بازی‌ای که الهام بخش ایلان ماسک برای اجرای طرح هایش شد

ایلان ماسک برای اجرای طرح های خود از منابع بسیار جالبی الهام می‌گیرد.

شناسه خبر: ۳۶۹۱۶۲
بازی‌ای که الهام بخش ایلان ماسک برای اجرای طرح هایش شد

راهنماتو- ایلان ماسک، مردی که یک بار با بیلد فاجعه بارش در بازی Elden Ring جمع کثیری رو بابت اشتباهاتش خندوند ، دوباره توجهشو به این بازی از استودیو FromSoftware متمرکز کرده. اما این بار، به جای شوخی با اشتباهات بچه‌گانه در بازی، به نظر می‌رسه که دنیای ساخته شده توسط هیدتا میازاکی منبع الهام بخش این میلیاردر برای طراحی هایی که در نظر داره شده.

به گزارش راهنماتو، "X"، که قبلاً به عنوان "توییتر" شناخته می‌شد، در ژوئیه 2023 به "X" تغییر نام داد تا به خواسته‌های مالک جدیدش یعنی ماسک پاسخ داده بده، در کنار این تغییر نام به تازگی این سرویس تغییر ظاهری هم داشته، با پرنده‌ی آبی توییتر که الان جای خودش رو به یک "X" سیاه و کج داده. همچنین به نظر میاد که ماسک خیلی به این لوگوی جدید افتخار میکنه؛ تا جایی که یک نماد بزرگ "X" روی ساختمان اصلی توییتر در سان فرانسیسکو گذاشت تا اینکه بعد از چند روز مردم به "ساختار بدون مجوز" این نماد جدید شکایت کردن.

اما با تصمیم به تحمیل زیبایی به این دنیای تراژیک، ماسک از تصمیم‌گیری‌اش پشیمون نشده. در تاریخ 18 آگوست، در یکی از نشست‌های معمولی سرویس اجتماعی خودش، او در جدول زمانی خود در "X" گفت که باید این رابط کاربری رو خیلی زیباتر کنیم. به طرز جالبی 15 دقیقه قبل از این اظهاز نظر او نوشته بود: "Elden Ring یکی از زیباترین آثاری است که تاکنون ساخته شده است."

معلوم نیست که آیا ماسک شب قبل Elden Ring بازی میکرده و همچنان هایپ بازی بوده و یا فقط داشته درباره زیبایی های این بازی رویاپردازی میکرده، اما مشخصه که در عرض چند دقیقه به دو چیز داشته فکر میکرده: بازی اکشن RPG از FromSoftware و طراحی فعلی اپلیکیشنی که در آوریل 2022 تونسته بود به تصرف خودش دربیاره.

در طول این دوره از پست‌ها، ماسک همچنین گفت: "The Fast & The Fanciful: Tokyo Drift 2023" (در حال حاضر در توکیو است) و اشاره کرد که اپلیکیشن تحت مالکیت او "وجدان جمعی انسانی" کسانی است که از آن استفاده میکنن.

معلوم نیست که چطوری Elden Ring در کار وی برای زیباتر کردن "X" تأثیر میزاره. مثلا شاید کلا وب‌سایت رو روی حالت دارک مود بزاره (چیزی که به قول امروزی‌ها Edgy محسوب میشه)، یا شایدم شروع به تصحیح اطلاعات غلطی که مردم در این وبسایت به اشتراک میزارن بکنه چیزی که شبیه پیام‌هایی باشه که بازیکنان می‌تونند در Elden Ring به جا بزارن. یا شاید، فقط شاید، یک صفحه از کتاب Iron Fist Alexander برداشت کنه و بخواد که ما با او مبارزه‌ای تا سرحد مرگ داشته باشیم( اگه واستون معنی خاصی نداشت این عبارت نشون میده که Elden Ring رو بازی نکردین). در کنار این همه مبارزه قرار شده بود که او با مالک شرکت متا مارک زاکربرگ یا مرد مارمولکی که اینترنت صداش میکنه بجنگه ولی خب تا الان خبری از تاریخ مبارزه این دو منتشر نشده.

نظرات
پربازدیدترین خبرها