بزرگترین ستاره‌های هالیوودی که نمیدونستین تو Call of Duty بودن

هیچکس منکر ارتباط نزدیک بازیها و دنیای سینما نیست و میشه گفت همین ارتباط رو میشه دلیل شهرت زیاد Call of Duty بعد از بیست سال دونست.

شناسه خبر: ۳۸۳۳۵۸
بزرگترین ستاره‌های هالیوودی که نمیدونستین تو Call of Duty بودن

راهنماتو- از وقتی که در سال 2003 برای اولین منتشر شد، سری Call of Duty تونسته خودش رو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های شوتر اول شخص که تا به حال روی کنسول یا کامپیوتر منتشر شدن، ثابت کنه. در طی این بیست سال تونسته جنگ رو در هر بازه زمانی به تصویر بکشه و طرفدارای خودش رو تا حدودی همیشه راضی کنه. به طوری که طرفدارای این سری هر سال باید منتظر نسخه جدید Call of Duty باشن که هر دفعه قول محتوای جدید و جذاب رو به گیمرای بازیهای شوتر میدن.

به گزارش راهنماتو ، این محبوبیت بالارو میشه مدیون حضور ستاره‌های محبوب سینما دونست که با حضورشون تونستن حتی کسایی که علاقه به بازیهای شوتر ندارن مجذوب این سری بکنن. با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به ستاره های هالیوودی که نمیدونستین تو Call of Duty هستن نگاهی بندازیم.

Kiefer Sutherland

hollywood-stars-in-cod

کیفر ساترلند یکی از اولین بازیگرهایی بود که باعث شد خیل عظیمی از طرفدارهای سینما به مجموعه Call of Duty رو بیارن. او در بازی Call of Duty: World At War به عنوان سرجوخه روباک و در بسته الحاقی زامبی "Dead of the Night" از بازی Call of Duty: Black Ops 4 به عنوان جیدئون جونز حضور داشت. در حالی که نقش او در سال 2008 آغاز شد، نقش مهم‌تر او در Black Ops 4 به همراه هلنا بونهام کارتر بود. همچنین با حضورش در BO4 الهام بیشتری از ظاهر اصلیش گرفته شد که با توجه به پیشرفت تکنولوژی جای تعجب نداره.

Idris Elba

hollywood-stars-in-cod

در دوره‌ای که همه اونو به عنوان یکی از بهترین ستاره های سینمای بریتانیا میشناسن، میشه گفت که ادریس البا تقریباً هر کاری که میتونست رو در عرصه هنرهای تجسمی انجام داده. به طوری که حتی اخیرا در DLC داستانی بازی Cyberpunk 2077 به عنوان یکی از شخصیت های اصلی داستان ظاهر شده. ولی در مورد سری Call of Duty میشه گفت ایفای نقشی که داشت به Modern Warfare 3 در سال 2011 برمیگرده. بازی‌های که در اون نقش Truck رو بازی میکنه و تا آخرین نفسش تلاش برای انجام کار خوب رو داره. فوت اون یکی از نقاط احساسی در تاریخ مجموعه Call of Duty هستش که برای نجات همرزمانانش جون خودش رو فدا میکنه.

Ice Cube

hollywood-stars-in-cod

ستاره هیپ‌هاپ و عضو سالن مشهور راک اند رول، آیس کیوب بیشتر به عنوان یکی از ستاره‌های موسیقی‌ شناخته می‌شه، مخصوصا به عنوان عضوی از گروه رپ افسانه‌ای N.W.A، اما نقش‌های چشمگیری هم به عنوان بازیگر در فیلم‌ها و بازی‌ها داشته. کله‌شقی و ابروهاش ویژگی‌های خاصش تو فیلم‌هایی نظیر 21 Jump Street و مجموعه XXX داشتن، اما همچنین در مجموعه Call of Duty حضور مجازی داشت. در بازی Call of Duty: Black Ops، آیس کیوب نقش Bowman رو بازی کرد که یک کارکتر فرعی در بازی بود.

Jeff Goldblum

hollywood-stars-in-cod

جف گلدبلوم با فیلم‌های پرفروشی که در دوران خودش داشت، یک چهره‌ی آشنا برای علاقمندای پیر و جوون به فیلماست. او تونست محبوبی زیادی رو توی فیلمهای Jurassic Park و Independence Day پیدا کنه. گلدبلوم با بازی خاص و صدایی جذاب تونست در Call of Duty: Black Ops 3 به شخصیتی به اسم نرو بلکستون (Nero Blackstone) کریزمای زیادی بده، که خودش یکی از چهار شخصیت قابل بازی در نقشه زامبی "Shadows of Evil" بودش.

Jason Statham

hollywood-stars-in-cod

شاید استاتهام با کارکتری که نقششو بازی میکنه زیاد شباهت چندانی نداشته باشه، اما میشه گفت بازهم حضورش در بازی اولین Call of Duty در سال 2003 به عنوان یکی از کاکترهای فرعی تونست خیلی هارو غافلگیر کنه. استاتم به دلیل ایفای نقش سرهنگ واترز (Sergeant Waters) در این بازی، شناخته شدش که شخصیت او بعد از نجاتش توسط پلیر، به بخش مهمی از داستان بازی تبدیل میشه.

Kit Harington

hollywood-stars-in-cod

با رسیدن به شهرت به عنوان یکی از اعضای کلیدی بازی تاج و تخت، این بازیگر بریتانیایی یعنی کیت هارینگتون در بازی Call of Duty: Infinite Warfare هم تونست حضور پیدا کنه. شخصیت او، دریادار سالن کوتچ (Admiral Salen Kotch)، میشه گفت با شخصیتی که در سریال محبوب بازی تاج و تخت بازی میکنه زمین تا آسمون فاصله داشت. به طوری که در اوایل بازی متوجه میشین که قراره برعکس کارکتر جان اسنو که شخصیتی مهربون بود؛ در مقابلتون چهره‌ای آشنا ولی بی‌رحم و غیرقابل انتظار رو بازی کنه.

Gary Oldman

hollywood-stars-in-cod

از جیمز گوردن تا سریوس بلک و کنت دراکولا، گری اولدمن واقعاً یکی از بازیگرای برجسته در طول 50 سال گذشته بوده و نقش‌هایی هم از جمله ویکتور رزنوو در Call of Duty: World at War و Call of Duty: Black Ops رو بازی کرده. رزنوو نقش اصلی رو در داستان بازی Black Ops بازی میکنه و کسی هستش که با شتشوی مغزی الکس میسون به داستان بازی جوری شکل میده که میتونه انتقامشو رو از دشمناش بگیره. با توجه به تأثیر مهمی که روی شخصیت اصلی بازی داشت، او یکی از بهترین و مهمترین شخصیت هایی هستش که این سری تابحال به خودش دیده.

Sam Worthington

hollywood-stars-in-cod

بعد از موفقیت در فیلم‌های Terminator: Salvation و به ویژه آواتار در سال 2009، سم ورتینگتون تونست به عنوان یک شخصیت اصلی در نقش الکس میسون در بازی Call of Duty: Black Ops وارد این سری بشه. به عنوان شخصی که تونست یکی از بهترین شخصیت های اصلی این سری رو تحویل طرفدارا بده، ورتینگتون مستحق جایزه‌ای به عنوان یکی از بهترین بازیگرهای هالیوود در دنیای گیمه. این بازیگر استرالیایی تونست به یکی از پیچیده ترین شخصیت های این سری جونی بده که برای سالها جاودانش کنه. میشه گفت الکس میسون برای خیلی از جمله خود من بهترین شخصیتی هستش که این سری تابحال تونسته داشته باشه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها