این قاب هنری دیجیتال ۲۷ اینچی یک کولر گازی است!

Artcool Gallery از یک پنل LCD مربعی ۲۷ اینچی بهره می برد و امکان تغییر تصاویر را با استفاده از برنامه موبایل ThinQ را در اختیار کاربران قرار می دهد.

شناسه خبر: ۳۴۶۰۷۷
این قاب هنری دیجیتال 27 اینچی یک کولر گازی است!

راهنماتو- تهویه مطبوع دیواری Artcool Gallery ال‌جی، دستگاه جدیدی نیست. نسخه قبلی این محصول با یک قاب عکس پوشانده شده بود و کاربران می توانستند آن را با قطعات هنری چاپ شده پر کرده و تصاویر آن را هر چند وقت یکبار تعویض کنند.

به گزارش راهنماتو، این شرکت به تازگی نسخه جدیدی از این دستگاه را معرفی کرده است. این ابزار از یک پنل LCD مربعی 27 اینچی بهره می برد و به جای تعویض فیزیکی آثار هنری، امکان تغییر تصاویر نمایش داده‌شده با استفاده از برنامه موبایل ThinQ را در اختیار کاربران قرار می دهد.

ال‌جی می گوید: «کاربران می توانند از میان طیف وسیعی از تصاویر زیبا، ثابت و متحرک تصویر موردعلاقه خود را انتخاب کنند. کاربران می توانند تصاویر شخصی و دلخواه خود را نیز از طریق این نمایشگر، به نمایش بگذارند.» سوالی که پیش می آید این است که آیا می توان از این نمایشگر به عنوان تلویزیون برای پخش محتوا نیز استفاده کرد؟ از آنجایی که نسبت تصویر 1:1 برای نمایش این نوع محتوا مناسب نیست، بنابراین ال‌جی ترجیح می‌دهد کاربران را به سمت خرید تلویزیون جداگانه سوق دهد.

تهویه مطبوع دیواری Artcool Gallery ال‌جی

تهویه مطبوع Artcool Gallery ال‌جی از یک کمپرسور اینورتر دوگانه با قابلیت کاهش نویز سفید استفاده می کند. این دستگاه جریان هوای غیرمستقیم 3 طرفه را ارائه می دهد و هوای سرد را مستقیماً به شخصی که در مقابل آن ایستاده است نمی فرستند. این تهویه مطبوع فاقد دریچه‌های جلویی است و هوا را از طرفین ارسال می کند. این شرکت جزئیات قیمت و زمان دسترسی به تهویه مطبوع جدید خود را در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2023 در ماه ژانویه اعلام خواهد کرد.

نظرات