خبری ناراحت کننده برای طرفداران Call of Duty Zombies

یکی از شخصیت های محبوب مرتبط با Call of Duty به خصوص سری Black Ops و Zombies خبر از ترک استودیو Treyarch داد.

شناسه خبر: ۳۶۹۰۵۷
خبری ناراحت کننده برای طرفداران Call of Duty Zombies

راهنماتو - دیوید وندهار(David Vonderhaar)، یکی از توسعه‌دهندگان با سابقه‌ی برجسته Call of Duty، اعلام کرده که به طور کامل از تیم Treyarch و Activision جدا شده. وندهار در ماه اکتبر 2004 به استودیو Treyarch پیوست و تا به امروز مشغول به کار در این استودیو محبوب برای طرفدارای سری Call of Duty بود ولی حالا از این استودیو رفته تا فرصت های جدیدی رو در عرصه توسعه بازی های ویدیویی بررسی کنه.

به گزارش راهنماتو، وندر هار در پستی در صفحه Linked In خودش گفته که از همکار های خودش در Treyarch به عنوان تیمی که زمانشون رو برای خلق عناوینی فوق العده سپری کردن، متشکر است و همچنین همیشه به فکر این بودیم که چگونه ساخته هایمان رو بهبود بدیم و چگونه آن‌ها رو به نحو احسن تولید کنیم.

وندهار در زمان خود مدیر طراحی استودیو Treyarch و عضو کلیدی در رهبری این استودیو بود. او در سال 2004 به Treyarch پیوست و کار خودش رو با بازی Call of Duty 2: Big Red One در سال 2005 آغاز کرد.

ولی قبل از اینکه او به Treyarch بپیونده، در سال 1996 به اکتیویژن پیوست، تا سال 2000 که سمت مدیر آنلاین ارشد رو داشت. سپس او از اکتیویژن جدا شد و به شرکت Intuit و سپس GameSpy پیوست، بعد از آن هم در سال 2004 دوباره به Treyarch و آغوش Activison برگشت چرا که در سال 2001 این استودیو به مالکیت اکتیویژن دراومده بود.

وندهار در واکنشی بعد از خبر جدا شدن او از استودیو Treyarch پیامی به طرفداران این استودیو فرستاد:

تشکر فراوان از طرفداران سری Call of Duty برای شور و شوق شما. این انرژی به طور همیشگی روحیه‌مان را به عنوان یک استودیو و افراد تقویت می‌کند. همیشه چشم انتظار برقراری تعامل مستقیم با شما آنلاین و رودرو و همچنین قدردان حمایت های شما هستم. این انرژی همیشه بخش قابل توجهی از من خواهد بود.

همچنین وندهار قول داد که از این عرصه خداحافظی نکرده و گفته منتظر و به‌دنبال شغل بعدی‌ای برای خود در صنعت بازی های ویدیویی است. همچنین گفته که در حال کار بر روی یک پروژه‌ی نامشخصه که هنوز نمی‌تونه در موردش صحبت کنه.او فقط در مورد این پروژه نامشخص گفته که بسیار قدردان فرصت منحصر بفردیه که براش محیا شده.

Treyarch هم در بیانیه‌ای اعلام وداع با رهبر سابق خودش رو کرده. استودیو گفته که انضباط، خلاقیت و نوآوری وندهار در طول سال‌ها باعث شده که بازی های ساخته شده توسط این استودیو شکلی خاص به خودشون بگیرن. همچنین جای خالی ایده‌های نوآورانه او برای همیشه در دل این استودیو احساس خواهد شد.

آخرین پروژه در حال ساخت Treyarch برای امسال Modern Warfare III است که همراه خودش حالت معروف Zombies رو به همراه داره و گفته شده که بزرگ‌ترین نقشه‌ی تاریخ این حالت رو هم در اختیار داره. همچنین بنا بر شایعات زیادی که منتشر شدن، مشخص شده که این استودیو مسئولیت ساخت Call of Duty 2024 رو هم دارن که باز هم بنا به شایعات منتشر شده، قراره که در جریان جنگ خلیج فارس اتفاق بیفته.

Treyarch تحت رهبری وندهار، حالت پرطرفدار Zombies رو برای Call of Duty معرفی کرد که برای اولین بار در بازی World at War سال 2008 رونمایی شد. Treyarch همچنین سری محبوب Black Ops رو توسعه داد و همچنین اولین گام‌های اکتیویژن رو در فضای battle royale با Blackout برداشت؛ که موفقیت این حالت بعدها باعث به وجود آمدن Call of Duty: Warzone شد که به طور وسیع محبوبیت زیادی پیدا کرد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها