میدونین چرا لباس جدید مایلز توی Spider-Man ۲ اینقدر زشته

به نظر میاد که طرفدارای Marvel's Spider-Man ۲ از طراحی لباس جدید مایلز در بازی راضی نیستن.

شناسه خبر: ۳۸۵۴۱۷
میدونین چرا لباس جدید مایلز توی Spider-Man 2 اینقدر زشته

راهنماتو- بدون اینکه چیزی رو بخوام اسپویل کنم میگم که مایلز در آخر داستان بازی Marvel's Spider-Man 2 یک لباس مردعنکبوتی جدید رو تنش میکنه. این لباس میشه گفت یک جور ناجوری طراحی شده و بیشتر ترکیبی از رنگهاییه که اونقدارهم به نظر قشنگ نمیان. با بالای سرش که دیگه پوشیده نیست و موهاش ازش بیرون میزنه و یک جفت کفشی که تابحال به این زشتی ندیده بودیم!

به گزارش راهنماتو، حالا نه تنها این لباس اونقدارهم تعریفی نیست، بلکه بر خلاف لباس‌های اختیاری دیگه که توی بازی متونین جمع کنین، این لباس تبدیل به لباس رسمی مایلز توی بازیهای آینده از این به بعد میشه. تازه به عنوان مردعنکبوتی جدید نیویورک اون میگه که این لباس رو خودش طراحی کرده تا بتونه به مبارزه با خلافکارا بره ولی خب این درست نیست چرا؟ چون کسی که طراحیش کرده در واقع آدیداس هستش.

why-miles-new-suit-looks-so-bad

این لباس نیومده تونسته صدای طرفدارای قدیمی و جدید این شخصیت رو دربیاره، ولی خب مشخص شده این لباس به عنوان یک کولب بین سونی و آدیداسه و آدیداس هم شروع به فروختنش کرده. تازه آخر بازی ب افتخار این لباس رو با افتخار به پیتر نشون میده و میگه که این لباس اورجینال مایلزه در حالی که لباس قبلیش که ساخت خودش هم بود خیلی بهتر تونسته بود اون شخصیت مردعنکبوتی رو القا کنه. این کولب چیزی نبود که سونی بخواد توی یکی از بهترین بازیهای انحصاریش به صورت یک بخش مهم از داستان اصلی بیاره و بیشتر باید به عنوان لباس اختیاری دیگه که توی بازی هستن می‌آوردش.

این قضیه خیلی رو شناختی که اکثرا از این شخصیت دارن میتونه تاثیر بزاره و اونارو نسبت به آینده این سری و نقش اصلی بودن مایلز نگران کنه.

why-miles-new-suit-looks-so-bad

این لباس متعلق به مایلز نیست. به داستانش هیچ ربطی نداره و بهش هیچ معنی و مفهوم جدیدی رو اضافه نمیکنه. ولی تنها کاری که این لباس میکنه، اینه که مایلز رو به یک تبلیغ زنده تبدیل میکنه، مثل یه تابلوی آدیداس بزرگ که میتونه بین ساختمونا تار بزنه و حرکت کنه. تازه جای جالبش اینه که خود مایلز هم توی بازی میگه اسپایدرمن‌ها قرار نیست قرارداد برندی داشته باشن.

نکته دردناکش برای آدیداس اینجاست که معلوم نیست چقدر پول خرج کرده تا بتونه توی یکی از موردانتظار ترین بازیهای امسال لباس طراحی خودش رو بیاره تا بتونه اونو خیلی راحت و سریع بفروشه، و حتی قبل از اینکه کسی حتی بفهمه که این تبلیغی برای آدیداس بوده، همه ازش متنفر شدن. از طرف دیگه، این یکی جورایی هم توهینه. لباس‌های جدید پیتر داستانی مهمی پشتشون دارن و مایلز هم لایق همون توجه و جزئیاته. شما با لباس‌هایی که پیتر در بازی داره میتونین به گذشته این شخصیت در طول دوران مردعنکبوتیش نگاهی بندازین و ببینین چطور تونسته با گذشت زمان اون تونسته با ایجاد تغییراتی در لباسش، نحوه مبارزه خودش رو بهتر کنه و خودش رو برای تمامی شرایط آماده کرده.

why-miles-new-suit-looks-so-bad

لباس کانن بعدی لباس Anti-Ock هستش، که نه تنها به دلایل کاربردی‌ای طراحی شده، بلکه همچنین به ذهنیت پیتر در آخرین بخش داستان اشاره داره. جوری که دنیای دور و برش رو به تاریکی میره و مردی که همراهش خیلی سخت کار کرده تا دنیا رو بهتر کنه به اون خیانت میکنه. کی اینجا رفتن رنگ لباس استفعاره‌ای وضعیت روانی خود پیتر هستش و تنها هدفی هم که براش اونجا اهمیت داره اینه که هر چی سریع‌تر این داستان رو به آخرش برسونه.

در بازی دوم، او با سیمبیوت ادغام میشه و به تدریج اون شخصیتی که داره رو از دست میده و اجازه میده که بیشتر لباس کنترلش کنه بابت همین هم از بقیه با رفتاری که داره دور میشه؛ تقریبا میشه چیزی که در فیلم‌های سم ریمی دیدیم. ولی خب بالاخره مایلز اونو از اعماق‌ تاریکی بیرون میکشه و اونو نجات میده. و بهش یادآوری میکنه همچنان هستن کسایی که بخواد بهشون اعتماد کنه و روشون حساب کنه؛ برای همین هم لباس Anti-Venom رو در بازی داریم.

why-miles-new-suit-looks-so-bad

هیچ لباس داستانی که پیتر داره بدون داستان و کانتکست نیست. مایلز هم اسپایدرمن مثل اونه و حق داره که به همون مقدار دقت و توجه به جزئیات شامل حالش بشه. و استفاده ازش به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی میتونه روی آینده این شخصیت که تقریبا میشه گفت الان به لطف سری فیلم های Spider-Verse توی اوج محبوبیتشه تاثیر منفی بذاره.

نظرات
پربازدیدترین خبرها