معروف‌ترین سلبریتی‌هایی که نمیدونستین در نقش خودشون توی بازی‌های GTA ظاهر شدن

حضور این شخصیت‌های معروف توی سری GTA تونسته در کنار اینکه خیلی‌هارو هیجان‌زده کنه بلکه بعد جدیدی رو به بازی بده که بدون اونا ممکن نبودش.

شناسه خبر: ۳۹۳۲۲۷
معروف‌ترین سلبریتی‌هایی که نمیدونستین در نقش خودشون توی بازی‌های GTA ظاهر شدن

راهنماتو- سری بازی Grand Theft Auto در طول عمر خودش مهمون یه سری از معروف‌ترین‌ شخصیت‌های دنیای موسیقی و فیلم بوده، از Ray Liotta گرفته که نقش Tommy Vercetti رو توی GTA: Vice City بازی کرد یا Samuel L. Jackson که به عنوان افسر پلیس Tenpenny در GTA: San Andreas حضور داشتش. حالا جدا از بعضی از این سلبریتی‌ها که تونستین فقط صداشون رو در نقش شخصیت‌های مختلف این سری بشنوین، یه سری دیگه هم هستن که بدون اینکه بدونین در نقش خودشون و با اسم خودشون توی این سری ایفای نقش کردن.

به گزارش راهنماتو، حضور این شخصیت‌های معروف نه تنها تونسته بود یه سری که متوجه حضورشون شدن رو هیجان‌زده کنن بلکه یه بعد جدید و خاصی رو هم به بازی اضافه کردن که غیر از اون ممکن نبود توی بازی بشه حسش کرد. این اتفاق به طور فوق‌العاده‌ای تونست تجربه بازی رو خیلی دلنشین‌تر و جذاب‌تر کنه. با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به معروف‌ترین سلبریتی‌هایی بندازیم که نمیدونستین توی بازیهای GTA ایفای نقش کردن.

10- Iggy Pop

best-celebrities-you-didnt-know-were-in-gta-games

توی GTA IV، یه رادیویی به اسم Liberty Rock Radio هستش و از اونجاییکه از اسمش پیداست موسیقی راک کلاسیک پخش میکنه و میتونم بگم چه کسی میتونست بهتر از موسیقیدان آمریکایی Iggy Pop مجری این رادیو باشه. Iggy Pop که میشه گفت یکی از اسم‌هایی هستش که در تاریخچه راک کلاسیک جاودانه، تونسته به این رادیو اون حس کلاسیک و در عین حال تازه و جذاب رو بده. حتی آهنگ "I Wanna Be Your Dog" از گروه The Stooges که خودش وقتی جوون بوده اجراش کرده هم از همین رادیو پخش میکنه و شعارش هم توی این رادیو اینه که فقط اونه که توی شهر خیالی Liberty CIty بهترین موسیقی رو پخش میکنه.

9- Lazlow

best-celebrities-you-didnt-know-were-in-gta-games

Lazlow یه کاراکتر معروف توی دنیای GTA هستش که تو هر نسخه‌ی اصلی از بازی تا الان حضور دارشته. ایشون سابقه کاری زیادی رو توی رادیو داشته و در آخرین نسخه این سری یعنی GTA V حتی مجری برنامه Fame or Shame هم بوده. تو دنیای واقعی هم Jeffery Crawford "Lazlow" Jones کارگردان، تهیه‌کننده، صداپیشه و شخصیت رادیوییه و یه مدت طولانی هم نقش نویسنده رو توی بازیهای Rockstar Games داشته. حتی الان که از Rockstar رفته، همچنان میشه صداش رو توی GTA V و GTA Online شنید که نقش خودشو بازی میکنه.

8- Ricky Gervais

best-celebrities-you-didnt-know-were-in-gta-games

Ricky Gervais یا همون کمدین خپلوی پرحاشیه و دوست‌داشتنی انگلیسی هم توی Split Sides Comedy Club در GTA IV به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی استندآپ کمدی ایفای نقش میکنه. این کلوپ که تو Star Junction شهر Liberty City قرار داره، جاییه که گیمرها می‌تونن نمایش‌های استندآپ کمدی رو از سلبریتی‌های واقعی ببینن. Ricky Gervais در نقش خودش در یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سری GTA با اسم خودش ایفای نقش میکنه و سه‌تا اجرا هم توی بازی داره که میتونین خودتون برین و تماشا کنین، به همراه Kat Williams و Frankie Boyle که اوناهم نقش خودشون رو بازی میکنن. این فعالیت سرگرم‌کننده یکی از بهترین فعالیت‌های جانبی تو سری GTA تا الان هستش.

7- Cara Delevingne

best-celebrities-you-didnt-know-were-in-gta-games

Cara Delevingne مدل خوب و بازیگر با ارفاق زیاد نسبتا خوب انگلیسی هم میزبان Non-Stop Pop FM تو GTA V و GTA Online هستش و با استفاده از اسم خودش ایفای نقش میکنه. این مدل و "بازیگر" انگلیسی در طول برنامه‌های رادیوییش گاهی به گیمرها یادآوری میکنه که "Cara اینجاست!" حتی اگه موسیقی پاپ برای بعضی شاد جذاب نباشه، Cara یه سری از آهنگ‌های معروف رو هم پخش میکنه که خیلی سخته که بخواین وسط اون آهنگ‎ها رادیو رو خاموش کنین. اون با انرژی بالا و بیان زیبا و شوخی‌های بجاش، سعی در راضی نگه داشتن شنونده میکنه و باید اعتراف کنم که این کار رو هم به نحو احسن و خیلی خوب انجام میده، همچنین از جمله‌هایی استفاده میکنه که مستقیما شما رو مخاطب قرار میده.

6- Bootsy Collins

best-celebrities-you-didnt-know-were-in-gta-games

Bootsy Collins موسیقیدان فانک و بیسیست برجسته میزبان ایستگاه رادیویی Space 103.2 تو GTA V هستش. Collins که قبلاً با افسانه موسیقی سول James Brown همکار بوده، با نظرات کمیکال و واژگان funky خودش، شخصیت خودش رو نشون می‌ده. با لحن شوخ و صدای جذاب خودش هم تونسته این ایستگاه رو تبدیل به ایستگاه رادیویی محبوب خیلی‌ها از جمله من بکنه. Collins یه شوی زنده هم اجرا میکنه و شنونده‌ها رو با جملاتی جذاب و جالب خودش سرگرم میکنه. به خمین خاطر هم هستش که این رادیو میتونه براتون یه انتخاب فوق‌العاده برای وقتی باشه که فقط میخواین یکم وقت توی بازی بگذرونین و چیل کنین.

5- Phill Collins

best-celebrities-you-didnt-know-were-in-gta-games

Phil Collins یکی از خواننده‌هایی هستش که موسیقی انگلیس رو تونست به سطح بالاتری ببره و در کنار خیلی‌های دیگه اونو به شهرت جهانی برسونه. (فقط یه چیز بگم که فیل با بوتسی نسبتی نداره و فقط تشابه اسمی هستش) این خواننده معروف توی Vice City Stories برای اولین بار در تاریخ دنیای گیم و سالها قبل‌تر از فورتنایت یه کنسرت مجازی رو اجرا میکنه و باید گفت که توی این بازی که ماله سال 2006 هستش یکی از بهترین ماموریت‌های بازی هم بود. Collins اولین سلبریتی بود که نقش خودش رو تو یه بازی GTA ایفا میکنه. این موسیقیدان مشهور در داستان بازی به این شهر میاد تا یه کنسرت رو توی Vice City اجرا کنه. Phil Collins توی چند ماموریت خاص هم حضور داره که گیمرها باید برای یه سری کار رو انجام بدن و در مقابل یه سری تهدیدها ازش محافظت کنن. در ماموریت "In The Air Tonight"، قهرمان اصلی بازی باید خراب شدن کنسرت Phil Collins جلوگیری کنه وگرنه که این کنسرت آخرین کنسرتی هستش که فیل میتونه "زنده" اجرا کنه. در ضمن بیشتر آهنگ‌های Collins رو هم می‌تونید از ایستگاه‌های رادیویی Flash FM و Emotion 98.3 گوش بدین.

4- Lee "Scratch" Perry

best-celebrities-you-didnt-know-were-in-gta-games

Lee "Scratch" Perry ایستگاه رادیویی The Blue Ark رو توی GTA V راه انداخته و اجراش می‌کنه. این ایستگاه موسیقی ژانر Dub و Reggae رو پخش میکنه. همراه با پخش آهنگ‌های برجسته این سبک، او با شخصیت و چارم خودش گیمرها رو سرگرم می‌کنه. او به شنونده‌های خودش میگه: "من اینجا دی‌جی لی اسکرچ پری هستم، می‌دونید. ارائه دهنده‌ی عشق، یکنوایی، صلح و هماهنگی نسل."

3- Kenny Loggins

best-celebrities-you-didnt-know-were-in-gta-games

Kenny Loggins ایستگاه رادیویی Los Santos Rock Radio را در GTA V میزبانی می‌کنه. این هنرمند مشهور گیتاریست و ترانه‌سرا، علاوه بر داشتن یک حرفه‌ی موفق به تنهایی، برای فیلم‌هایی مانند Footloose، One Fine Day و Top Gun هم آهنگسازی کرده. Loggins با طنز و شوخ‌طبعی خودش در بین آهنگ‌ها، گیمرها رو سرگرم می‌کنه. اون یه سری جاها میگه: "من کاپیتان لاگینز هستم و شما توی سفینه من هستین پس خیالتون راحت باشه" یا "خب من برم ریشمو اصلاح کنم شما تا وقتی یکم به تبلیغات گوش بدین" بعد وقتی تبلیغات هم این بازی اون حس طنز خودش رو حفظ میکنه و در کنار پخش آهنگ‌های کلاسیک، Loggins شخصیت خنده‌دار خودش رو به Los Santos Rock Radio میاره.

2- Jesco White

best-celebrities-you-didnt-know-were-in-gta-games

Jesco White ایستگاه Rebel Radio رو در GTA V میزبانی می‌کنه. Jesco White، یا به اصطلاح "Dancing Outlaw"، برداشتی از موسیقی کانتری رو به گیمرها ارائه می‌ده و در عین حال اونارو سرگرم میکنه. اون تازه با گفتن عبارت "Rebel Radio، با Jesco" خیلی معرض تایید کرده که آره داره نقش خودش رو بازی میکنه. همچنین در پایه‌ی کوه Chiliad در کنار دریای Alamo، یک NPC وجود داره که آواز می‌خونه که خیلی‌ها فکر میکنن در واقع با الهام از شخصیت Jesco White طراحی شده. اگر این اتفاق رخ داده باشه، او یکی از چند نفر از افراد مشهوره که به صورت انیمیشنی در این سری ظاهر شدن.

1- Dr. Dre

best-celebrities-you-didnt-know-were-in-gta-games

GTA Online طی عمر خودش که میشه گفت بیشتر از 10 سال هستش تونسته آپدیت‌های مختلف و جالبی رو به این بازی اضافه کنه، و یکی از بهترین DLC هایی که تا الان منتشر شدن "The Contract" هستش که در پایان سال 2021 برای این بازی منتشر شد. مأموریت‌های VIP contract این DLC حول خالق Hip-Hop و برندهٔ جایزه Grammy، شخصیتی که بزرگ و کوچیک همگی میشناسن یعنی Dr. Dre میچرخه که در طول اقامتش توی لوس‌سانتوس ازش دزدی شده. در این مأموریت‌ها چندین کات‌سین هم هستش که شخصیت شما توی بازی میتونه به طور مستقیم با این شخصیت افسانه‌ای روبرو بشه و افتخار صحبت رو باهاش داشته باشه. (آره میدونم شخصیت بازیتون توی GTA Online لاله! XD)

Dr. Dre نه تنها توی داستان این بسته الحاقی همراهتون میشه بلکه چندتا آهنگ هم برای این DLC ساخته که میتونین به اونا توی بازی گوش بدین . همکاری اون با Rockstar شگفت‌انگیز بودش و تونست نقش زیادی رو توی محبوبیت روزافزون این بازی داشته باشه. همچنین در این بسته الحاقی Anderson ،Paak و DJ Pooh هم حاضر هستن که میزبان ایستگاه رادیویی West Coast Classics هستن. اوناهم جزو هنرمندهایی هستن که توی انتخاب موسیقی GTA V نقش به سزایی داشتن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها