بهترین بازیهایی که ولنتاینتون رو خاطره‌انگیزتر میکنن

با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به بازیهایی بندازیم که میتونین با دیتتون توی روز ولنتاین بازی کنین و نه‌تنها کلی سرگرم بشین بلکه کلی هم خوش بگذرونین.

شناسه خبر: ۳۹۴۳۱۸
بهترین بازیهایی که ولنتاینتون رو خاطره‌انگیزتر میکنن

راهنماتو- دوباره به اون وقت از سال رسیدیم که همه جارو برف و سرما گرفته، اما یه شعله گرم همیشه هستش که بدون‌شک میتونه به این سرما غلبه کنه اونم گرمای عشق و عاشقیه. از بخت خوب زوج‌های عاشق، یه روزی هستش که اونا میتونن اون روز رو باهم باشن و عشقشونو آزادانه به هم بیان کنن. اونم روز ولنتاین هستش که همیشه 14 فوریه یا 25 بهمن امسال قراره بهانه‌ای باشه که زوج‌ها در هر نقطه‌ای از جهان با هدیه دادن گل و شکلات به همدیگه میتونن اون روز رو جشن بگیرن. ولی خب فعالیت‌های دیگه‌ای هم هستش که میتونن همونقدر جذاب و خاطره‌انگیز باشن، اونم بازی و گیم هستش!

به گزارش راهنماتو، با ما همراه باشین تا باهم نگاهی به بازیهایی بندازیم که میتونین با دیتتون توی اون روز بازی کنین و نه‌تنها کلی سرگرم بشین بلکه کلی هم خوش بگذرونین. بازیهایی که همگی نیاز به یه همکاری نزدیک برای تموم کردن داستانشون و یا اهداف توی بازی دارن. با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به بهترین بازیهایی بندازیم که میتونن ولنتاینتون رو صدبرابر خاطره‌انگیزتر کنن.

Stardew Valley

best-games-to-play-on-valentines-day

خداییش هیچ چیزی رمانتیک‌تر از این نیستش که مثل فیلم UP زندگی کنین و بعد از عمری با عشق زندگیتون بخواین به یه مزرعه متروکه برین و اونجارو یه سروسامونی بدین و تا ابد توش زندگی کنین. شما می‌توانید به همراه یکدیگه گیاهاتون رو بکارید، شهر رو تحت تأثیر قرار بدین. همچنین همه چیز به مزرعه و کشاورزی خلاصه نمیشه چون در همین حین باید مراقب دامداری باشین و هرازگاهی توی غارهای تاریک بازی گشت و گذار کنین. تازه حتی اگر بخواین تنهایی بازی کنین همچنان می‌تونید با بقیه شخصیت های بازی تعامل داشته باشین و تلاش برای یه زندگی بهتر توی یه دنیای مجسازی رو داشته باشین.

It Takes Two

best-games-to-play-on-valentines-day

It Takes Two یکی از بهترین بازیهایی هستش که توی ژانر Co-Op وجود داره و حتما باید یکی رو برای تموم کردن داستانش داشته باشین. این یک داستان دلگرم‌کننده از یه زوج و دخترکوچولوشون هستن که نزدیک طلاق گرفتن از هم هستن ولی با اتفاقاتی که توی بازی میفته با موقعیت‌های پیچیده‌ای روبرو میشن که باعث میشه تفاوت‌هاشون رو کنار بزارن و تلاش کنن دوباره یه زندگی مشترکی رو شروع کنن. مطمئن باشین داستان این بازی میتونه خیلی احساس‌برانگیز باشه و شمارو به عشق زندیگتون نزدیک‌تر کنه.

Overcooked

best-games-to-play-on-valentines-day

Overcooked قطعاً میتونه صبر زوج‌هارو امتحان کنه چرا که آشپزی توی این بازی بر مبنای آشوب و بحثه! اگر شما یا دیتتون علاقه زیادی به جروبحث ندارین فکر فکنم بهتر باشه که از این بازی دور بمونین، ولی اگر حس میکنین که این بازی میتونه یه چالش خوب برای شما و دیتتون باشه باید امتحانش کنین. کل هدف بازی اینه که شما در کنار اینکه مشغول پختن غذا هستین، رستوران خودتون رو جوری مدیریت کنین که هم خودتون از عملکردتون راضی باشین و هم مشتری‌هاتون از رستوران.

A Way Out

best-games-to-play-on-valentines-day

این بازی که در واقع توسط استودیو Hazelight ساخته شده، بازی قبلی‌ It Takes Two هستش که این استودیو ساخته. A Way Out داستان جدی‌تر و جذابی رو داره که میتونه خیلی هیجان‌انگیزتر باشه؛ شما توی این بازی در نقش دو زندانی هستین که میخوان از زندانی که توش هستن فرار کنن و دنبال داستان خودشون برن ولی به نظر میرسه که این دو خیلی نزدیک‌تر از چیزی که فکرشو میکردن هستن. در طول این سفر، چالش‌ها و اتفاقاتی رخ میده که میتونه خیلی راحت شمارو از اول تا آخر داستان میخکوب خودش بکنه.

Moving Out 2

best-games-to-play-on-valentines-day

دقیقا مثل Overcooked، بازی Moving Out 2 نیاز به تیم‌پلی تاکتیکی برای موفقیت داره، اما به جای کار توی یه آشپزخانه، شما مسئول جابجایی اثاثیه در مپ‌های مختلف بازی به سرعت بالا، ردیابی انواع موانع و همکاری در حالی هستین که باید توی یه زمان محدود کارتون رو تموم کنین. این عنصر زمان به طرز فوق‌العاده‌ای تونسته اون هیجان لازم رو به گیمپلی نسبتا ساده بازی اضافه کنه و کاری کنه که گیمرا موقع بازی هل بشن و تصمیم به کارهای خنده‌داری بگیرن.

Minecraft

best-games-to-play-on-valentines-day

اگر به جای هیجان دوست دارین یه گوشه چیل کنین و وقت بگذرونین، بهترین انتخاب میتونه "Minecraft and chill" باشه. در مورد Minecraft میتونم بگم که این بازی جادویی داره که شمارو خیلی راحت ساعت‌ها سرگرم ساخت یه بیس ساده با چوب و گل میکنه، تازه اگر هم بخواین میتونین تنظیمات بازیتون رو روی Peaceful بزارین و نگران مزاحم‌های دیگه نباشین، بعدشم خیلی چیل و آسوده خونه رویاییتون رو بسازین و یا به گشت و گذار توی نقشه نسبتا تموم نشدنی بازی بپردازین.

Untitled Goose Game

best-games-to-play-on-valentines-day

شماهم از اون دسته آدمایین که دوست دارین بیشتر ملت رو اذیت کنین و سر به سرشون بزارین؟ آیا شما هم دنبال راهی بدون اینکه گیر بیفتین هستین؟ تابحال به اذیت‌کردن مردم در نقش یه غاز شیطون فکر کرده بودین؟ خب پس بزارین بهتون بگم که توی Untitled Goose Game شما دقیقا میتونین کارایی که گفتم رو با هم بکنین. تازه توی آپدیت جدیدی که برای این بازی منتشر شده میتونین از دوستاتون هم اینجا کمک بگیرین. با هم، شما ساکنان یک شهر کوچولو رو اذیت میکنین، اموالشون رو میدزدین و حسابی میترسونینشون. غاز بودن هم خوبی‌های خودش رو داره!

نظرات
پربازدیدترین خبرها