اولین تصاویر لو رفته از گوشی اوپو A۱۷

یک افشاگر مشهور دنیای فناوری اخیراً رندرها و مشخصات گوشی اقتصادی OPPO A۱۷ را منتشر کرده است.

شناسه خبر: ۳۳۵۱۱۲
اولین تصاویر لو رفته از گوشی اوپو A17

راهنماتو- مدتهاست که انتظار می رود گوشی ارزان قیمت OPPO A17 به عنوان جانشین OPPO A16 که سال گذشته معرفی شد وارد بازار شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. با این همه، ایوان بلاس، افشاگر مشهور دنیای فناوری اخیراً تصاویر رندری از این گوشی به همراه برخی مشخصات اصلی آن منتشر کرده که می تواند ایده ای از این گوشی در اختیار ما قرار دهد.

ایوان بلاس اشاره می کند که این گوشی تاکنون موفق به دریافت گواهینامه های متعددی شده است که این موضوع بدون شک اشاره به عرضه قریب الوقوع این تلفن همراه ارزان قیمت دارد. رندرهای منتشر شده نیز نشان می‌دهند که OPPO A17 با یک بریدگی قطره‌آب مانند برای دوربین سلفی و یک چانه در پایین ارائه می‌شود. یک پنل پشتی بافت چرمی با طراحی دوربین بلند به شکل قرص نیز دیده می شود اما ماژول بیرون زده نیست. این ماژول دو حلقه با سنسور دوربین دوگانه و یک فلاش LED را در خود جای داده است.

OPPO A17

این گوشی هوشمند دارای فرم فشرده با دکمه تنظیم صدا و دکمه های پاور در سمت راست است که این دومی به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می کند. در زیر کاپوت، OPPO A17 در مقایسه با مدل قبلی خود ارتقای چندانی را شاهد نخواهد بود. بر اساس گزارش ها، پردازنده هلیو G35 همراه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی دستگاه را تامین می کند.

متاسفانه افشاگر مطرح دنیای فناوری، ایوان بلاس، اطلاعات بیشتری در خصوص این دستگاه در اختیار ما قرار نمی دهد اما به هر صورت ما می دانیم که OPPO A17 در رنگ های نارنجی، آبی و مشکی وارد بازار خواهد شد. همچنین شایعات بسیار جدی نیز وجود دارد که این گوشی در آخر همین ماه (سپتامبر) معرفی شود.

نظرات
پربازدیدترین خبرها