چطوری در نقش کریتوس جوان توی بسته الحاقی Valhalla برای God of War Ragnarok بازی کنیم؟

بعضی از این چیزهایی که میتونین توی این بسته الحاقی باز کنین، به طور مستقیم اشاره به گذشته کریتوس دارن جوری که فقط طرفدارای دوآتیشه این سری متوجهشون میشن.

شناسه خبر: ۳۸۹۳۰۰
چطوری در نقش کریتوس جوان توی بسته الحاقی Valhalla برای God of War Ragnarok بازی کنیم؟

راهنماتو- بازی God of War: Ragnarok از زمان عرضه خودش فقط با تحسین و تمجید گیمرا و طرفدرای این سری همراه بوده به طوری که همگی هم‌صدا میگن که شاید بهترین تجربه GOW رو با این بازی داشتن. حالاهم توی یک خبر غافلگیرکننده یک بسته الحاقی به اسم Valhalla برای این بازی منتشر شده و الان هم طرفدارای این بازی دارن با چالش‌ها مختلفی که این بسته الحاقی براشون ایجاد کرده سروکله میزنن و سعی میکنن تا تمام اسرار و چیزهای خفنش رو کشف کنن.

به گزارش راهنماتو، بعضی از این چیزهایی که میتونین توی این بسته الحاقی باز کنین، به طور مستقیم اشاره به گذشته کریتوس و این فرنچایز دارن جوری که فقط طرفدارای دوآتیشه این سری متوجهشون میشن. جایی که وقتی با هلیوس و شمشیر اولیمپوس رو دوباره میتونیم تو بازی دستمون بگیریم جایی هستش که خیلی از خاطرات دوباره زنده میشن. ولی خب یک چیزی هستش که تونست موی تن خیلی هارو به محض استفاده سیخ کنه.

همونطور که thats4thebirds توی subreddit بازی به اشتراک گذاشته. این اسکین جدید توی بازی باعث میشه کریتوس خیلی جوونتر به نظر بیاد، خطوط چین و یکدست روی صورتش کمتر میشه، حتی توی این اسکین کریتوس ریش نداره و خالکوبی های روی صورتش هم خیلی روشن‌تر و تازه‌تر به نظر میان. تازه خوبیش اینه که میتونین این اسکین رو توی بازی هم استفاده کنین، طوری که دوباره میتونین تجربه‌ای نزدیک به سه‌گانه اصلی این سری رو تجربه کنین.

how-to-play-as-young-kratos-in-valhalla-dlc

راستش باید بگم که تقریبا 10 سالی میشه از زمانی که ما آخرین باز کریتوس جوون رو دیدیم، تازه اونم آخرین باری که تونستیم ببینیمش توی Ascension بود. پنج سال بعد از اون، هیولای ترسناک اسپارتا به عنوان یه پدر پیرتر و پا به دوران گذاشته دوباره مهمون دلهامون شد.

البته برای این اسکین کریتوس جوان یک دلیل خفن هم وجود داره که فقط به خاطر بازگشت به ریشه‌های این سری نیست. اما اگر دوست ندارین براتون اسپویل بشه باید بگم که باید از قسمت بعدی خیلی سریع رد بشین تا براتون داستان این دی ال سی جدید اسپویل نشه.

توی داستان Valhalla، کریتوس به نسخه جوون تر خودش برمیخوره که روی تختی لم داده، گذشته خودش که با حس غرور و خودخواهی منتظره اینه که آینده خودش رو ببینه. منطقیه که بعد از کلی کشت و کشتار و خونریزی راه جنگجوی داستان ما به کسی برسه که یک زمانی به جای صحبت کردن، ترجیح می‌داد که خدایان رو از عرض به فرش بکشونه و از بینن برشون. ولی خب حالا که ما کریتوس پیر رو دیدیم باید یمن بهش حق بدیم که دیگه بعد از داشتن همچین گذشته‌ای الان دیگه از اون زندگی گذشتش خسته شده باشه.

how-to-play-as-young-kratos-in-valhalla-dlc

شما توی بازی با اون مبارزه نمی‌کنین و اون حتی جوابتون رو هم نمی‌ده، ولی خب کریتوس پیر و افتاده‌تر به ناامیدی به چشمای گذشته خودش زل میزنه و فقط حصرت این رو میخوره که چرا تبدیل به همچین موجودی شده بود. بیشتر داستان این بسته الحاقی God of War: Ragnarok دربارهٔ غلبه کریتوس بر این جنبه از خودش بود، پس تو این داستان، میشه گفت روبرو شدن با گذشته خشن خودش یکی از تاریک و دارک ترین قسمت هایی از این داستان هستش که تجربش میکنین.

شما بعد از اینکه این اسکین رو از Valhalla بگیرین، خیلی راحت می‌تونین بین این ورژن و کریتوس پیرتر توی بازی اصلی عوض بشین. فقط کافیه توی منو برین و دکمه R3 رو فشار بدین. بعد هم با اسپم کردن همون دکمه میتونین با چشمهای خودتون ببینین که گذر عمر اصلا با کریتوس همراه نبوده و چقدر توی این سالها شکسته‌تر شده.

نظرات
پربازدیدترین خبرها