بازی TRON: Catalyst معرفی شد

شرکت Big Fan Games زیرمجموعه Devolver Digital و Bithell Games به‌تازگی از بازی جدیدی به نام TRON: Catalyst رونمایی کرده است.

شناسه خبر: ۴۱۹۵۰۷
بازی TRON: Catalyst معرفی شد

این عنوان که در دنیای محبوب TRON دیزنی جریان دارد برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، Nintendo Switch و PC عرضه خواهد شد و بازیکنان در آن به عنوان شخصیت Exo بازی می‌کنند. این شخصیت از قدرتی به نام Glitch برای مقابله با حاکمان Arq Grid استفاده می‌کند و به‌دنبال برقراری عدالت در این دنیای دیجیتال است.

بازی در محیطی آشنا برای کسانی که سال گذشته TRON: Identity را تجربه کرده‌اند، قرار دارد. اما گیم‌پلی این بازی بیشتر بر مبارزات ایزومتریک متمرکز شده است. سلاح اصلی شما Identity Disc است، که با آن می‌توانید در مبارزات دشمنان را بلوکه کرده یا به سمت آنها پرتاب کنید. همچنین در این بازی بر روی Light Cycle نیز به نبرد می‌پردازید و با جمع‌آوری Data Shards توانایی‌های جدیدی را برای خود آزاد خواهید کرد.

یکی از ویژگی‌های جالب، استفاده از عناصر rogue-lite است، این بدان معناست که بازیکنان با هر بار ورود به بازی و پیشروی در Arq Grid با چالش‌ها و داستان‌های جدیدی روبرو می‌شوند. این ساختار داستانی پویا باعث می‌شود هر بار که بازی را تجربه می‌کنید، مسیرها و داستان‌های متفاوتی کشف کنید و در نهایت به یک تجربه منحصر به‌فرد و پویا دست پیدا کنید. اگر این بازی مشابه Hades باشد، انتظار یک داستان در حال تکامل را داشته باشید که بر اساس موفقیت‌های شما در بازی شکل می‌گیرد.

عنوان TRON: Catalyst قرار است در سال ۲۰۲۵ منتشر شود و با توجه به ویژگی‌های جذاب و گیم‌پلی نوآورانه آن، انتظار می‌رود این بازی به یکی از عناوین محبوب در دنیای بازی‌های ویدیویی تبدیل شود.

منبع : ویجیاتو
نظرات
پربازدیدترین خبرها