اوپو رینو ۹ پرو پلاس؛ اولین گوشی میان رده با ۱۶ گیگابایت رم

اوپو رینو ۹ پرو پلاس را می توان براساس معیار گیک بنچ سریع تر از اکثر گوشی های هوشمند سطح بالا دانست.

شناسه خبر: ۳۳۵۶۵۰
اوپو رینو 9 پرو پلاس؛ اولین گوشی میان رده با 16 گیگابایت رم

راهنماتو- سه گوشی هوشمند جدید از سری گوشی های اوپو رینو 9 در هفته آینده رونمایی خواهند شد. این سه دستگاه، در دسته گوشی های هوشمند قدرتمند قرار می گیرند و یکی از آنها با 16 گیگابایت رم فوق العاده عرضه خواهد شد.

به گزارش راهنماتو، بسیاری از مشخصات فنی اوپو رینو 9، 9 پرو و 9 پرو پلاس حدود چند هفته پیش توسط این شرکت فاش شد. اوپو رینو 9 پرو پلاس، (قدرتمندترین مدل این سری) را می توان براساس معیار گیک بنچ سریع تر از اکثر گوشی های هوشمند سطح بالا دانست.

اوپو رینو 9 پرو پلاس

این دستگاه با 16 گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه می شود؛ همان تراشه ای که پیش از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 2 عرضه شده بود. از آنجایی که تا کنون تعداد کمی از گوشی های هوشمند رده بالا با 16 گیگابایت رم عرضه شده اند، اوپو رینو 9 پرو پلاس در صورت برخورداری از این میزان رم می تواند با با قدرتمندترین گوشی های هوشمند اندرویدی سال 2022 رقابت کند.

این گوشی هوشمند با حداقل 512 گیگابایت رم ارائه خواهد شد که در نوع خود غیرمنتظره است. این دستگاه علاوه بر قدرتمندی، دوربین های فوق العاده ای را نیز ارائه می دهد؛ سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 در بدنه پشتی این گوشی هوشمند را می توان به عنوان جایگزینی برای سنسور محبوب IMX766 به کار رفته در گوشی‌های هوشمندی مانند هوآوی میت 50 پرو، اوپو Find X5 پرو و شیائومی 12 دانست.

اوپو رینو 9 پرو پلاس

این گوشی هوشمند به یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی نیز مجهز شده است. به نظر می رسد اوپو رینو 9 پرو پلاس فاقد شارژ بی سیم باشد. این دستگاه به یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی مجهز شده است. احتمال دارد پس از چند هفته ارائه این گوشی هوشمند در چین، در بازار جهانی نیز عرضه شود.

اوپو رینو 9 پرو پلاس

نظرات
پربازدیدترین خبرها