جاروبرقی رباتیک اوپو Sweeping N۳ با قدرت مکش ۴۰۰۰ پاسکال عرضه شد

جاروبرقی رباتیک اوپو Sweeping N۳ به قدرت مکش ۴۰۰۰ پاسکال و سیستم القایی Freemove با ۳۱ سنسور و بیش از ۲۰ الگوریتم مستقل مجهز شده است.

شناسه خبر: ۳۳۵۴۱۰
جاروبرقی رباتیک اوپو Sweeping N3 با قدرت مکش 4000 پاسکال عرضه شد

راهنماتو- کمپانی اوپو به تازگی یک جاروبرقی رباتیک به نام OPPO Sweeping N3 را در چین راه اندازی کرده است.

به گزارش راهنماتو، این جاروبرقی از ارتعاش امواج صوتی با فرکانس بالا برای تمیز کردن کف استفاده می کند و به طور موثر لکه ها را از بین می برد. به لطف یک موتور ارتقاء یافته بر روی برد، این جاروبرقی قدرت مکش 4000 پاسکال را ارائه می دهد. فناوری ارتعاش صوتی با فرکانس بالا، سبب می شود تا جاروبرقی بتواند 12000 بار در دقیقه حرکت کند. این قابلیت برای تمیز کردن در سناریوهای مختلف مناسب است.

این جاروبرقی هوشمند به یک لیدار dToF داخلی با شعاع اسکن 10 متر مجهز شده است و می تواند نقشه محیط اطراف را با وسعت حداکثر 900 متر ترسیم کند. الگوریتم‌ مکان‌یابی و نقشه‌دهی هم‌زمان SLAM نیز به کاربران در برنامه ریزی هوشمندانه انتخاب مسیر براساس استفاده های قبلی کمک می کند.

جاروبرقی رباتیک اوپو Sweeping N3

ربات OPPO Sweeping N3 از سیستم القایی Freemove با 31 سنسور و بیش از 20 الگوریتم مستقل پشتیبانی می کند. اینها با جاروبرقی کمک می کنند تا سناریوهای پیچیده مانند مبل‌، تختخواب و فرش را به راحتی و بدون برخورد با اشیاء محیط تمیز کنند. کاربران می توانند این جاروبرقی هوشمند را به اپلیکیشن OPPO Smart Home متصل کرده و از این طریق آن را کنترل کنند.

با اتصال این دستگاه به هاب خانه هوشمند، می توان آن را طوری برنامه ریزی کرد که با خروج کاربر از منزل و بستن درب، جاروبرقی شروع به تمیز کردن خانه نماید. این محصول از کنترل صوتی هوشمند اوپو نیز پشتیبانی می کند.

نظرات
پربازدیدترین خبرها