از کی میتونین دستاتون رو در نقش جان‌سینا توی Mortal Kombat ۱ به خون آغشته کنین

خوشبختانه مقصد بعدی این ستاره WWE و سینما دنیای بازی هستش و به زودی میتونیم در نقشی که اون توی دنیای DC داشته، توی Mortal Kombat ۱ بازی کنیم.

شناسه خبر: ۳۹۴۷۲۷
از کی میتونین دستاتون رو در نقش جان‌سینا توی Mortal Kombat 1 به خون آغشته کنین

راهنماتو- یکی از چیزایی که خیلی از ماها باهاش بزرگ شدیم کشتی‌کج و به طور کل محصولات WWE بود. همینطور اگر از کسی میپرسیدی که کشتی‌گیرای مورد علاقت کیان؛ بدون شک یه اسم بودش که همیشه میشنیدینش و اون جان سینا بود. کسی که تونست همراه با آندرتیکر و خیلی‌های دیگه کشتی‌کج رو برای خیلی از ماها به عنوان یه خاطره فراموش‌نشدنی موندگار کنه. حالا هم که بزرگتر شدیم به نظر میاد که جان‌سینا هم همراه ما بزرگ شده و سعی کرده فراتر از دنیای کشتی‌کج بره.

به گزارش راهنماتو، خوشبختانه مقصد بعدی این ستاره WWE و سینما دنیای بازی هستش و به زودی میتونیم در نقشی که اون توی دنیای DC داشته، توی Mortal Kombat 1 بازی کنیم. با اعلام تاریخ انتشار DLC جدید Peacemaker برای Mortal Kombat 11 در تاریخ 28 فوریه، حالا به طور رسمی میتونیم در نقش یه شخصیت تا الان کمتر شناخته شده DC ولی با چهره‌ای آشنا و در فرنچایزی که در گذشته باعث دلخوری‌های زیادی بین گیمرها و دوستاشون شده بازی کنیم. جدیدترین بازی از سری Mortal Kombat که اینبار به طرز جالبی Mortal Kombat 1 اسم داره در سپتامبر سال پیش میلادی منتشر شدش و به سرعت جایگاه خودش رو در بین بهترین بازی‌های چندنفره رقابتی سال 2023 به دست آورد. از اون زمان تا الان، استودیوی توسعه‌دهنده این بازی یعنی NetherRealm Studios با اضافه کردن شخصیت‌های جدید از طریق DLCهای مختلف به بازیهای این سری تونستن هر بازی از این فرنچایز رو به موفقیت برسونن و همیشه اسم Mortal Kombat رو سر زبون‌ها و در کانون توجه‌ها مگه دارن و همچنین باعث گسترش لیست شخصیت‌ها و وارد کردن برخی از فرنچایزهای محبوب دیگه به دنیای Mortal Kombat 11 بشن، و خوشبختانه به نظر میاد که قرار نیست کارشون حالاحالاها تموم بشه و گفتن که برای سال آینده هم برنامه‌هایی دارن.

peacemaker-has-a-release-date-for-mortal-kombat-1

وقتی که برنامه انتشار DLC Peacemaker برای Mortal Kombat 11 به طور رسمی معرفی شد میشه گفت اونطور که استودیو انتظارش رو داشت نتونست طرفدرای این سری رو هایپ و هیجان‌زده کنه اونم بیشتر به خاطر این بود که خیلی‌هاشون از قبل به لطف لیک‌ها و شایعات پیرامون این بازی متوجه اومدن همچین شخصیت‌هایی به بازی شده بودن. ولی چیزی که خیلی‌ها انتظارش رو نداشتن اخباری بودش که بعد از معرفی رسمی این شخصیت‌ها به بازی قراره منتشر بشن.

حالا طی اعلامیه‌ای که شرکت Warner Bros. Games در توییتر منتشر کرده، اعلام کردن که DLC Peacemaker به طور رسمی برای افرادی که دسترسی زودهنگام دارن، در تاریخ 28 فوریه یا 9 اسفند در دسترشون قرار میگیره. این در حالی هستش که قرار بود که این بسته الحاقی یا اصطلاحا DLC قبلاً در تاریخ 13 فوریه برای دسترسی زودهنگام و در تاریخ 20 فوریه برای همه منتشر بشه. اما در حال حاضر، تمدید فصل فعلی بازی به معنی اینه که طرفدارای Mortal Kombat 11 ممکنه برای دسترسی به Peacemaker بیشتر باید صبر کنن. این اعلامیه همچنین اضافه کردش که فصل بعدی بازی "حدوداً همون زمان" منتشر میشه و اطلاعات بیشتری هم به زودی در دسترس گیمرها قرار میگیره. این توییت به تاریخ انتشار عادی برای DLC Peacemaker اشاره‌ای نکردش، اما با توجه به الگوی برنامه انتشار Kombat Pack Mortal Kombat 11 تا الان، بازیکنایی که برای دسترسی زودهنگام پول اضافی پرداخت نکردن، باید انتظار این رو داشته باشن که یه هفته بعد از انتشار دسترسی زودهنگام این شخصیت رو امتحان کنن.

peacemaker-has-a-release-date-for-mortal-kombat-1

طرفدارای Mortal Kombat و به ویژه کسایی که علاقه زیادی به دنیای DC Comics دارن، احتمالاً با شوق منتظر این هستن که ببینن میتونن در چند هفته آینده به عنوان شخصیت منفی ولی خنده‌دار دنیای DC یعنی Peacemaker بازی کنن. بعضی از بازیکنا هم در مورد این که چطوری ممکنه Harley Quinn هم به عنوان یه شخصیت DLC در Mortal Kombat 11 اضافه بشه هم حدس و گمان‌هایی دارن، ولی عرضه Peacemaker حداقل به اونا این اجازه رو می‌ده که به عنوان یکی از اعضای Suicide Squad، حریفاشون رو جوری بزنن که صدای عنکبوت بدن. ولی در حال حاضر هیچ برنامه ای برای اضافه کردن Harley یا هیچ شخصیت دیگهی از دنیای DC به طور رسمی اعلام نشده، اما اگر Peacemaker موفق باشه، میشه انتظار این رو داشت که شخصیت های بیشتر از دنیای DC به فرنچایز Mortal Kombat اضافه بشن؛ اونم به این خاطر هستش که هردوی این فرنچایزها تحت مالکیت Warner Bros هستن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها