بلیزارد از کاهش تعداد بازیکن های Overwatch ۲ نگران نیست

بلیزارد از زمان عرضه این بازی مورد انتقاد بسیاری در مورد نحوه مدیریت محتوای آن قرار گرفته است.

شناسه خبر: ۳۶۸۶۲۱
بلیزارد از کاهش تعداد بازیکن های Overwatch 2 نگران نیست

راهنماتو- به نظر میاد که تیم‌های توسعه‌دهنده اصلی Blizzard که روی این بازی کار می‌کنن، به کاهش تعداد بازیکنانش اهمیت زیادی نمی‌دن. از زمان ورود به فاز دسترسی زودهنگام نزدیک به انتهای سال 2022، تعداد بازیکنان Overwatch 2 به تدریج شروع به کاهش در همه پلتفرم‌ها کرده. و اگرچه این ممکنه در مورد یک بازی چندنفره مثل این، عموماً یک دلیل نگرانی باشه، اما به نظر میاد که Blizzard از چیزهایی که تا الان دیده، خیلی نگران نمی‌شه.

به گزارش راهنماتو، در یک مصاحبه که با تهیه‌کننده اجرایی Overwatch 2 جرد نوس، انجام شد؛ به تعداد کمتر بازیکنانی که اخیراً در بازی دیده شده پاسخ داد. به طور کلی، نوس این کاهش تعداد بازیکنان رو به حقیقت می‌پذیره که Overwatch 2 اکنون یک بازی رایگان برای بازی شده. با این در نظر گرفته شده، نوس می‌گه که بازیکنان به طور کمی بیشتر به بازی می‌آیند و می‌روند نسبت به گذشته و ممکنه به بازی‌های دیگه منتقل بشن. به عبارتی، Blizzard به طور کلی به مشکل خاصی تا به حال برنخورده.

"کاهش تعداد کاربران به طور کلی به این موضوع مربوط می‌شه که ما یک بازی رایگان داریم و به راحتی می‌تونید به بازی بیاید و برای بررسی آن، و همچنین به راحتی می‌تونید برای بررسی بازی‌های دیگه برید"، نوس می‌گه: "ما تغییرات طبیعی در تعداد بازیکنان می‌بینیم. برای من یا تیم هیچ چیز نگران‌کننده‌ای در این مورد وجود نداره."

در واقعیت، سخنان نوس خیلی سخته که ردش کنیم. در مورد Overwatch اصلی، بازی رایگان نبوده، به این معنی که اونایی که بازی رو خریده بودن، به طور مشخص‌تری متعهد به بازی کردن بودن. در حالی که Overwatch 2 حاضر شده ورود به بازی رو آسون‌تر کنه، این هم به معنی اینه که تنوع بیشتری در تعداد بازیکنان ایجاد می‌کنه. اینکه OW2 به اندازه‌ای برسه که Blizzard تعداد بازیکنانش رو نگران کننده ببینه یا نه، هنوز معلوم نیست، ولی به وضوح هنوز به اون نقطه نرسیدیم.

نظرات
پربازدیدترین خبرها