به‌یادموندنی ترین شخصیت های سری Red Dead Redemption

هیز چیزی یک داستان خوب رو به‌یاد موندنی نمیکنه مگر اینکه اون داستان شخصیت هایی داشته باشه که بتونن اون داستان رو جاودان کنن، سری Red Dead یکی از اون بازیهاست.

شناسه خبر: ۳۸۳۰۹۶
به‌یادموندنی ترین شخصیت های سری Red Dead Redemption

راهنماتو- راکستارگیمز همیشه تونسته با بازیهایی که ساخته داستانهایی رو تعریف کنه که خیلی از ماها تونستیم درکش کنیم و با شخصیت‌های موجود ارتباط برقرار کنیم. یکی از این بازیهای پرطرفدار، سری بازیهای Red Dead Redemption هستش که تونسته بین گیمرها هم موفق و هم محبوب واقع بشه.

به گزارش راهنماتو ، یکی از نکات جالب در Red Dead Redemption اینه که این سری به شما شخصیت‌هایی رو معرفی می‌کنه که اغلب اخلاقیت جذابی دارند و به همین خاطر هم به یاد می‌مونن. بعضی از این شخصیت‌ها، علی رغم ویژگیهای به خصوص اخلاقی که دارن برای طرفدارا خیلی دوست داشتنی و خیلی‌های دیگه هم منفور هستن. Rockstar Games تونسته اون چیزی که طرفدارا از ژانر وسترن در فرهنگ عامه دوست دارن، الهام بگیره و اون رو به یک بازی فوق‌العاده با شخصیت‌هایی به یاد موندنی تبدیل کنه. حالا بیاین نگاهی به بهترین شخصیت‌های این سری بازی بندازیم.

Sadie Adler

best-rdr-characters

سیدی آدلر با ذات خشن و داستان زندگی جالب خود، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها در این سری بازیه. بر خلاف بیشتر شخصیت‌های دیگه در این سری، او یک زندگی خوب داشت تا وقتی که شوهرش کشته میشه و همه چیز براش تغییر میکنه. سیدی در بازی دوم به مدت زیادی درگیر ماتم فوت شوهرشه، ولی بعد از مدتی به خودش میاد و خودش در دنیایی مردمحور پیدا میکنه که همین باعث میشه تلاش کنه به شخصیتی قوی‌تر تبدیل بشه و در آخر هم میشه. بدون شک میشه گفت اون بهترین شخصیت زن در کل این سری بازیه.

Rains Fall

best-rdr-characters

رینز فال رئیس قبیله واپیتیه و وظیفه‌اش حفاظت از قبیله خود در یک دنیای مدرنه. او یکی از شخصیت‌های جالب و غم‌انگیز در دنیای Red Dead Redemptionئه. او خیلی از عزیزای خودش رو از دست داده، و همگی به خاطر حفظ مردمش. در بازی، فقط یک پسر به نام "Eagle Flies" از خانواده‌اش باقی مونده و حتی رابطش با پسرش به خاطر تفاوت در دیدگاه‌هایی که دارن خیلی شکرآب شده. البته در جایی از داستان هم پسرش رو از دست میده که از همونجا اونهم تصمیم میگیره که دیگه جنگیدن کافیه. در بین شخصیتای این سری میشه گفت رینزفالز یکی از مهربون تریناست.

Abigail Marston

best-rdr-characters

آبیگیل مارستون تنها شخصیت موندگار در این سری بازی نیست، اما به خاطر شخصیت قوی‌اش خیلی نقش کلیدی داره. او در هر دو بازی از این سری به صورت کمی حضور داره، اما همچنان تاثیر خودش رو توی داستان میزاره. او در بازی اول با جان مارستون ازدواج کرده و مسئولیت نگهداری از مزرعه خودشون رو به‌عهده می‌گیره. همچنین مرگی که در بازی داره یکی از لحظه های تلخ این سریه.

Abraham Reyes

best-rdr-characters

یکی از شخصیت‌های به یاد موندنی در بازی اصلی Red Dead Redemption که در سال 2010 منتشر شد، آبراهام ریس بود. بازیکنا برای اولین بار که این کارکترو میبینن وقتیه که جونش رو از اعدام نجات دادن. جان مارستون اونو نجات می‌ده و داستان این دو دقیقا از همون لحظه به هم گره میخوره. در آخر بازی اول هم بعدا میفهمیم کسی که بهش در طول بازی کمک کردیم تا به قدرت برسه الان تبدیل به یک دیکتاتور شده و خیلی از مخالفاش رو اعدام کرده.

Hosea Matthews

best-rdr-characters

هوزه متیوز یک شخصیت پر از تضادهاست. از یک طرف، او یک انسان با اخلاق و آداب است، و از سوی دیگر، یک دزد حرفه‌ای و کلاهبردار. او به عنوان پدرخوانده‌ی آرتور مورگان در بازی شناخته می‌شه و اغلب به خاطر روراست بودن و ذاذت خاکی‌ای که داره خودش رو تو مخمصه میندازه. میشه گفت مرگ این شخصیت در عین حال که برای خیلی‌ها مشخص بود همچنان تونست غیرمنتظره باشه و خیلی‌های دیگه رو ناراحت کنه.

Micah Bell

best-rdr-characters

او شخصیت شرور و مهاجم اصلی در Red Dead Redemption 2ئه و به عنوان یکی از بهترین شرورها در بازی‌های Rockstar به یاد می‌مونه. مایکا بل به اندازه‌ای نفرت‌انگیز و ظالمه که حتی زیردستیهای خودش که اوناهم آدمای رذل و شیادی هستن ازش بدشون میاد. هیچ چیز خوبی رو نمیشه در مورد کسی که حداقل یک شهر کوچیک رو کشت تا بتونه تفنگاش رو دوباره پس بگیره گفت.

Dutch Van Der Linde

best-rdr-characters

یکی دیگر از شخصیت‌هایی که در هر دو بازی هستش، داچ ون در لینده. او رهبر گروه Van Der Lindeئه و یکی از شخصیت‌های اصلی تمام سری بازیه. داچ یک شخصیت جذابه چون خودش رو یک جنایتکار نمی‌بینه. او معتقده که سیستم فاسده و فقط اونه که توی این هاگیرواگیر داره کار درست رو میکنه. به عبارت دیگه، همین باعث میشه تا هیچ وقت کارای خودش رو زیر سوال نبره و به درست بودنشون ایمان داشته باشه. درسته در بعضی جاها کارای اون میتونن درست باشن ولی هیچ وقت نمیتونین به یک توجیه منطقی برای کاراش پیدا کنین.

John Marston

best-rdr-characters

جان مارستون اصلی‌ترین شخصیت در بازی Red Dead Redemption اول بود و همچنین به عنوان یک شخصیت اصلی که در پیش‌زمینه Red Dead Redemption 2 حضور داره. او یک یاغی سابق و عضو گروه Van Der Linde بود و سعی داشت گذشته‌ی پر از اشتباهاتش رو جبران کنه. نکته‌ی جالب اینجاست که کلاهی که او در سال 1899 می‌پوشه خیلی شبیه به کلاه Butch Cassidy در فیلم سال 1969هستش. همین رو میشه یک ادای احترام به فیلم "Butch Cassidy and the Sundance Kid" و همچنین یک ایستراگ جالب برای تمام فیلم‌دوستای ژانر وسترن دونست.

Arthur Morgan

best-rdr-characters

من نمیدونم با من بحث نکنین چونکه بی‌برو برگشت آرتور بهترین شخصیت این سریه. آرتور مورگان به عنوان قهرمان داستان بازی دوم ظاهر میشه. او شخصیتی با اختلافات اخلاقی زیاده، ولی بازم چیزی از دوست داشتنی بودنش کم نکرده. او بسته به رفتار گیمری که بازی میکنه میتونه بهترین آدم روی زمین و یا بدترین و کثیفتر از حتی مایکاه باشه. همین باعش شده تا به شخصیتی که در بازی داره ابعاد اضافه‌ای بده و عمق بیشتری به عنوان یک کارکتر بهش بده.

راسکتار تونسته با معرفی شخصیت‌هایی به این خوبی، بحث دوست داشتن هر شخصیت رو برای هر نفر یک امر شخصی کنه به طوری که یک شخصیت میتونه برای یک نفر محبوب و برای عده دیگه منفور باشه. همین نشون میده که چقد راکستار کار خودش رو در مورد معرفی کارکترهای های به‌یادموندنی بلده.

نظرات
پربازدیدترین خبرها