میتونین توی این بازی در نقش بانمک‌ترین حیواناتی که تابحال دیدین با دوستاتون بازی کنین

Party Animals قطعا بازی‌ای هستش که حداقل یک بار باید با دوستاتون بازیش کنین و مطمئن باشین که بهترین بازی پارتی هستش که تابحال بازی کردین.

شناسه خبر: ۳۸۶۴۳۲
میتونین توی این بازی در نقش بانمک‌ترین حیواناتی که تابحال دیدین با دوستاتون بازی کنین

راهنماتو- از بین بازیهای مجانی زیادی که روی سرویس Xbox Game Pass هستن، قثط یک بازی هستش که هیچ وقت ازش با دوستاتون خسته نمیشین و اون بازی اسمش Animal Party هستش؛ بازی‌ای که بهتون اجازه میده در نقش بانمک‌ترین کارکترای حیوونی که تابحال دیدین به رقابت با دوستاتون بپردازین.

به گزارش راهنماتو، میگن که بازیها وقتی بهتون خیلی کیف میدن که بتونین با دوستاتون بازی کنین و حالشو ببرین. Party Animals هم از این دسته بازیهاست که فقط میتونه براتون کرکر خنده باشه و کارایی که میکنین درش هم در آینده به احتمال زیاد خاطره میشه. در مورد این بازی میشه گفت در واقع یک بازی مشابه قدیمی رو منبع الهام خودش قرار داده به اسم Gang Beasts که حتی تونسته ازش بهتر و جذاب‌تر هم عمل کنه.

party-animals-is-the-best-party-game

اگه با Gang Beasts آشنا نیستید، بزارین خیلی ساده بگم که مفهومش چقدر ساده بودش: شما در نقش موجودات پفی و چاقالوئی به مبارزه تن به تن با دوستاتون میپرداختین که حتی تصورشم میتونه خنده‌دار باشه. تازه جذابیتش فقط در این نیستش که هاها موجود خپلو مساویه با خنده‌دار؛ در واقع چیزی که تونسته بود خیلی خنده‌دار واقع بشه همون هرج و مرجیه که موقع بازی با دوستاتون تجربه میکنین. طوری که کنترل‌های بازی مبهمه، حرکات سخت به مرور زمان یاد می‌شن، و همه چیز به میزان مناسبی پیش‌بینی‌ناپذیره. یک جور که با اینکه بازی در نهایت خیلی خنده‌دار و فانه ولی همچنان اون حس رقابت قوی بین پلیرها حس میشه ولی هیچ وقت در حدی نیست که جدی بشه، چیزی که این بازی به راحتی تونسته بهش پایبند باشه.

باید اعتراف کرد که Party Animals در اصل همون بازیه. همه نشانه‌های همون بازی رو داره و حتی بعضی از حالت‌ها هم دقیقا در یک سطحن. اما چیزی که اون رو از بقیه متمایز میکنه، جدا از استودیوی Recreate Games که ساختش، باید گفت که رابط کاربری بهتر و منوی جالب‌تر و در کنارش حیوونای دوست‌داشتنی هستن که این پکیج رو در قالب اسم Party Animals زیر یک سقف آورده.

party-animals-is-the-best-party-game

شروع کارتون تو این بازی با انتخاب شخصیتیه که می‌خواین در نقششون بازی کنین، با تنوع بالای حیوانات و گزینه‌های لباس‌های مختلف. من خودم راستش خیلی عاضق خرگوش‌هام برای همین هم همیشه کارکتر خرگوش بازی یا Carrot رو انتخاب میکنم. حالا یک خرگوش ناز با لباس شوالیه رو تصور کنین. آخه کی میدونست لباس شوالیه میتونه اینقدر ناز و خواستنیشون بکنه؟!!!

در هر حالت، هسته اصلی بازی Party Animals خیلی ساده‌ست: این موجودات جذاب باید با حرکاتی ژله‌طوری که دارن باید حریفاشونو حسابی کتک بزنن. البته، خب حالا نه در این حد بی‌رحمانه.

حالت اصلی بازی به نوعی ورزش کشتی شبیهه؛ بعد از انتخاب یک استیج، بازیکنا در یک سکوی مرکزی بالا میان. هدف اینه که با ضربات "مهلکی" که به بازیکنای دیگه وارد میکنین، اونها رو از سکو به پایین یا بیرون از حلقه‌ای که باید توش باشین پرت کنین. ضربات به موقع می‌تونن دشمنانتون رو موقتاً استان کنن و شماهم در همین حین میتونین به طرفای مختلف بکشیدشون تا اونارو به پایین پرت کنین. البته خب قرار نیست همه چیز اینقدر ساده باشه و همونطور که کنترل برای شما میتونه سخت باشه، برای بقیه هم همینطوره و همین یک حس استرس‌‎آور و در عین حال خنده‌دار رو میتونه به پلیرا منتقل کنه که فقط کرکر خندست!

party-animals-is-the-best-party-game

البته قرار نیست کل بازی به پرت کردن همدیگه خلاصه بشه و در طول راند بازی یک گازی هستش که اون دایره بازی رو کوچیک‌تر میکنه. تازه یکسری از ابزار هم توی استیج هرازگاهی ظاهر میشن تا گیمرا بتونن ازشون به جاش استفاده کنن. تازه حتی اگر هم حذف بشین هم بازی براتون تموم نشده و میتونین با پرتاب پوست موز یا اشیای دیگه همچنان روی نتیجه آخر بازی تاثیرگذار باشین.

یک نکته مهمی که برای Party Animals حیاتیه، اینه که در برخی حالات، این بازی خیلی بالا و پایین داره، به این معنی که هر بازیکن یک دید کاملاً مطلق از موارد نسبت به شخصیت خود داره. در Gang Beasts، همه بازیکنا یک دید کلی رو به اشتراک می‌گذاشتن، که منجر به داشتن یک صفحه نمایش بزرگ‌تر میشد، اما همچنان باعث میشد یکسری اتفاقات اون تمرکزی که باید روشون میبود رو نداشته باشن؛ اما اینجا اینطوری نیست. این همچنین به بازیکنایی که از بازی حذف میشن اجازه می‌ده که همچنان با استفاده از اشیاء در بازی حاضر باشن. که همین در واقع یک انتخاب خیلی هوشمندانه در گیمپلی بازی هستش.

party-animals-is-the-best-party-game

یکی دیگه از حالت‌هایی که من توی این بازی دوستش دارم، فوتبالش هستش و این یک حالت دیگست که نشون می‌ده Party Animals چقدر دوست داره تا بهترین بازی پارتی باشه که گیمرا میتونن بازی کنن. Gang Beasts این قابلیت رو هم البته در سال 2016 اضافه کرد، اما یکمی دستکاری شده بود و همچنان خیلی متمرکز روی مبارزه بود. ولی اینجا تمرکز روی آشوبیه که توی بازی هستش و میتونه خیلی راحت افراد رو کفری کنه. در ضمن با توپ بزرگی که این حالت داره بیشتر این قسمت شبیه Rocket League با حیوونای پشمالوئه.

اگر دوست دارین دیگه از بازیهای رقابتی دل بکنین و بیشتر سرگرم بازیهای فان با دوستاتون بشین، این بازی میتونه یکی از بهترین انتخاب‌های باشه که میتونین داشته باشین. چرا که قرار نیست کسی به قول معروف ترای‌هارد بازی دربیاره و بازی رو برای بقیه خراب کنه. فقط یک مشت حیوون بامزه که نمیتونن درست با هم دعوا کنن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها