جان سینا به Overwatch ۲ می پیوندد

مطمئنا کمتر کسی منتظر حضور جان سینا اسطوره دنیای کشتی کج در Overwatch ۲ تا الان بوده است.

شناسه خبر: ۳۶۷۷۴۸
جان سینا به Overwatch 2 می پیوندد

راهنماتو -به نظر میاد که جان سینا، کشتی‌گیر و بازیگر معروف WWE ، یک پست مرموز در رسانه‌های اجتماعی خودش به اشتراک گذاشته که ممکنه شایعات مربوط به همکاری بازی Overwatch 2 را تأیید کنه .

به گزارش راهنماتو، قبل از انتشار فصل ششم بازی Overwatch 2 قراره شاهد رویدادی به اسم Invasion باشیم. Blizzard با ارسال نمادهای تزیین شده از شخصیتی به نام "Enigma"، به رونمایی این به‌روزرسانی پرداخته. Enigma به نوعی به بازیکن‌ها حمله کرده و خطوط کد مرتبط با HTML رو در برخی از استریم ها پخش کرده که مثلاً در استریم استریمر های معروفی مثل Emongg، KarQ و Flats دیده شدن. یک کاربر Reddit یک ویدئو از یکی از استریم های Emongg رو به اشتراک گذاشته که نشون می‌ده این کد با فونت "Felix-Antony" همخوانی داره؛ و این دو اسم وسط جان سینا هستن. همچنین لینک URLای به تصویری با عنوان "JC" پیوند می‌ده و کد رنگ "#042377" که به تاریخ تولد سینا، 23 آوریل 1977، اشاره داره.

تا حالا، این نمایش هک طور تنها تیزری بوده که در مورد این همکاری منتشر شده است، اما اخیراً خود جان سینا هم عکسی از Overwatch 2 رو از یک استریم توییچ روی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. در نگاه اول، این تصویر چیزی را فاش نمی‌کنه، اما تصویر به یک "جلسه توسعه‌دهندگان Overwatch 2" پیوند می‌دهد و زمان نمایش شده در تصویر (1:12:05)، زمانی است که توسعه‌دهندگان با برخی از استریمرها در مورد همکاری‌ها و شرایط ممکن برای بازی صحبت می‌کنند .

cenainsta223

Blizzard هنوز به‌صورت رسمی این همکاری را اعلام نکرده، اما با پست اخیر جان سینا، به نظر میاد که شایعات در مورد احتمال همکاری بین این دواز قبل نزدیک تر به واقعیت شدند. قبل از این کراس‌اور، شاهد اولین کراس‌اور بین Overwatch 2 و انیمه One-Punch Man بودیم که امسال معرفی شد .

بروزرسانی "Overwatch 2: Invasion" قرار است در تاریخ 10 آگوست منتشر بشه و شامل ماموریت‌های داستانی PvE و حالت‌ها، رویدادهای Co-Op، نقشه و قهرمان جدید خواهد بود. این به‌روزرسانی احتمالاً تاریخ شروع فصل ششم رو نیز اعلام بکنه .

نظرات
پربازدیدترین خبرها