هر آنچه درباره گوشی تاشو اوپو Find N۲ Flip می دانیم

گوشی تاشو اوپو Find N۲ Flip با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد.

شناسه خبر: ۳۴۶۰۰۲
هر آنچه درباره گوشی تاشو اوپو Find N2 Flip می دانیم

راهنماتو- اوپو با معرفی گوشی اوپو Find N در دسامبر سال گذشته وارد بازار گوشی های تاشو شد. این شرکت اکنون از عرضه گوشی اوپو Find N2 به عنوان جانشین این گوشی تاشو خبر داده است. به نظر می رسد اوپو قصد دارد در کنار این دستگاه، از یک گوشی تاشو دیگر به نام اوپو Find N2 Flip نیز رونمایی کند. اوپو Find N2 Flip به عنوان رقیبی برای پرفروش‌ترین سری گوشی‌های تاشو در جهان یعنی گلکسی Z فلیپ معرفی خواهد شد.

به گزارش راهنماتو، اوپو Find N2 Flip قرار است در تاریخ 15 دسامبر (24 آذر) در چین عرضه شود. این گوشی در کنار اوپو Find N2 در دومین روز کنفرانس Oppo Inno Day 2022 معرفی خواهد شد. طبق برخی شایعات، این گوشی هوشمند در آینده در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد. Find N2 Flip یک گوشی تاشو عمودی خواهد بود؛ به عبارت دیگر نمایشگر اصلی داخلی آن به صورت عمودی به سمت داخل تا می شود. این شرکت اخیرا چند رندر و ویدئو از این دستگاه به اشتراک گذاشته است.

اوپو Find N2 Flip

مشخصات Find N2 Flip

انتظار می رود گوشی جدید اوپو با نمایشگر ثانویه بزرگتری نسبت به گلکسی Z Flip 4 و موتورولا ریزر 2022 ارائه شود. نمایشگر خارجی به صورت عمودی در سمت راست دوربین ها قرار گرفته است. این گوشی هوشمند به یک نمایشگر 6.8 اینچی AMOLED تاشو E6 سامسونگ با رزولوشن فول اچ دی پلاس (2520 در 1080 پیکسل) و یک نمایشگر ثانویه 3.26 اینچی OLED مجهز شده است. این دستگاه با تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس، حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد.

پنل پشتی این گوشی به یک دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 و یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 مجهز شده است. در جلو نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی IMX709 و حسگر اثر انگشت به چشم می خورد. گوشی جدید اوپو رابط کاربری ColorOS 13 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می کند. یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 44 واتی نیز انرژی آن را تامین می کند. این دستگاه در رنگ های مشکی، سفید و سبز ارائه خواهد شد.

قیمت Find N2 Flip

نسخه اصلی اوپو Find N با قیمت 7699 ین (1104 دلار) عرضه شده بود. این گوشی تاشو افقی با باز شدن به یک تبلت کوچک تبدیل می شود. اوپو Find N2 یک گوشی هوشمند تاشوی عمودی است. این نوع گوشی های تاشو معمولا ارزانتر از گوشی های تاشو تبلت شو هستند. بنابراین به نظر می رسد اوپو Find N2 دستگاه مقرون به صرفه تری نسبت به اوپو Find N باشد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها