بدترین‌ خیانت‌ها در بازی‌ها که اصلا انتظارشونو نداشتیم

در این مقاله به خیانت‌هایی در بازی‌ها می‌پردازیم که اصلا انتظارشو نداشتیم و همینکه اتفاق افتادن، تونستن دل خیلی از ماهارو بشکنن.

شناسه خبر: ۳۸۲۲۱۴
بدترین‌ خیانت‌ها در بازی‌ها که اصلا انتظارشونو نداشتیم

راهنماتو- ما همیشه در بازی‌ها و چه دنیای واقعی سعی میکنیم دورمونو با افرادی پر کنیم که میتونیم روشون حساب کنیم و اگر مشکلی پیش بیاد بتونیم باهاشون در میون بزاریم. ولی خب همیشه اوضاع به همین منوال پیش نمیره و بنا به ذات بعضی‌ها آشناییت با بقیه صرفا جهت بهره شخصی هستش.

به گزارش راهنماتو ، ما در این مقاله به خیانت‌هایی در بازی‌ها می‌پردازیم که اصلا انتظارشو نداشتیم و همینکه اتفاق افتادن، تونستن دل خیلی از ماهارو بشکنن. پس با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به این خیانت‌ها بندازیم و یادمون بیاد که چقدر اون لحظه شوکه شده بودیم.

Albert Wesker - Resident Evil

top-worst-betrayals-in-games

میشه گفت تمام کسایی که با مجموعه Resident Evil آشنا هستن، با این کارکتر یک رابطه نفرت و دوستی دارن. از زمان عرضه اولین نسخه از رزیدنت ایول در سال 1998، بازیکنا با شخصیتی آشنا میشن که اول به عنوان رهبر گروه S.T.A.R.S سعی میکنه که تیمشو از اون مخمصه‌ای که توی عمارت اسپنسر گیر افتادن نجات بده ولی خب بعدا مشخص میشه که دستهای وسکر هم اونقدرا تمیز نیست و دستش با آمبرلا تو یک کاسس.

اینکه این کارکتر تونسته با ظاهر شیک و عینک آفتابی حتی با کلاس‌‌ترش همیشه تونسته توجه‌هارو به خودش جلب کنه اصلا جای تعجب نداره؛ مخصوصا در جاهای که داستان قصد داره اونو به عنوان یک شخصیت بد نشون بده ولی بیشتر کاراشو توجیه میکنه و همین باعث میشه حتی عده بیشتری عاشق این شخصیت "اهریمنی" بشن.

Flynn - Uncharted 2

top-worst-betrayals-in-games

اگر یادتون باشه توی سریال فرار از زندان آبروزی میگفت که دوستاتو نزدیک نگه دار، دشمناتو نزدیک‌تر. به نظر اینجا هم فلین داستان ما عاشق اون سریال بود چرا که اول به عنوان یک دوست از نیتن خواست که یک چراغ نفتی قیمتی رو باهم بدزدن و وقتی خرش از پل گذشت به نیتن نارو زد و یک کار کرد که بازداشتش کنن.

اگر هنوز بهترین بازی آنچارتد رو بازی نکردین میتونم به طور خلاصه بگم که در این قسمت از ماجراهای نیتن دریک و دوستاش، اونا قصد دارن تا با پیدا کردن دقیق مسیر رفت و آمد کشتی ها مارکوپولو، مکان دقیق کشتی‌هایی که گم شدن رو پیدا کنن و شایدم در کنارش گنجی هم پیدا کن.

Big Smoke & Ryder - Grand Theft Auto: San Andreas

top-worst-betrayals-in-games

میشه گفت بازهم مثل وسکر برای این شخصیت های محبوب، نفع شخصی از دوستاشون مهم‌تر بوده جوری که حاضر بودن به دوستای نزدیک و خانواده خودشون از پشت خنجر بزنن تا بتونن راحت‌تر زندگی کنن.

اگر یادتون باشه رایدر و بیگ‌اسموک بودن که اول پیشنهاد فروش مواد رو به Sweet "سوییت" داداش CJ میدن که اون قبول نمیکنه بعدهم برای اینکه از سر راهشون برش دارن تلاش میکنن که بکشنش ولی خب اشتباهی وسط این هاگیر‌واگیر مادر CJ کشته میشه که پای اون رو هم به این داستان باز میکنه بعد هم در طی داستان متوجه میشیم که اون دوتا برای پیش بردن برنامه‌هاشون با خانواده دشمن یعنی Ballas دست به یکی کردن که بتونن موادشونو بفروشن.

تو داستانی که همگی دم از برادری و خونواده میزنن خیلی سخته که ببینین که کسایی که قرار بود پشتتون باشن اینطوری از پشت بهتون خنجر بزنن.

General Shepherd - Call of Duty: Modern Warfare 2

top-worst-betrayals-in-games

یکی از عبث ترین کارها، شستن خون با خونه. دقیقا کاری که شفرد سعی کردن انجام بده بعد از اینکه 30,000 نظامی خودش رو در خاور میانه از دست داد. اون برای حفظ شهرت خودش تصمیم می‌گیره تا جنگ جهانی سوم رو با ماکارف شروع کنه. و زیاد هم طول نمیکشه که خیلی سریع به ماکارف میرسه و میتونه خیلی سریع از بین ببرش. بعدش هم با کشتن گوست و روچ سعی میکنه مدارکی که از ماکارف به دست آورده رو از بین ببره. دلیلش؟ اینکه اون مدارکی که پیدا کردن توشون چیزهایی هستش که میتونه از جنگ جهانی سوم پیشگیری کنه ولی خب شفرد قرار نیست واسته و مثل پراید با دنده 3 و دور موتور بالا میخواد از سربالایی بره بالا. برای همین هم گوست و روچ رو میکشه و میندازه گردن ماکارف که کسی نتونه جلوی دورشو بکیره.

The Boss - Metal Gear Solid 3: Snake Eater

top-worst-betrayals-in-games

شخصیت اصلی منفی بازی MGS 3 رو خیلی‌ها The Boss میدونن و این کاملا درسته چرا که اگر به خاطر اون نبود شاید خیلی از اتفاقات بازی نمیفتاد. چیزی که تونست این خیانت رو در اول بازی برای خیلی‌ها شوکه کنه اینه که او به عنوان یک مادر خونده برای جک یا Big Boss آینده بود و تونسته بود اون رو آموزش بده و یک رابطه عمیق و فراتری از مربی و شاگرد بینشون بود. بعد هم باس تصمیم میگیره که همراه با جوخه کبرای خودش به خدمت نیروهای شوروی دربیان و به ایلات متحده خیانت کنن.

داستان این بازی داستانیه که در اون اسنیک یا بیگ باس آینده به دنبال دلیل خیانت باس میگرده و در راهش هر عضوی از جوخه کبرا که جلوش سبز میشه رو از بین میبره. همونطور که مطمئنم خیلی‌هاتون حدس زدین آره باس فایت آخر بازی در مقابل باسه که بزارین بگم قراره یک رویارویی احساسی باشه پس باید خودتونو آماده کنین. کاش یک نفر اینو به من 13 ساله وقتی که برای اولین بار این بازی رو تموم کردم میگفت!!!

نظرات
پربازدیدترین خبرها