با این روش ساده نسخه معمولی The Last of Us ۲ خودتون رو به نسخه ریمستر ارتقا بدین

سونی و استودیو سازنده The Last of Us ۲ توی یه اقدام جذاب و مشتری‌پسند نسخه ریمستر این بازی رو خیلی راحت و با قیمتی پایین در اختیار طرفدارای نسخه اصلی گذاشتن.

شناسه خبر: ۳۹۱۷۰۳
با این روش ساده نسخه معمولی The Last of Us 2 خودتون رو به نسخه ریمستر ارتقا بدین

راهنماتو- بعد از گذشت تقریبا 7 سال از نسخه اول The Last of Us، نسخه دوم این بازی بعد از کلی هایپ هیجان روی کنسول PlayStation 4 منتشر بشه و دقیقا مثل نسخه قبلی خودش حسن ختامی برای کنسول نسل هشتمی سونی باشه. این بازی که تونست تحسین هم منتقدا و هم گیمرهارو به دست بیاره، دنباله مستقیمی به اتفاقات بازی اول هستش و اینکه الی بعد از سالها چطور با این واقعیت که جوئل نجات بشریت رو فدای سلامتی اون کرده دست و پنجه نرم میکنه.

به گزارش راهنماتو، حالا بعد از عرضه کنسول نسل نهمی سونی یعنی PlayStation 5 استودیوی سازنده این بازی، Naughty Dog قراره که در در تاریخ 19 ژانویه The Last of Us Part II Remastered رو منتشر کنه. البته قبل از انتشار بازی، یه سری شبه‌هایی هم پیش اومده که این استودیو سعی کرده با توضیحاتی از سوی تیم توسعه‌دهنده بازی در مورد کسایی که بازی رو بر روی PlayStation 4 خودشون دارن و می‌خوان به نسخه بهبود یافته برای PS5 ارتقا بدن رفعشون کنه.

به گفته Naughty Dog، گیمرایی که نسخه اصلی بازی که روی PS4 منتشر شده رو دارن و میخوان به نسخه جدید برای PS5 بازیشونو ارتقا بدن، می‌تونن این کار رو از PlayStation Store انجام بدن. البته این ارتقا فقط به صورت دیجیتالی انجام میشه و هزینش هم 10 دلار میشه.

how-to-upgrade-your-tlou2-game

مثل بقیه ارتقاهای PS4 به PS5، بازیکنایی که این آپگرید رو بخرن، هر زمان که بخوان بازی رو اجرا کنن، باید دیسک The Last of Us Part II رو توی کنسول PS5 خودشون بزارن.

تغییرات مهمی که در The Last of Us Part II Remastered قراره ببینین:

از جمله تغییراتی که در نگاه اول به The Last of Us Part II Remastered میشه متوجهش شد اینه که بازی حالا دارای گرافیک بهبود یافته‌ای هستش، همچنین قابلیت های بصری دیگه‌ای هم به بازی اضافه شده از جمله پشتیبانی از 4K واقعی و تصویر با رزولوشن 4K در حالت Perfomance . همچنین این Remaster از ویژگی‌های معرفی شده توسط کنترلر DualSense PS5 هم قراه بهره ببره.

از مهمترین ویژگی های جدید The Last of Us 2 Remastered میشه به حالت جدید بازی به اسم No Return اشاره کرد. این حالت شامل چند شخصیت قابل بازیه و گیمرارو توی فضایی قرار میده که باید سعی کنن تا جایی که میتونن دووم بیارن. حالا این حالت های مختلف در قالب انواع رویداد شامل Assault، که گیمرا باید در برابر موج‌های دشمناشون جون سالم به در ببرن؛ Capture، که در اون گیمرا باید تلاش کنن یه گاوصندوقی رو باز کنن و در ادامه؛ Holdout که گیمر همراه با یه یار که توسط هوش مصنوعی کنترل میشه باید تا میتونن زامبی‌هارو بکشن؛ و آخرین مد جدید بازی یعنی Hunted، که گیمرا توی اون باید تا یه حد زمانی مشخصی دووم بیارن و با کشتن زامبی‌ها و دشمنای دیگه زنده بمونن. گیمرایی که به آخر راند برسن هم باید با یکی از شش باس قدرتمند بازی رودررو بشن.

how-to-upgrade-your-tlou2-game

The Last of Us Part II Remastered همچنین سه مرحله حذف شده از بازی به اسم‌های Jackson Dance، Boar Hunt و Sewers رو هم تونسته به بازی برگردونه و اصطلاحا بازیابیشون کنه. این بخش‌های ناتمام شامل توضیحات توسعه‌دهند‌ها در مورد فرآیند توسعه هستن. ریمستر همچنین یکسری از لباس‌ها و حالت بازی آزاد برای بخش گیتار بازی هم به این نسخه قراره اضافه بشه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها