باعث می‌شه که اسکن‌های اقلام قاچاق شانس کمتری رو برای پیداکردن آیتم های قاچاقتون داشته باشن، اگرچه توصیه نمی‌کنیم که به طور کل این مهارت رو باز کنین. بهتره پوینت های اسکیل خودتون رو خرج مهارت های بهتری بکنین تا این اسکیل.

ماژول‌های حفاظتی بار (Shielded Cargo): این روش خیلی ایده‌آله چرا که این قطعات قابل خرید هستن. با این حال، شما باید اول عضو Crimson Fleet بشین.

بلافاصله پس از تبدیل شدن به عضوی از Crimson Fleet، باید به ایستگاه فضایی The Key در سیستم Kryx برید. بعد از اون، با Jasmine، فروشنده کشتی آشنا می‌شید. وارد محصولات قابل فروشش بشین و ماژول‌هایی که اسمشون "Shielded Cargo Hold" هستن رو پیدا کنین. بعد از خریدشون هم مطمئن بشین که اونارو به سفینتون اضافه کردین.

scanshiledstarfield

به همین ترتیب، ممکن به سفینه‌هایی برخورد کنید که از قبل ماژول‌های حفاظتی بار رو روی خودشون نصب دارن. اگر شما سفینه‌های مزددورهارو تصاحب کنید، احتمالاً خود سفینه این ماژل هارو نصب داشته باشن. در کنار این، می‌تونید سفینه افسانه‌ای Mantis رو پیدا کنین که دارای ماژول حفاظتی بار هم هستش.

یادتون باشه که درصد تشخیص و اسکن اقلام غیرمجاز تقریباً بر اساس وزن تمام اقلام قاچاقی که در سفینه خودتون حمل می‌کنین محاسبه می‌شه.پی هر چند وقت یک بار سعی کنید به نحوی از شرشون خلاص بشین که همیشه شانس اسکن پایینی داشته باشین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها