انتشار تصویر زنده گوشی تاشو اوپو Find N۲ Flip

اوپو Find N۲ Flip با یک نمایشگر تاشو ۶.۸ اینچی مجهز به فناوری پانچ هول، یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی درون نمایشگر داخلی و یک صفحه نمایش خارجی ۳.۲۶ اینچی ارائه می شود.

شناسه خبر: ۳۴۵۸۵۳
انتشار تصویر زنده گوشی تاشو اوپو Find N2 Flip

راهنماتو- انتظار می رود اوپو در رویداد Anthem Day 2022 که قرار است در اواخر امسال برگزار می شود، از دو گوشی تاشو اوپو Find N2 Flip و Find N2 رونمایی کند.

به گزارش راهنماتو، چند روز پیش ویدئویی از گوشی تاشو اوپو Find N2 Flip در وب منتشر شده بود. این ویدئو گوشی جدید اوپو را درون یک قاب بزرگ و با ظاهری نامشخص به نمایش می گذاشت. اکنون به لطف رندر منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو، برخی از مشخصات این گوشی هوشمند فاش شده است.

 اوپو Find N2 Flip

انتظار می رود که گوشی تاشو اوپو Find N2 Flip با یک نمایشگر تاشو 6.8 اینچی مجهز به فناوری پانچ هول، یک دوربین 32 مگاپیکسلی درون نمایشگر داخلی و یک صفحه نمایش خارجی عظیم 3.26 اینچی ارائه شود. برخی شایعات نیز از چیپست دایمنسیتی 9000 پلاس، یک باتری نسبتاً بزرگ 4300 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 44 واتی در این گوشی هوشمند خبر می دهند.

گوشی تاشو جدید اوپو احتمالا از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض IMX355 سونی بهره مند خواهد شد. طبق برخی گزارش ها، این گوشی هوشمند در خارج از چین نیز عرضه خواهد شد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها