اولین بازی AAA از مجموعه Avatar: The Last Airbender ساخته خواهد شد

توسط سازندگان Warhammer ۴۰,۰۰۰: Space Marine ۲

شناسه خبر: ۴۱۷۷۹۱
اولین بازی AAA از مجموعه Avatar: The Last Airbender ساخته خواهد شد

به تازگی اعلام شده استودیو Saber Interactive، سازندگان عنوان محبوب Warhammer 40,000: Space Marine 2، یک بازی AAA در سبک اکشن نقش‌آفرینی از Avatar: The Last Airbender خواهند ساخت.

این پروژه اولین بار توسط IGN فاش شد. در حالی که در گذشته چندین بازی از فرنچایز Last Airbender ساخته شده، این اولین بازی است که در مقیاس بزرگ‌تر و با بودجه کافی برای رقابت با بزرگان این سبک ساخته می‌شود. پس از موفقیت‌های Saber با Space Marine 2 و دیگر بازی‌های مبتنی بر آی‌پی‌های شناخته شده مانند World War Z و Evil Dead، باید به این عنوان هم امیدوار بود.

این بازی در حال حاضر در مراحل اولیه ساخت برای پی‌سی و کنسول‌ها قرار دارد، اما اعلام شده که داستانی کاملا جدید را در گذشته این فرنچایز روایت خواهد کرد. خبر اصلی IGN می‌گوید:

این عنوان بازیکنان را در نقش یک آواتار کاملا جدید قرار می‌دهد و هزاران سال در گذشته اتفاق می‌افتد.

در همین حال، Paramount Game Studios و Saber Interactive با توضیحات ساده‌ای این بازی را تبلیغ کردند:

بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که در دنیایی پرجنب‌وجوش غوطه‌ور شوند، بر هر چهار عنصر تسلط یابند، در مبارزات پویا در کنار همراهان شرکت کنند و چالش‌هایی را برای حفظ تعادل در جهان، تجربه کنند.

Avatar_TLA_past-avatars-910x600_11zon

این خبر به عنوان بخشی از اقدام بزرگ Avatar Studios برای گسترش دنیای The Last Airbender و بازگرداندن محبوبیت این فرنچایز، اعلام شد. فیلم انیمیشنی جدید برای اکران در ۳۰ ژانویه ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است.

جاش آستین، رئیس توسعه و مجوز IP در Saber Interactive، گفت:

اعضای تیم ما از خلاق‌ترین و پرشورترین افراد هستند و افتخار بزرگی است که با Avatar Studios و Paramount Games همکاری کنیم تا دنیای Avatar Legends را در بازی‌های ویدئویی گسترش دهیم. این نتیجه همکاری مداوم ما با پارامونت است که بیش از یک دهه پیش با WWZ آغاز شد.

Space Marine 2 در فروش فراتر از حد انتظار عمل کرده و اکنون بازیکنان در انتظار پشتیبانی پس از عرضه هستند که با یک به‌روزرسانی بزرگ آغاز شد. در حالی که همچنان خبری از بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic نیست، استودیو Saber Interactive در حال آماده‌سازی برای انتشار Jurassic Park: Survival در آینده نزدیک است.

منبع : ویجیاتو
نظرات
پربازدیدترین خبرها