دزدیده شدن کارت های مسابقه‌ای به ارزش ۳۰۰ هزار دلار جنجال برانگیز شد

بنا به یک بیانیه از سوی پلیس شهر ایندیاناپولیس اعلام شده که کارت های مسابقه‌ای به ارزش حدود ۳۰۰,۰۰۰ دلاراز جشنواره Gen Con دزدیده شدند.

شناسه خبر: ۳۶۸۳۶۱
دزدیده شدن کارت های مسابقه‌ای به ارزش 300 هزار دلار جنجال برانگیز شد

راهنماتو - بنا به یک بیانیه از سوی دپارتمان پلیس شهر ایندیاناپولیس (IMPD) اعلام شده که در روز چهارشنبه گذشته کارت های مسابقه‌ای به ارزش حدود 300,000 دلاراز جشنواره Gen Con 2023 دزدیده شده است.

به گزارش راهنماتو، بیانیه رسمی IMPD جزئیات بیشتری رو درباره این کارت دزدهایی که هویتشون هنوز مشخص نشده ارائه میده. "گفته شده که افراد تحت تعقیب تونستن با یک چرخ دستی که در محوطی پیدا کردن، یک جعبه از این کارت های بازی رو بردارن و آنها رو به محل نامعلومی منتقل کنن."

احتمالاً این زوج تونستن با استفاده از شلوغی قبل مراسم فرست رو برای خودشون غنیمت بشمارن و با استفاده از چرخ دستی محل رو ترک کنن، زمانی که بسیار از دست اندر کاران نمایشگاه به سرعت در حال انتقال وسایل موجود هستن. "این دزدی قبل از شروع رویداد در منطقه مرکز شهر و در حالی که فروشندگان در زمان‌های مختلف در حال راه اندازی غرفه های خود بودند، رخ داده است."

stealingthemcardslmao

دو عکس دیگه توسط پلیس این شهر منتشر شدن و از عموم خواستن که به شناسایی مظنونین خود کمک کنن، همونطور که در عکس دیده میشن که با جعبه کارت ها و پشت به تصویر از جشنواره Gen Con خارج می‌شن.

همانطور که از حساب توییتر رسمی Ravensburger تأیید شده است، بازی کارتی Disney Lorcana هم در این مراسم حضور داشته. اگرچه این بازی کاندیدای اصلی دزدای کارت به شمار میره. چون که افراد طرفدار این بازی تا 14 ساعت برای بازی آن در صف ایستادن. البته اینجا فکر کنم دزدی مالی تو کار نبوده و ققط بحث دزدی زمان بوده چرا که 14 ساعت تو صف ایستادن خیلی زیاده.

ارزش تخمینی یک جعبه از این کارت ها جدا که می‌تونه تقریباً هشت بدهی تحصیلی دانشجویی رو در آمریکا در لحظه نگارش این خبر پرداخت کنه؛ ذهن هر کسی رو مشغول میکنه. با این حال، این کاملاً هم تعجب‌انگیز نیستش چون که برخی از کارت‌های بسیار نادر تا 2 میلیون دلار به فروش رفتن و حتی جعبه‌های خالی از اقلام Magic: The Gathering هم به صدها دلار فروخته‌شده‌اند.

آیا دزدان می‌تونن کارت‌های دزدیده‌شده خودشون رو در بازار سیاه کارت‌های تجاری بفروشن یا خیر، هنوز معلوم نیس. جابجایی این همه کارت به صورت آنلاین قطعا میتونه چالش‌برانگیز باشه، به خصوص الان که این سرقت مورد توجه زیادی قرار گرفته. با تصویر دو دزد کارت که با اطمینان از مرکز این گردهمایی خارج می‌شن در حالی که جعبه به پشتشونه. متأسفانه، دزدی و تقلب در این زمینه اتفاق جدیدی نیست و به کرات اتفاق میفته ولی با این مقیاس میشه گفت این اولین باره.

نظرات
پربازدیدترین خبرها