عینک هوشمند اوپو Air Glass ۲ با قابلیت برقراری تماس تلفنی معرفی شد

عینک هوشمند اوپو Air Glass ۲ از قابلیت های جالبی همچون تصحیح تصویر، شخصی سازی، تماس تلفنی، ترجمه بلادرنگ و تبدیل صوت به متن پشتیبانی می کند.

شناسه خبر: ۳۴۶۰۳۷
عینک هوشمند اوپو Air Glass 2 با قابلیت برقراری تماس تلفنی معرفی شد

راهنماتو- اوپو رویداد فناوری سالانه Oppo Inno Day 2022 را از دیروز آغاز کرده است. در این مراسم که در دو روز 14 و 15 دسامبر برگزار می شود، این شرکت از فناوری های جدید خود به عنوان بخشی از چهار ابتکار هوشمند این شرکت یعنی سرگرمی هوشمند، بهره‌وری هوشمند، سلامت هوشمند و یادگیری هوشمند رونمایی می کند.

به گزارش راهنماتو، یکی از فناوری های معرفی شده در این رویداد عینک هوشمند اوپو Air Glass 2 نام دارد. این عینک هوشمند یک محصول سبک وزن و بادوام واقعیت افزوده (AR) با وزن تقریباً 38 گرم است.

عینک هوشمند اوپو Air Glass 2

این گجت از قابلیت های جالبی همچون تصحیح تصویر و شخصی سازی پشتیبانی می کند و ظاهر آن با عینک های معمولی تفاوت چندانی ندارد. کاربران می توانند با استفاده از آن، تماس تلفنی برقرار کنند. این عینک همچنین قادر است ویدئوها را بلافاصله در حین پخش ترجمه کند. عینک هوشمند Air Glass 2 با تبدیل صوت به متن، ابزار مناسبی برای افراد دارای اختلالات شنوایی خواهد بود.

ناوبری مبتنی‌بر موقعیت‌مکانی را می توان یکی دیگر از قابلیت های این عینک هوشمند دانست. اوپو Air Glass 2 در واقع نسل دوم عینک هوشمند اوپو Air Glass عرضه شده در دسامبر سال گذشته است. این گجت از اولین لنز موج‌بر پراش رزین SRG در جهان (ساخته شده توسط اوپو) بهره می برد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها