۱۰ چمپیون در League of Legends که میتونید باهاشون در Ranked جولان بدین

در این مقاله با هیرو های متای حاضر League of Legends آشنا بشید.

شناسه خبر: ۳۷۹۵۵۰
10 چمپیون در League of Legends که میتونید باهاشون در Ranked جولان بدین

راهنماتو- League of Legends یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های MOBA و ساخته شرکت Riot است. از زمان عرضه این بازی در سال 2009، این عنوان طی سال‌ها به صورت مداوم آپدیت میشده و قهرمان‌های جدیدی به بازی اضافه میشدن تا بازیکنان رو جذب و سرگرم کنن. با تنوع زیاد در چمپیون های موجود در این بازی و تنها فقط 10 جای خالی برای انتخاب بهترین‌ها، میشه گفت کار سختی هستش ولی قطعاً چمپیون‌هایی وجود دارن که به عنوان محبوب‌ترین‌ها شناخته می‌شوند.

به گزارش راهنماتو، در ادامه قصد داریم به ده چمپیون برتر این بازی در صحنه Ranked یا Competetive بپردازیم.

10- Zed

10-lol-heros-who-dominate-ranked1

زِد یکی از قهرهای مطرح در خط وسط (میدلین) است که مدت‌هاست یکی از گزینه‌های پرطرفدار بوده. با به‌روزرسانی‌ و تغییرات اخیر در توانمندی‌هایش، تونسته راه خودشو به تاپ 10 این بازی باز کنه. با وجود سختی یادگیری این چمپیون، سقف یادگیری بالا و ضربات قوی تک هدفه‌اش، او رو به یک انتخاب محبوب در میان بازیکنان میدلین تبدیل کرده.

9- Thresh

10-lol-heros-who-dominate-ranked2

ترش، ساپورتی قدرتمند در این بازی، به عنوان تنها چمپیون ساپورت در این لیست حضور داره. با قلاب و فانوسش، بازیکنان ماهر ترش میتونن یک تنه تیمشون رو به راحتی پیروز میدون کنن. و فقط به همینجا ختم نمیشه، بلکه ترش دارای ابیلیتی های ساپورتی عالیه که تضمین می‌کنه که وقتی کری‌هاش جلو هستند، جلو می‌مونه.

8- Yone

10-lol-heros-who-dominate-ranked3

برادر بزرگتر یاسوو، یونه همیشه جزو چمپیون های پرطرفدار این بازی بوده. همانند یاسوو، او قادر به انجام حمله‌های زیادی است و اگر موقعیتی ایجاد بشه، قادره که خودش به تنهای چندنفری رو حریف بشه. یونه توانایی دش بی‌پایان یاسوو را ندارد، اما این کمبود را با ضربات مختلط و ابیلیتی E قوی‌اش جبران می‌کنه.

7- Jhin

10-lol-heros-who-dominate-ranked4

محبوبیت جین در حال حاضر به قدرت Stormrazor برمی‌گرده، که سرعت حرکت بالایی رو به ADCها می‌بخشه. این آیتم در حال حاضر بسیار قدرتمنده و برای جین کاملاً مناسبه، او را به یک ADC دسته 1 تبدیل می‌کنه. حتی بدون ایتم هم جین هنوز می‌تونه به عنوان یک انتخاب محبوب در نظر گرفته بشه، ایده آل برای بازیکنانی که دوست دارند ADCهای با اتک دست بالا با سبکی غیر معمول داشته باشن.

6- Yasuo

10-lol-heros-who-dominate-ranked5

سامورایی‌ای سوار بر باد، یاسوو در حال حاضر ششمین چمپیون محبوب در لیگه. دش های بی پایان یاسوو، دیوار بادی و کیت کلی او سقف مهارت او رو به طور قابل‌توجهی بالا می‌بره، به این معنا که بسیاری از بازیکنانی که کار با این چمپیون رو بلدن، می‌تونن بدون هیچ نگرانی‌ای به دل دشمناشون بزنن. یاسوو اخیراً به علت تغییرات آیتم های ADC که او و برادرش یونه رو ضعیف‌تر کرده بودن، دستخوش باف‌هایی شده.

5- Ashe

10-lol-heros-who-dominate-ranked6

با بهبودهای اخیرش، دیده شده که نرخ انتخاب اش به طور قابل توجهی افزایش یافته و تونسته وارد بلیست بهترین چمپیون های ranked بشه. اکنون که ضربات و نسبت AP او افزایش یافته، قابلیت‌های اش در طیف پایانی بازی قدرتمندتر شده.

4- Miss Fortune

10-lol-heros-who-dominate-ranked8

جایزه بگیر و دزد معروف میس فورچن جایگاه پنجم رو در لیست به خودش اختصاص داده. این ADC با ضربات قوی و بالا، قادر به نابودی تیم‌ها با مهارت نهایی خود به نام Bullet Time است. دلیل محبوبیت میس فورچون می‌تونه آیتم هایی مثل Youmuu's Ghostblade، که به طور کامل با توانایی Strut او هماهنگ می‌شود، باشه که به او توانایی عالی حرکت و ضربه می‌ده.

3- Lux

10-lol-heros-who-dominate-ranked9

بانوی نور با حضورش جایگاه سوم این لیست رو نورانی کرده. با ابیلیتی هایی ساده برای استفاده، قابلیت‌های ترکیبی لاکس به او امکان می‌ده که از دور تعدادی از حریفان رو شکار کنه، که او را برای شکار یا پوک کردن حریفان ایده‌آل می‌کنه. لاکس، که در اصل یک میدلینر بود، در حال حاضر بیشتر به عنوان ساپورت بازی مورد استفاده قرار می‌گیره، زیرا پوک کردن، گیراندازی و سپر او به او امکان کمک به ADC او را برای عبور از مرحله لینینگ بازی داره.

2- Ezreal

10-lol-heros-who-dominate-ranked09

کاوشگری از پیلتوور خودش رو به عنوان محبوب‌ترین هیرو در لیگ می‌بینه. این هیرو ADC از پیلتوور دارای دستکش جادویی است که به او امکان می‌ده تیرهای قدرتمندی رو شلیک کنه و همچنین به طور جادویی از خطر فرار کنه. همیشه از زمان بازی تونسته خودش رو تو لیست چمپیون های متای بازی حفظ کنه و اخیرا از Trinity Force تونسته به نحو احسن علیه دشمناش استفاده کنه.

1- Kai'sa

10-lol-heros-who-dominate-ranked34

کایسا از زمان عرضه‌اش یکی از محبوب‌ترین ADCها بوده. از آن زمان به بعد، او چندین نسخه از بیلد خودش رو داشته، با توجه به این که می‌تونه هم ایتم های AD و هم ایتم های AP رو به کار ببنده. در حال حاضر، کایسا از Guinsoo's Rageblade استفاده می‌کند تا بتونه دمیج زیادی رو به صورت ترکیبی وارد کنه. با وجود آیتم های جدید، کایسا همیشه یک انتخاب محبوب در میان بازیکنان بوده، به ویژه کسانی که خیالشون از بابت ابیلیتی‌هایی که این چمپیون داره راحته و میدونن میتونن دشمناشونو از بین ببرن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها