بهترین بازی هایی که می‌توانید با دوستانتان بر روی گوشی خود بازی کنید

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین بازی هایی که می توانید با دوستانتان بر روی گوش خود بازی کنید.

شناسه خبر: ۳۶۹۱۵۲
بهترین بازی هایی که می‌توانید با دوستانتان بر روی گوشی خود بازی کنید

راهنماتو- بیشتر ما عاشق فعالیت های گروهی هستیم چون هیچ چیزی نمیتونه جای خوشگذروندن با دوستای آدمو بگیره. حالا باحال ترین فعالیتی که میتونیم با دوستامون داشته باشیم چیه؟ اینه که خیلی راحت دور هم جمع بشیم و باهم بازی هایی که رو گوشیمون داریم رو باهم بازی کنیم. خوبی بازی های روی گوشی اینه که تقریبا برای هر سلیقه‌ای، یهک بازی برای ارائه داره. به راحتی میشه گفت بهترین بازی‌های چندنفره موبایل در ژانرهای مختلفی ظاهر می‌شوند و واقعاً ظرفیت بالای این پلتفرم را نشون می‌دن. از بازی‌های چندنفره مسابقه‌ای مثل Mario Kart Tour و Asphalt 9: Legends گرفته تا بازی های شوترهای چندنفره مانند PUBG Mobile و Fortnite که خیلی راحت میتونن تجربه این بازی روی کنسول های قدرتمندتر و کامپیوتر رو خیلی راحت روی گوشی شما بهتون منتقل کنن.

در این کنار بازی های کارتی پرطرفداری هم وجود دارن که به احتمال زیاد روی گوشی های موبایل خیلی بهتر هم اجرا میشن، از بین این بازی ها میشه به Gwent و Legends of Runeterra اشاره کرد که هر دو روی گوشی تجربه بهتر و راحت تری نسبت به نسخه کامپیوتر خودشون منتقل میکنن. بازی‌های چندنفره روی پلتفرم موبایل با پیشرفت تکنولوژی که با مرور زمان داشتن؛ گستره‌ای شگفت‌انگیزی رو پوشش می‌دهند.

به واقع، هیچ زمانی بهتر از حال حاضر برای شروع بازی‌کردن بهترین بازی‌های چندنفره موبایل با دوستانتون نیست، به ویژه اینکه خیلی از این بازی ها با قیمت فوق العاده مناسب "مجانی" به فروش میرسند. در حالی نسخه های موجود بعضی از این بازی ها بر روی پلتفرم های قوی‌تر با قیمت خودشون به فروش میرسن.

Raid: Shadow Legends

امکان نداره که طی چند سال اخیر برای تماشای ویدیویی به یوتیوب رفته باشید و اسم این بازی رو لابه‌لای اسپانسر های اون ویدیو نشنیده باشین. شما توی این بازی می‌تونید با دوستانتون به یک انجمن بپیوندید و به کمک هم و همکاری یک دیگه، انواع باس های موجود توی این بازی رو شکست بدید. همچنین فعالیت های دیگه‌ای هم وجود دارن میتونید با دوستاتون به انجامشون بپردازین.

Mech Arena

شوترها همیشه بخش جداناپذیری از دنیای بازی های چندنفره بودن و همچنان هستند. و Mech Arena یکی از این بازی های شوتر است که خیلی راحت میتونین ساعت‌ها بازیش کنین. در واقع، این بازیه که به شما و سایر بازیکنان اجازه میده از مک ها یا ربات های بزرگی که اصطلاحا خلبان دارن برای نابودی همدیگه استفاده کنین. آره فرمولی خیلی ساده و پشت پا افتاده داره ولی بازی های شاهکار دیگه‌ای هم بر اساس این فرمول قبلا ساخته شدند که در اینجا میشه به Titanfall 2 اشاره کرد.

نگران یاد گرفتن این بازی هم نیاز نیس باشین چرا که همونطور که فرمول ساده‌ای داره؛ یاد گرفتنش هم سادس. تا حدی که شما میتونین خیلی راحت تو اوقات فرغتتون بازی کنید. در عین حال، تعداد زیادی از گزینه‌های سفارشی‌سازی هم در دسترس شما قرار داده، بطوری که شما رو تشویق به استفاده از استارتژی های مختلفی میکنه. با تغییر مک خود، می‌تونید آن رو به نحوی تغییر بدین که بهترین تاکتیک‌های نبرد مورد علاقه‌تان رو تو بازی پیاده کنین. به طوری که هر کسی در این بازی سبک بازی خودش رو داره و همین قضیه به جذابیت و تکراری نشدن این بازی کمک میکنه.

Genshin Impact

Genshin Impact یک عنوان از توسعه‌دهنده معروف Mihoyo است و یک بازی اکشن RPG با مکانیک‌های gacha است. شما می‌توانید با تا چهار بازیکن تیمی شوید تا به سراغ دانج ها برین و در رویدادهای فصلی شرکت کنید. این بازی در یک فضای بسیار بزرگ برای گشت و گذار به شما اجازه میده تا خیلی راحت زمان زیادی رو برای گشتن در این بازی و هرازگاهی مراحلی رو با دوستاتون انجام بدین.

League of Legends: Wild Rift

League of Legends: Wild Rift که داداش کوچیک تر League of Legends محسوب میشه تونست به سرعت خودش رو به عنوان یکی از بهترین MOBAهای موبایل ثابت کنه. البته این مقام رو مدیون ارائه عالی‌اش، طراحی موبایل‌دوستانه و لیست گسترده‌ای از قهرمانان این بازی دونست. در موارد زیادی این بازی تونسته به نسخه اصلی خودش رو کامپیوتر نزدیک باشه و شامل اونا بشه و همه چیز به همان اندازه خوب است.

Call of Duty: Mobile

مطابق نامش، Call of Duty: Mobile تجربه کلاسیک COD رو به پلتفرم گوشی میاره، با دویدن، تیراندازی و یک سیستم هوشمند شلیک که باعث می‌شه بازی بر روی موبایل خیلی بهتر قابل بازی باشه. بی دلیل نیست که این بازی با طراحی فوق العاده‌ای که داره تونسته در مراسم 2019 بازی سال موبایل بشه؛ این دستاورد واقعاً شگفت‌انگیزی برای یک بازی بر اساس یک نسخه کامل تر خودشه.

Mario Kart Tour

همانطور که Call of Duty: Mobile برای Call of Duty یک بازی نام‌آشنا و معروفه، میشه گفت Mario Kart Tour هم برای طرفداران ماریو معروفه. کمتر کسی فکر می‌کرد که روزی میشه تجربه چندنفره اصیل Mario Kart به موبایل منتقل بشه، اما میشه گفت همه اشتباه می کردن. Mario Kart Tour تمام انتظاراتی که شما از یک بازی با این اسم رو انتظار داشتید داره: تمامی شخصیت‌های مورد علاقه‌تان، تعداد زیادی وسایل نقلیه و تعداد زیادی مسیر دیوانه‌وار که در آن‌ها می‌تونید دوستانتان رو به چالش بکشید. و تازه بهتر از همه، این بازی رایگانه!

Hearthstone

شاید معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازی کارت‌ها در موبایل، Hearthstone باشه. که به شما اجازه میده با استفاده از یک سری کارت از دنیای Warcraft به بازی بپردازین. شما با استفاده از کارت های موجود و قوانین بازی تلاش می‌کنید تا هماهنگی‌هایی رو بین کارت هاتون ایجاد کنید تا حریف خود رو شکست بدین، همچنین در مقابل هم با هم سیستم از کارت های خودتون دفاع میکنید. همچنین این بازی دارای یک حالت شطرنج طوری به نام "Battlegrounds" است که در آن با هشت بازیکن دیگر به رقابت می‌پردازید.

PUBG Mobile

این حقیقت خوب شناخته‌شده است که بسیاری از مردم پیش‌تر PUBG را بر روی PC به دلیل باگ‌ها و خرابی‌های خنده‌دارش بازی می‌کردند، بنابراین خنده‌دار است که PUBG Mobile در واقع یک بازی خوب و خوب‌ساخته است که تجربه کلاسیک بازی رویال را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کنه. بازی همچنین به‌طور متناوب به‌روزرسانی‌ها و محتوا دریافت می‌کند، از جمله اسلحه‌ها و وسایل نقلیه‌ای جدید که ب هر فصل به تعداد آن‌ها افزوده میشه.

Pokémon Go

اگر در مورد بازی‌های AR حرف زدید، بدون شک لیستتون بدون Pokémon Go کامل نمیشه. شما در این بازی میتونید به دنبال پوکمون‌های مورد علاقه‌تان بگردید، آن‌ها را تمرین دهید و برای کنترل باشگاه های محلی بجنگید. Pokémon Go راهی عالی برای رفتن به دنیای واقعی و تعامل با دیگران است. حتی Niantic بازی را آسانتر کرده است که بتونید در خانه بازی کنید، بنابراین واقعاً عذری وجود نداره که هنوز استاد پوکمون محله خودتون نشدین.

Gwent

در حقیقت بازی کارتی Gwent نسخه جانبی از کارت بازی از بازی محبوب و فوق العاده The Witcher 3 است. با ترکیب داستان‌ها و شخصیت‌های The Witcher، Gwent تجربه‌ای از نبرد با کارت ایجاد می‌کند که هر طرفدار Witcher از آن لذت خواهد برد. همچنین یک بازی کارتی عالی است، با بالانس مناسب و شخصیت های خوب.

Fortnite

یکی و تنها، Fortnite. بازی battle royale معروف جهانی در موبایل همراه با زیبایی‌های پیچیده، تعداد زیادی اسلحه و بیشتر اموت رقص از آنچه که ممکن است در واقعیت دستیابی کنید. آیا بازی battle royale کار شماست یا نه، Fortnite یک شوتر رایگان از کیفیت عالی است، با تعداد زیادی بازیکن برای مبارزه و خوش‌گذرانی. اگر می‌خواهید راهنمایی برای شروع داشته باشید، راهنمای چگونگی بازی Fortnite در Android ما را ببینید.

Asphalt 9: Legends

بازی Asphalt 9: Legends گیمپلی هیجان انگیز و جذاب ماشینی رو به گوشی های موبایل میاره. سیستم اتوماتیک رانندگی باعث می‌شه بازی بر روی موبایل راحت‌تر باشه، اما با پشتیبانی از کنترلر، می‌توانید مثل هر بازی مسابقه‌ای دیگر، فرمان را بگیرید و رانندگی کنید. همچنین برخوردهای خوبی دارد، سفارشی‌سازی ماشین‌ها و تعداد زیادی نیترو برای جذابیت افزایشی؛ برای بهترین تجربه با دوستانتان.

Clash of Clans

به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژیی که تا به حال بر روی موبایل عرضه شدن، Clash of Clans مربوط به ساخت شهر و ارتش است، سپس در حالتی مانند تور دفاع از تاج‌گذاری، نبرد رو به میان میاره. Clash همچنین هنوز هم دارای صحنه چندنفره نسبتاً فعالی است، با تعداد زیادی از قبایل برای پیوستن و مجموعه های فعال در سراسر جهان. به نظر می‌رسه که این موضوع خیلی قابل توجه که در نظر بگیریم بازی نه سال پیش منتشر شده‌.

Legends of Runeterra

بازی کارت‌بازی Riot Games، Legends of Runeterra تازه به موبایل آمده است و در همین زمان اندک تونسته تأثیر بزرگی به جا بزاره، با مکانیک‌های نوآورانه و تعداد زیادی کارت و قهرمانانی که برای انتخاب داره. این همچنین مثالی دیگر از یک بازی کارت‌بازی رایگان با یادگیری نسبتا ساده برای تازه‌کار هایی هستش که به دنبال بازی‌ای برای گذروندن وقتشون هستن به طوری که به راحتی برای مبارزه با یک دوست کافی است.

Clash Royale

یک نسخه چشمگیر از بازی استراتژی کلاسیک Clash of Clans، Clash Royale فرمول را از دفاع از برج به مسابقات کوتاه و فشرده بین بازیکنان تغییر می‌ده، با استفاده از عناصر کارت‌بازی و بازی‌های آرنا. همچنین دارای یک صحنه چندنفره فعال است، که به شما امکان می‌ده با بازیکنان از سراسر جهان جنگیده و در رده‌بندی موجود در این بازی صعود کنید و پاداش‌هایی رو به دست بیارین و خوشبختانه این بازی رایگان هم هست.

Teamfight Tactics

با تأثیر از Dota auto chess و بازی‌های مرتبطی مانند Dota: Underlords و Hearthstone Battlegrounds، Teamfight Tactics حالت جنگ هشت در هشت رو به دنیای League of Legends می‌آورد. این بازی استراتژی بر اساس نوبت‌هایی است که شما لیستی از قهرمانان رو باید بسازین و سپس در میدان مبارزه قرار دهید تا بهترین ارتشی که میتونید رو در میدون بازی قرار بدین.میشه گفت این بازی خیلی نیاز به هماهنگی و همفکری بین هم تیمی های هر تیمی رو لازم داره.

Garena Free Fire

همانطور که اخیراً گزارش داده شده، Garena Free Fire تونسته به 80 میلیون کاربر دست پیدا کنه، و این بسیار تاثیرگذاره، و واقعا نکته‌ای هستش که حائز اهمیته. در یک گیمپلی مشابه با Fortnite، در آن جایی که باید در یک جزیره فرود بیاید و باید در برابر 49 بازیکن دیگه زنده بمانید، آنچه که می‌خواهید پیدا کنید و سپس مقاومت کنید.و همچنین برای رسیدن به این هدف میتونین از دوستاتون هم کمک بگیرید.

Among Us

به هیچ‌کس در این بازی معمای قتل چند نفره اعتماد نکنید. در Among Us وظیفه شما تشخیص دادن کدام بازیکنان نقش نفوذی رو در بین گروه شما دارند. بازیکنان بی‌گناه وظایف حیاتی متعددی رو باید انجام بدن تا بتونن سفینه‌ای که سوار هستن رو به مقصد برسونن، در حالی که نفوذیها سعی دارند از موفقیت تیم دیگه جلوگیری کنند.

نظرات
پربازدیدترین خبرها