معرفی تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۲

لنوو تاریخ عرضه تبلت جدید لنوو Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۲ را رسماً اعلام کرد

شناسه خبر: ۳۳۴۸۴۸
معرفی تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 2022

راهنماتو- لنوو امروز رسماً تایید کرد که نسل بعدی تبلت اندرویدی پرچمدار خود با نام Xiaoxin Pad Pro 2022 را اواخر این هفته در چین عرضه خواهد کرد. این محصول قرار است جایگزین Xiaoxin Pad Pro 2021 شود که سال گذشته روانه بازار شود. اکنون بیایید نگاهی به تمام مشخصاتی که از این دستگاه در اختیار داریم، بیاندازیم.

لنوو Xiaoxin Pad Pro 2022 در تاریخ 18 آگوست (27 مردادماه) در چین عرضه می شود. این رویداد در جریان کنفرانس معرفی محصولات جدید این شرکت رخ خواهد داد که از ساعت 19 CST در شبکه اجتماعی Weibo و دیگر پلتفرم‌های ویدیویی، پخش می‌شود. تیزرهای رسمی و برخی داده های فاش شده در حال حاضر مشخصات کلیدی این تبلت پریمیوم آینده را مشخص کرده اند. اول از همه، این دستگاه در دو نوع تراشه Qualcomm Snapdragon 870 و MediaTek Kompanio 1300T عرضه می شود.

این تبلت به یک صفحه نمایش 11.2 اینچی 2.5K اولد مجهز خواهد شد که این پنل دارای گواهی TÜV Global Eye Protection 2.0 است و از نرخ تازه سازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز، کاهش نور PWM با فرکانس بالا 1920 هرتز و حداکثر میزان روشنایی 600 نیت پشتیبانی می کند.

این دستگاه دارای چهار بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos خواهد بود که توسط JBL تنظیم شده اند. علاوه بر این، از ورودی قلم از طریق Xiaoxin Stylus (نسل دوم) پشتیبانی خواهد کرد. این شرکت همچنین لوازم جانبی مربوط به این دستگاه همچون صفحه کلید را به صورت جداگانه به فروش خواهد رساند.

لنوو Xiaoxin Pad Pro 2022 با ZUI 14 راه‌اندازی می‌شود و توسط یک باتری 8200 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 68 واتی تغذیه می شود که اتصال آن از طریق USB Type-C (USB 3.2 Gen 1) خواهد بود.

نظرات
پربازدیدترین خبرها