سایت GamesIndustry.biz از تعدادی از تحلیلگران برجسته پرسیده که احساس میکنند انتشار این بازی بر اشتراکهای Game Pass چه تاثیری خواهد گذاشت. پاسخها متفاوت بود، اما همه اتفاق نظر داشتند که به صورت میلیونی افزایش پیدا خواهد بود.
پیرز هاردینگ-رولز، تحلیلگر ارشد بازیهای Ampere به این نشریه گفت که احساس میکند انتشار Black Ops 6 منجر به افزایش ۱۰ درصدی در تعداد مشترکین Game Pass Ultimate خواهد شد، یعنی حدود ۲.۵ میلیون مشترک جدید.
او اشاره میکند «بخش بزرگی» از این افراد مشتریان جدید گیم پس نیستند بلکه احتمالا از سطحهای Game Pass Core یا Game Pass Standard ارتقا خواهند یافت، چرا که شامل عرضه Black Ops 6 در روز انتشار نیستند.
مایکل پکتر، مدیر عامل Wedbush Securities گفت که او معتقد است ایکس باکس میتواند ۳ تا ۴ میلیون مشترک جدید Game Pass Ultimate داشته باشد. همچنین پیشبینی میکند با توجه به اینکه بسیاری از مشترکین فعلی آلتیمیت هم میخواهند آن را تجربه کنند، فروش «سنتی» بازی حدود ۶ میلیون کمتر خواهد شد.
پکتر گفت این معامله «به طور کلی برای مایکروسافت و مصرفکنندگان خوب است» اما اشاره کرد عنوان خبر بعدی «کاهش فروش Call of Duty» خواهد بود.
هاردینگ-رولز اضافه کرد در حالی که روی کاغذ حضور Black Ops 6 در سرویس Game Pass Ultimate منجر به کاهش آمار فروش خواهد شد، ذات لایو سرویس بازی ممکن است به این معنی باشد که Xbox به جای آن امیدوار خواهد بود برخی از بازیکنان گیم پس تشویق شوند تا پول بیشتری برای خریدهای درون بازی خرج کنند.هیچ شکی نیست که اضافه کردن آخرین عنوان Call of Duty برای مایکروسافت، حداقل در ابتدا گران خواهد بود. اما کال آو دیوتی یک عنوان لایو سرویس است که به شدت از درون بازی درآمدزایی میکند. مایکروسافت فروش نسخههای بازی را با مخاطبان بیشتری که میتوانند درون بازی خرج کنند، مبادله خواهد کرد.
بازیکنان اکنون میتوانند Black Ops 6 را قبل از انتشار آن در روز جمعه پریلود کنند. این بازی برای ایکس باکس وان، ایکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۴ و ۵ و پیسی در استور مایکروسافت، بتلنت و استیم در دسترس خواهد بود. همینطور در سرویسهای Game Pass Ultimate و PC Game Pass هم موجود است.