محبوب ترین هندزفری های سامسونگ در بازار ایران

نگاهی با بازار هندزفری ها در ایران نشان می دهد که هندزفری های سامسونگ بسیار محبوبند.

شناسه خبر: ۳۴۶۸۳۹
محبوب ترین هندزفری های سامسونگ در بازار ایران

راهنماتو -برند سامسونگ از پرطرفدارترین برندهای بازار فناوری در ایران است. این برند هندزفری های محبوبی نیز تولید کرده است.

به گزارش راهنماتو ، هندزفری های سامسونگ در کنار کیفیت بالا، گاهی قیمتی بالاتر از حد متوسط دارند، به خصوص هندزفری های بلوتوثی. در ادامه ۵ هندزفری محبوب بازار را معرفی می کنم:

هندزفری سامسونگ مدل EO-IG935 (قیمت حدودی: ۷۰۰ هزار تومان)

ارزان ترین هندزفری محبوب سامسونگ در بازار ایران، هندزفری سامسونگ با ۲ عدد سری اضافه با سایز های مختلف به فروش می رسد. پاسخ فرکانسی این هندزفری ۲۰ - ۲۰۰۰۰ هرتز است. وزن این هندزفری ۱۵ گرم و نوع اتصال آن با سیم است.

محبوب ترین هندزفری های سامسونگ در بازار ایران

این هندزفری دارای رابط جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است. این هندزفری برای آقایان و بانوان مناسب است و ویژگی‌های خاصی مانند کلید مدیریت میزان صدا دارد و حساسیت آن ۹۰ دسی بل است.

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Level U2(قیمت حدودی: یک میلیون و صد هزار تومان)

پاسخ فرکانسی این هندزفری ۲۰۰۰۰ هرتزی است و دو گوشی دارد. عمر باتری هدفون در حالت مکالمه، ۱۳ ساعت است و عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی ۱۸ ساعت است. وزن این هندزفری ۴۱.۵ گرم است.

محبوب ترین هندزفری های سامسونگ در بازار ایران

نسخه بلوتوث این هندزفری، ۵.۰ و نوع اتصال آن بی‌سیم است. طراحی خوب و ارگونومیک این هندزفری باعث می شود که برای ورزش بسیار مناسب باشد. این هندزفری، نگهدارنده گردنی دارد.

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live(قیمت حدودی: ۲ میلیون و پانصد هزار تومان)

این هندزفری دارای کیس شارژ است و قطر درایور آن ۱۲ میلی‌متر است و نشانگر LED دارد. همچنین دارای دو گوشی است. عمر باتری این هندزفری در حالت مکالمه ۴.۵ ساعت، با فعال بودن ANC و ۵.۵ ساعت با خاموش بودن ANC ساعت است.عمر باتری در حالت پخش موسیقی، ۶ ساعت با فعال بودن ANC و ۸ ساعت با خاموش بودن ANC است‌.

محبوب ترین هندزفری های سامسونگ در بازار ایران

وزن این هندزفری، ۵.۶ گرم است و از نسخه بلوتوث۵.۰ برخوردار است. این هندرفری مجهز به تراشه BCM ۴۳۰۱۵ و پشتیبانی از Bixby voice wake-up است.قابلیت حذف نویز و دارا بودن سه میکروفون روی هر گوشی از دیگر ویژگی های مهم این هندزفری است.

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro(قیمت حدودی:۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان)

نوع آهن‌ربای این هندزفری نئودیمیوم و منبع تغذیه هندزفری باتری است. این هندزفری دارای نشانگر LED با محدوده عملکرد ۱۰ متر است و دارای دو گوشی است و عمر باتری هدفون در حالت مکالمه ۵ ساعت مکالمه و در زمان خاموش بودن ANC و ۴ ساعت مکالمه در زمان روشن بودن ANC است.

محبوب ترین هندزفری های سامسونگ در بازار ایران

عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی، ۸ ساعت، در زمان خاموش بودن ANC و ۵ ساعت پخش موسیقی در زمان روشن بودن ANC است‌.وزن این هندزفری ۶.۳ گرم است و نسخه بلوتوث۵.۰ است.

این هندزفری دارای رابط‌Bluetooth است و برای ورزش بسیار مناسب است. این هندزفری از مقاومت در برابر رطوبت و عرق نیز برخوردار است.

هندزفری بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro(قیمت حدودی: ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان)

این هندزفری دارای کابل Type-C است و سری هدفون با قطر درایور ۱۰ میلی‌متر طراحی شده است. منبع تغذیه هدفون، باتری و عمر باتری ۱۸ ساعت است و دو گوشی دارد. عمر باتری هدفون در حالت مکالمه ۳.۵ ساعت با فعال بودن ANC و ۴ ساعت با خاموش بودن ANC است‌. درگاه‌ه ارتباطی این هندزفری بلوتوث است و نسخه بلوتوث۵.۳ دارد.

محبوب ترین هندزفری های سامسونگ در بازار ایران

این هندزفری بلوتوثی دارای مقاومت در برابر پاشش آب و پشتیبانی از استاندارد IPX۷ و اسپیکر دوگانه حذف نویز فعال با صدای فراگیر ۳۶۰ با پشتیبانی از ۵.۱کانال و ۷.۱ پشتیبانی از Bixby است.

ظرفیت باتری این هندزفری ۶۱ میلی آمپر ساعتی است. نوع اتصال این محصول بلوتوثی است و برای آقایان و بانوان مناسب است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها