بهترین برنامه برای اجرای بازی های PS۲ در اندروید

شما حالا می‌توانید با بهترین شبیه‌ساز PS۲ بازی های مورد علاقه خود روی این کنسول را هر جا که می‌روید با خودتون ببرید.

شناسه خبر: ۳۶۹۳۳۵
بهترین برنامه برای اجرای بازی های PS2 در اندروید

راهنماتو - تقریبا 23 سال پیش یعنی در سال 2000 سونی کنسول خونگی خودشو رو به اسم Play Station 2 معرفی کرد و تونست خیلی سریع موفقیت زیادی رو کسب کنه و همچنین تو دل خیلی‌ها تبدیل به بهترین و خاطره‌انگیز ترین کنسول بشه. طرفدارای این کنسول به خیل عظیمی از بازی های کوچک و بزرگ دسترسی داشتن و میتونستن بدون هیچ غم و غصه‌ای صبح تا شب مشغول بازی مورد علاقشون باشن. شبیه‌ساز PS2 برای کامپیوتر (PCSX2) بعد از مدتی عرضه شد و به مرور زمان و پشتیبانی تیم سازندش توسنت خودشو به عنوان بهترین شبیه سازی PS2 برای پلتفرم کامپیوتر ثابت کنه و الان تقریبا میتونه تمام بازی‌هایی که روی PS2 اجرا میشدن رو اجرا کنه. در ادامه میخواهم بهتون بهترین شبیه‌ساز PS2 رو برای گوشی معرفی کنم تا بتونین هر جا که میرید، بازی های مورد علاقه خودتون روی این کنسول رو با خودتون ببرید.

به گزارش راهنماتو، AetherSX2 یک شبیه‌ساز بازی‌های کنسول PS2 عالی برای پلتفرم اندروید هست، که توسط Tahlreth با استفاده از زبان برنامه‌نویسی جاوا توسعه داده شده. این شبیه‌ساز به کاربرها اجازه می‌ده تا بازی‌های PS2 رو به راحتی روی دستگاه‌های اندرویدی خودشون بازی کنن .

میشه گفت AetherSX2 به محض عرضش نتونست بخاطر وجود نرم‌افزار های مشابه به بهترین شبیه‌ساز روی اندروید تبدیل بشه ( شبیه‌سازهای دیگه‌ای مثل Play! و DamonPS2 هم قبل از اون وجود داشتن ). اما با مرور زمان، بهترین انتخاب برای این کار یعنی DamonPS2 جایگاهشو بنا به دلایلی مثل نقض حریم شخصی کاربرای خودش و جمع‌آوری اطلاعات شخصیشون بود از دست داد. در این کنار عملکرد خوب AetherSX2 هنگام انتشار و همکاری مثبت با PCSX2 ، بهترین شبیه‌ساز PlayStation 2 روی کامپیوتر، باعث شد که این شبیه‌ساز خیلی سریع فرصت رو غنیمت بشماره و با سادگی‌ای که داشت مقام بهترین شبیه ساز رو مال خودش کنه.

AetherSX2 ویژگی‌های زیادی داره و خیلی قدرتمنده.میتونیم به چندتا از تمام کارهایی که میتونه بکنه اشاره کنیم مثلا: عملکرد عالی داره و می‌تونه به طور چشمگیری روونی اجرای بازی‌ها رو بهبود بده (حتی فریم‌ریت بسیار بالا رو هم پشتیبانی می‌کنه)، کیفیت تصویر رو به طور موثری بهبود می‌بخشه (تا 5 برابر رزولوشن اصلی)، قابلیت ذخیره و بارگذاری سریع رو داره، از بخش تقلب‌ها پشتیبانی می‌کنه، دست شما رو هم برای شخصی سازی تنظیمات دکمه‌های گیمپد روی دستگاه باز میزاره، از صفحه لمسی و دسته بلوتوثی پشتیبانی می‌کنه، به هر بازی امکان تنظیمات مستقل رو می‌ده، با بازی‌های PS2 بسیاری سازگاری داره، از چندین فرمت ROM بازی پشتیبانی می‌کنه، و خیلی چیزای دیگه. این ویژگی‌ها با اینکه میشه گفت قابلیت های خیلی کاملی هستن ولی بازم میشه گفت آینده درخشانی در انتشار شبیه‌سازی روی اندرویده.

متاسفانه به دلیل وجود نسخه های قلابی شکایت‌ها، درخواست‌ها و تهدیدهای به مرگ، توسعه AetherSX2 به طور نامعلومی متوقف شده. علاوه بر این، اصلاً این برنامه در ابتدا رایگان، منبع‌باز و بدون تبلیغات بود، اما بعداً به شکل منبع‌بسته تغییر کرد و تبلیغات هم بهش اضافه شدن.(خیلی راحت میتونین با خاموش کردن اینترنت از شرشون خلاص شین) به هر حال، AetherSX2 هنوز هم بهترین راهکار برای اجرای بازی‌های PlayStation 2 روی دستگاه‌های اندرویدی در حال حاضر هست .

نظرات
پربازدیدترین خبرها