چطوری میتونین در نقش بهترین Batman توی Arkham Knight بازی کنین

در آپدیت جدید Batman: Arkham Knight بالاخره میتونین در نقش بتمن رابرت پتینسون عدالت رو به خیابون‌های Gotham بیارین.

شناسه خبر: ۳۸۹۶۰۱
چطوری میتونین در نقش بهترین Batman توی Arkham Knight بازی کنین

راهنماتو- فیلمThe Batman تونست به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های کتاب‌های کمیک سال 2022 شناخته بشه و تازه جدا از اون تونست تبدیل به یکی بهترین فیلم‌های لایواکشن بتمن هم بشه. جوری که انتخاب بهترین فیلم بتمن بین این فیلم و The Dark Knight برای خیلی‌ها دیگه به اون راحتی نیست. به خاطر همین هم، خیلی از گیمرها از وقتی که برای اولین بار نگاهی به رابرت پتینسون با لباس بتمن داشتن، منتظرن که بالاخره اسکین بتمن این فیلم هم به Batman: Arkham Knight اضافه بشه تا بتونن در نقشش بازی کنن.

به گزارش راهنماتو، برای مدت طولانی هم خیلی‌ها فکر میکردن که دیگه امیداشون تبدیل به امید واهی شده و Rocksteady به کل بیخیال یکی از بهترین سه‌گانه‌های تاریخ گیمینگ شده، اما با انتشار Batman: Arkham Knight برای Nintendo Switch، بازیکنان روی هر پلتفرمی می‌تونن به لباس بتمن از The Batman (2022) دست پیدا کنن.

how-to-play-as-robert-pattinsons-batman-in-arkham-knight

یکی از بهترین ویژگی هایی که بازی Batman: Arkham Knight داشت این بود که تونسته اسکین هر بتمنی که طرفدارای این شخصیت باهاش آشنا بودن رو به خودش اضافه کنه. این اسکین‌ها شامل خیلی از بتمن‌های مشهور از Adam West تا Ben Affleck هستن. ولی حالا، در یک به‌روزرسانی متفاوت، بتمن رابرت پتینسون هم در Batman: Arkham Knight حضور داره، اما خب گیمرا چطوری می‌تونن به لباس جدید و ایمو ترین شوالیه تاریکی دست پیدا کنن؟

چطوری میتونین لباس بتمن رابرت پتینسون رو باز کنین:

گیمرا میتونن با قیمت فوق‌العاده مناسب "مجانی" این اسکین رو در Batman: Arkham Knight و در هر یک از پلتفرم‌های موجود، از جمله Nintendo Switch، PlayStation 4، Xbox One و PC رو برای خودشون باز کنن. تازه خوبی‌ای که این قضیه داره اینه که اسکین The Batman 2022 از قبل برای کسایی که بازی Batman: Arkham Knight خودشون رو آپدیت کردن خیلی راحت در دسترسه، به این معنی که اونا نیازی به رفتن به هیچ فروشگاه دیجیتالی یا وارد کردن کدی برای گرفتن اون رو ندارن.

how-to-play-as-robert-pattinsons-batman-in-arkham-knight

برای باز کردن اسکین هم نیازی به رسیدن به 100% در Batman: Arkham Knight برای گرفتن لباس بتمن رابرت پتینسون ندارن، به سادگی وارد بازیتون بشین و یا حتی سیو بازی قدیمی خودتون رو انتخاب کنین، بعدش هم این اسکین براوت به سادگی آب خوردن باز میشه. تنها کاری که فقط لازمه انجام بدین تا بتونین از اسکین استفاده کنین اینه که:

هر سیو دلخواهی از بازیتون رو لود کنین.

برین به قسمت Showcase.

قسمت Player Showcase رو باز کنین.

بین اسکین هایی که براتون بازه دنبال "The Batman - 2022 "I am the shadows بگردین.

این اسکین برای همه افرادی که Batman: Arkham Knight رو دارن قبلا نصب و آمده استفاده شده.

خیلی جالبه که ببینیم که استودیوی Rocksteady به سه‌گانه Batman Arkham خودشون برگشتن تا بتمن جدید رو در بازی خودشون قرار بدن، حتی اگر تیم اصلی این استودیو الان سخت در حال ساخت بازی بعدی Arkhamverse به اسم Suicide Squad: Kill the Justice League باشن که قرار شده که تا تاریخ 2 فوریه 2024 منتشر بشه باشن؛ این حرکتشون قابل تحسینه که تا وقتی که اون بازی منتشر میشه از طرفداراشون میخوان که با این اسکین عدالت رو به خیابونای گاتهام بیارن. ولی خب متاسفانه، فقط قراره اسکین بتمن جدید توی بازی باشه و ماشین بتمبیل رابرت پتینسون از فیلم The Batman در Batman: Arkham Knight قرار نیست که به این بازی اضافه بشه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها