سیستم پیشرفت Overwatch ۲ در فصل ۶ این بازی دچار تغییراتی می‌شود

با انتشار فصل جدید بازی Overwatch ۲ بلیزار قصد اعمال تغییراتی را در زمینه چالش های این بازی دارد

شناسه خبر: ۳۶۸۰۷۲
سیستم پیشرفت Overwatch 2 در فصل 6 این بازی دچار تغییراتی می‌شود

راهنماتو - با این که کم‌کم داریم به آخری فصل پنجم Overwatch 2نزدیک میشیم، شرکت Blizzard Entertainment تغییراتی در چالش‌های قهرمانان اعلام کرده. این تغییرات به عنوان راهی برای باز کردن هیروهایی که به تازگی به بازی اضافه شدن، خارج از فصلی که آن‌ها معرفی شدن قراره عمل کنن. چالش‌های هیروها و آیکون‌هایی که ارائه می‌شن، به عنوان بخشی از سیستم پیشرفت جدید بازیکن در فصل ششم به نام Invasion خواهند بود .

به گزارش راهنماتو، این سیستم جدید پیشرفت قراره جایگزین سیستم لول بندی بازی باشه که از زمان عرضه به بازی اضافه شده بود و پاداش‌های منحصربه‌فردی هم برای مسلط شدن به هر قهرمان ارائه می‌ده. البته با این جایگزینی و تغییر سیستم، اگر پیشرفتی در چالش‌های قهرمانان داشتین، اون پیشرفت ها به سیستم جدید منتقل نمیشن ولی هرگونه پاداش‌هایی که قبلا موفق شدین کسب کنین باقی خواهند ماند .

تنها راه‌حل این مسئله اینه که هر چالشی که قصد انجام دادنشو دارین تا قبل از انتشار فصل جدید بازی که فقط چند روز بهش مونده ، انجام بدین. آپدیت بعد این بازی به اسم Invasion قراره در 10 آگوست منتشر بشه و همچنین انیمیشن جدید "Calling" در تاریخ 4 آگوست به بازی اضافه میشه. همچنین، سه ماموریت داستانی PvE ( که هر کدوم رو باید جداگانه بخرین) و یک قهرمان جدید ساپورت که بنا به موارد لیک یا درز شده، نیز به بازی اضافه می‌شن. در ضمن در نظر داشته باشین که مثل سنت این بازی هر چقد به تاریخ عرضه Invasion نزدیکتر میشیم، بلیزارد اطلاعات بیشتری رو در مورد این آپدیت منتشر میکنه؛ پس برای اینکه از اخبار این بازی در ارتباط باشید، میتونین با راهنماتو همراه باشین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها