یکه تازی The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom در آمار فروش نینتندو

آمار فروش جدید بازی The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom تونسته خوشنودی نینتندو و طرفدارای این سری را به دنبال داشته باشد.

شناسه خبر: ۳۶۷۹۳۰
یکه تازی The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom در آمار فروش نینتندو

راهنماتو - نینتندو همیشه احترام و اهمیت زیادی برای بازی های فرست پارتی ساخته شده برای کنسول دستیش یعنی نیتندو سوییچ قائله و معمولا هر بار که آمار فروش مربوط با این بازی هارو منتشر میکنه، با فتخار زیادی به خودشون همراهه. حالا هم اعلام کردن که تا تاریخ 30 ژوئن، بازی Tears of The Kingdom The Legend of Zelda: تونسته 18.51 میلیون نسخه بفروشه. که واقعا در نوع خودش تعداد فروش خیلی عالی ‌ داشته و تقریباً بیشتر از نصف فروش تمام بازی‌های فرست پارتی نینتندو تو این سال مالی بوده .

به گزارش راهنماتو، نکته‌ای که نینتندو بهش اشاره کرده، اینه که اکثر خریدارای این بازی قبلاً Breath of the Wild رو هم بازی کرده بودن. اما با گذر زمان، نینتندو می‌بینه که تعدادی زیادی هم از خریدارا هستن که قبلاً نسخه اول این بازی رو بازی نکردن و حالا Tears of the Kingdom رو خریداری می‌کنن. با این فروش‌های خوب، Tears of the Kingdom همین الان یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال هست و با فروش‌های نسخه‌های فیزیکی خودش، از بازی‌هایی مثل Diablo 4 و Star Wars Jedi: Survivor پیشی گرفته .

درباره بازی Breath of the Wild هم که نسخه قبلی سری بازی های The Legend of Zelda هست و بازی‌ای عظیم و محبوبیه میشه گفت که حدوداً 30.65 میلیون نسخه فروخته. این خیلی جالبه که Tears of the Kingdom در کمتر از دو ماه، نیمی از فروش Breath of the Wild رو رقم زده. پس اگه با این نرخ ادامه بده، شانس داره که از نسخه‌ی اصلیش هم بیشتر بفروشه .

بازی Tears of the Kingdom همین الان دومین بزرگترین عرضه نینتندو تو تاریخه، و تنها بازی Pokemon Scarlet and Violet که تو شش هفته اولش به 20.61 میلیون نسخه رسیده، ازش جلوتره. همچنین این بازی نهمین بازی پرفروش تو تاریخ کنسول Switch هم هست .

نینتندو امسال هم عملکرد خیلی خوبی داشته. فروش کنسول Switch به 129.53 میلیون واحد رسیده که تنها کمی از فروش کنسول‌های Nintendo DS (154 میلیون واحد) و PS2 (155 میلیون واحد) کمتره. خیلی جالبه که گزارشاتی هم وجود داره که نینتندو قراره یه سیستم جدید رو تو 2024 عرضه کنه، ولی نینتندو هنوز تاییدیه‌ای از این موضوع نداده. موضوعی که قبلا در وبسایت راهنماتو بهش اشاره کرده بودیم.

نظرات
پربازدیدترین خبرها