با این ترفند میتونین اسکین‌های Overwatch ۲ رو خیلی ارزون‌تر از توی بازی بخرین

میشه گفت اکتیویژن کاری با طرفدارای خودش کرده که همگی دنبال اینن که به نحوی انتقام خودشون رو از اکتیویژن بگیرن که اینجا با ارزون‌تر خریدن اسکینش بهش ضرر میزنن.

شناسه خبر: ۳۸۶۲۳۹
با این ترفند میتونین اسکین‌های Overwatch 2 رو خیلی ارزون‌تر از توی بازی بخرین

راهنماتو- بالاخره میشه گفت بازی Overwatch 2 از زمان عرضش تو شرایط بهتری قرار گرفته و برای همین هم یک اسکین خیلی پرطرفدار به استور بازی با اسم Zombie Mercy اضافه شده. حالا گیمرها فهمیدن که میشه این اسکین رو با استفاده از ترفندی خیلی ساده به ارزون‌ترین شکل ممکن بگیرن، به جای اینکه بخوان مستقیم از فروشگاه بازی بخرن.

به گزارش راهنماتو، به نظر بنده مرسی یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های Overwatch 2 خودمونه. این دکتر سویسی با بالها و عصایی که داره میتونه تو بدترین شرایط تیمش عنوان یک هیروی ساپورت به کمکشون بیاد و خیلی راحت بازی رو به نفع تمیش دربیاره. به همین خاطر هستش که علاوه بر تمام قابلیت‌ها و تاثیر مثبتی که میتونه داشته باشه، مهارت زیادی هم لازم نیس تا بتونین یک مرسی خوب بشین. این سادگی و کاربردی بودنه که تونسته اونو یکی از بهتریم ساپورت های بازی کنه.

how-to-buy-ow2-skins-cheap

یک چیزی که باعث شده گیمرا واقعا از مرسی خوششون بیاد، طراحی خاصشه. با بال‌های فرشته‌ای که دقیقا بهش کمک میکنن مثل یک فرشته نجات تو صحنه نبرد عمل کنه. دیدن یک مرسی خوب اونم وقتی که میتونه از یک شرایط بحرانی بیرون بکشتون هیچ وقت قدیمی نمیشه و همینم هستش که بلیزارد داره اینقدر اسکین براش منتشر میکنه.

حالا یکی از اسکین‌هایی که خیلی از بازیکنا دنبالش بودن، اسکین جدید Zombie Doctor Mercy بودش که دکتر خوب مرسی رو به شکل ترسناک‌تری نشون میده. خوشبختانه "لطف" بلیزارد شامل حال گیمرای اورواچ شده و بالاخره این اسکین رو توی فروشگاه بازی گذاشتن، که البته باعث شدش بازیکنا یک هیاهوی بزرگ دیگه بابتش ایجاد کنن. اما خب یک سری از بازیکنا تونستن یک راه ارزون‌تری رو برای گرفتن این اسکین پیدا کنن. اونم اینه که از گالری قهرمانا استفاده کنین.

how-to-buy-ow2-skins-cheap

خلاصه که این اسکین Zombie Doctor Mercy توی فروشگاه Overwatch 2 حدود 1600 کوین اورواتچ (Overwatch Coins) قیمت داره و شامل همون اسکین و یک سری چیزای جانبی دیگه‌ مثل یک چارم (charm) برای اسلحشه. حالا چیزی که خیلی از بازیکنا میخواستن، خود اسکین بود. اونا فهمیدن که به جای اینکه از فروشگاه بازی خرید کنن، میتونن از Hero Gallery استفاده کنن و فقط اسکین رو با 1000 کوین بخرن. که البته حدوداً 6 دلار ارزون‌تر از باندله و خب فقط چارم رو از دست میدن.

این روش هم میتونه برای اقلام دیگه‌ای هم جواب بده که توی باندلها هستن، چون بازیکنا میتونن اقلام رو از Hero Gallery به صورت جداگانه بخرن به جای اینکه پول بیشتری برای باندلها بدن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها