چطوری میتونین کشتی ارواح رو توی Prince of Persia The Lost Crown پیدا کنین

کشتی ارواح توی Prince of Persia The Lost Crown یه جایی هستش که تو بازی خیلی سخته بهش برسین ولی به جاش کلی گنج وآیتم خوب هستش که میتونید برای خودتون برشون دارین.

شناسه خبر: ۳۹۲۶۶۹
چطوری میتونین کشتی ارواح رو توی Prince of Persia The Lost Crown پیدا کنین

راهنماتو- همونطور که از یه بازی ژانر Metroidvania انتظار میره، جایی که داستان Prince of Persia: The Lost Crown در اون رخ میده، یعنی کوه قاف، پر از رمز و راز و جاهای زیادی برای پیدا کردنه. یکی از این جاهایی که میتونین پیداش کنین، کشتی ارواح هستش. یه جایی که تو بازی خیلی سخته بهش برسین ولی به جاش کلی گنج و آیتم خوب هستش که میتونید برای خودتون برشون دارین. حالا برای جایی که بشه توش اینقد گنج پیدا کرد، مشخصه که پیدا کردنش "باید" سخت باشه؛ اونم چرا؟ چون بازی به شما هیچ چیزی در موردش نمیگه و توی نقشه‌بازی هم نشونش نمیده.

به گزارش راهنماتو، ولی ما در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتونین خودتون رو برای پیدا کردن این کشتی مرموز آماده کنین و یه جورایی هم آمادتون کنیم تا بتونین خیلی راحت از پس موانعی که قراره سر راهتون سبز بشن بر بیاین. پس با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به طریقه پیدا کردن کشتی ارواح در Prince of Persia: The Lost Crown بندازیم.

توانایی‌هایی که بهشون نیاز دارین

how-to-find-the-ghost-ship-in-pop-the-lost-crown

قبل از تلاش برای رسیدن به این کشتی اصلا شما باید آماده رفتن به سمت این مکام مخفی بشین؛ برای همین هم قبل رفتن باید اول آخرین قابلیت زمانیتون رو باز کرده باشید. این قابلیت که توی بازی اسمش Fabric of Time هستش، میشه گفت توی قسمتهای آخر بازی براتون باز میشه. یعنی بهتره که قبل از تلاش برای رسیدن به این منطقه بازی رو یه بار تموم کرده باشین. تازه مسیرتون به سمت کشتی ارواح قراره جزو سخت‌ترین قسمت‌های پلتفرمینگ بازی باشه که شما رو مجبور می‌کنه نهایت استفاده رو از حرکت‌های Dash و با استفاده به موقع از Fabric of Time برای عبور از گودال‌های بزرگ و پر از سیخ و نیزه ببرین. پس آماده این باشین که قراره کارتون یکم سخت بشه، ولی اصلا دلتونو بد نکنین چون اگر تا به اینجای بازی رسیده باشین دیگه چیزی نیست که بخواد خیلی جدی سد راهتون بشه!

چطوری به کشتی ارواح برسین

احتمالا تا الان دیگه تونستین حدس بزنین که این کشتی اسرارآمیز ما در نزدیکی بخش دریای متلاطم کوه قاف قرار داره؛ اما جالب اینجاست که با اینکه درست حدی زدین ولی خب مسیر ورود به این منطقه اینجا نیست و در واقع یکمی بالاتر از اون و نزدیک به درخت سوما قرار داره. برای شروع، باید به سمت نزدیک ترین نقطه به درخت سوما فست‌تراول "Fast Travel" کنین و بعد از اون هم به سمت راست حرکت کنین. شما با همین فرمون تا جایی که میتونین به سمت راست نقشه برین تا جایی که دوتا دشمن که شبیه دوتا درخت هستن رو پیدا کنین، اونا رو که رد کردین یکم بعدش وارد یه منطقه‌ای به اسم Soma Tree میشین. (البته حواستون باشه که این اسم با اون اسم نقطه فست‌تراولتون یکیه پس یه وقت این دوتا رو باهم اشتباه نکنین). به محض رسیدن به این ناحیه، همچنان بازم به سمت راست حرکت کنین تا به یک نقطه که میتونین ازش با Fabric of Time رد بشین برسین و ازش استفاده کنین حالا ازش استفاده کنین و به سمت جلو تاب بخورین. بعدش هم از مهارت های Dash و دابل‌جامپ که تا الان قلقش دستتون اومده استفاده کنین (حتماً یادتون باشه که میتونین باهاشون به ارتفاع‌های بالاتری هم برسین.) خلاصه که همچنان با استفاده از مهارتهاتون مسیرتون به سمت راست رو ادامه بدین.

how-to-find-the-ghost-ship-in-pop-the-lost-crown

میدونم که یکم حوصلتون رفته که بالاخره تا کی میخواین همینجور برین راست ولی ناامید نشین و ادامه بدین، از دوتا پرنده غول‌پیکر که سعی میکنن بهتون حمله کنن رد بشین و یه بار دیگه به جایی میرسین که میتونین از قدرت Fabric of Timeتون استفاده کنین. ازشون برای پرش به سمت دیگه گودال‌ها استفاده کنین حالا اینجاست که بالاخره قراره به چیزی برسین که اونم یه دیواری هست که میتونین با اتک‌های معمولیتون خرابش کنین و به کشتی برسین.

با استفاده از توانایی Fabric of Time دوباره به سمت راست برین و با دقت از تیغ‌ها و تیز‌یها رد بشین تا بالاخره یه دیوار دیگه برسین که میتونین خرابش کنین. همینجور ادامه بدین و از Fabric of Time برای جلو رفتن استفاده کنین و از تیغ‌ها و تیز‌یهایی که منطقه رو پوشودن با دقت رد بشین. اینجاست که یک بار دیگه و برای بار سوم به دیواری میرسین که باید با اتک از راه دور و پرتاب شی‌ای به سمتش از بین ببرینش. اینکار بهتون این اجازه رو میده یه منطقه جدید رو برای خودتون به اسم The Lighthouse باز کنین، که بعدش باز میتونین با رفتن به بالای برج نقشه کامل اون قسمت رو هم برای خودتون بازی کنین.

how-to-find-the-ghost-ship-in-pop-the-lost-crown

حالا باز یادتون نره که بالا اومدن این قسمت صرفا برای باز کردن نقشه بودش و بعدش باز باید برین پایین و به دروازه‌ای میرسین که باید از Chakram of Menolias آپگرید شده برای تلپورت به قسمت بعد اون استفاده کنید. این کار باعث می‌شه که سارگن از فاصله بلندی سقوط کنه و در نهایت به کشتی ارواح برسه.

چه چیزهایی رو در کشتی ارواح پیدا می‌کنین

هنوز به کشتی روح نرسیدین؟! خب دلتونو بد نکنین، چون وقتی برسین، یه صندوق گنج یا Treasure Chest رو کنار دیوار می‌بینین که بعد از مواجهه با چند دور دشمن توی همون منطقه بالاخره قابل دسترسی میشه. حالا درسته این مواجهه یکمی چالش برانگیزه، ولی مشکلی قرار نیست براتون پیش بیاد چون اگهبه اینجای بازی رسیده باشین قطعا آیتم‌های ساپورت مناسبی رو برای مواجهه با هر دشمنی توی بازی دارین.

بعد از شکست دادنشون، می‌تونین صندوق رو باز کنید و به یک برگ گل درخت سوما دست پیدا کنید، حالا وقتی که چهارتاشو پیدا کنین، میتونین خط خون سارگن رو بیشتر و آپگرید کنین. همچنین یه تروفی هم برای رسیدن به کشتی ارواح به دست میارین که خودش میتونه دلیل خوبی برای گشتن مناطق مخفی بیشتر در کوه قاف باشه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها