با این کارکترها در Apex Legends دیگه نیازی به هم‌تیمی ندارین

تنها بازی کردن میتونه خیلی سخت باشه مخصوصا وقتی که با یک سری یار رندوم بازی میکنین. ما در این راهنما بهترین لجند های تک نفره Apex Legends رو براتون آوردیم.

شناسه خبر: ۳۷۹۶۹۱
با این کارکترها در Apex Legends دیگه نیازی به هم‌تیمی ندارین

راهنماتو- میشه گفت هر کاری رو تنها انجام دادن میتونه سخت باشه، حالا این قضیه در مورد بازی‌هاهم صدق میکنه و به خصوص Apex Legends. چونکه هم‌تیمی‌های رندوم معمولاً خودشون رو به جای تیم تو اولویت قرار میدن. هم‌چنین، به احتمال زیاد بلد نیستن که خودشونو با بقیه و قابلیتایی که دارن هماهنگ کنن. واسه همین هم استفاده از شخصیت‌هایی که میتونن خودشون رو از هر هجلی دربیارن، برای پلیرهایی که تنها بازی میکنن میتونه خیلی کارامد باشه.

به گزارش راهنماتو، بعضی از لجند های موجود در Apex از چابکی خیلی زیادی برخوردارن و همین بهشون اجازه میده خیلی راحت از بعضی شرایط دشوار فرار کنن. در کنار این لجندهایی که ابیلیتی‌های ساده دارن هم میتونن بدون نیاز به ارتباط گرفتن با هم تیمی‌ها راحت کار خوردشونو انجام بدن. همچنین، دسته‌بندی شخصیت‌ها نقشی در تصمیم دارد و شخصیت‌های کنترل‌کننده به تیم‌ها کمک می‌کنند تا وقتی دفاعی بازی می‌کنند، بهتر عمل کنند.

8 - Octane

best-legends-to-solo-q-in-apex-legends1

خیلی وقت‌ها شده که یارهای رندوم شما خیلی رندوم و بدون آمادگی با تیم های دیگه درگیر بشن. اینجاست که آکتین خودشونو نشون میده و با قابلیت هایی که داره میتونه خیلی سریع خودشو به صحنه درگیری برسونه. هر ثانیه در Apex Legends میتونه فاصله بین برد یا برگشت به منوی اصلی بازی باشه، همچنان که با استفاده از اکتان تعادل جنگ را تغییر دهد. استفاده صحیح از ابیلیتی‌های اکتین به بازیکنا امکان می‌ده تا از حمله دشمن فرار کرده و به تیمشان پناه ببرن. استفاده از اولتیمت اکتین خیلی سادس و به شما و تیمتون اجازه میده خیلی سریع وارد درگیری هایی که باید بشید بشین.

7 - Path Finder

best-legends-to-solo-q-in-apex-legends2

پث‌فایندر به دلیل توانمندی تاکتیکی قدرتمندش که اجازه تغییر مکان سریعی رو می‌ده، یک لجند عالی برای بازی تکیه که می‌تونه به بازیکنا کمک کنه تا از موقعیت های نامطلوب فرار کنن. با باف شدنش در فصل 16 این بازی، پث‌فایندر به عنوان قدرتمندترین شخصیت چابک در Apex Legends شناخته می‌شه. برای کار تیمی، اولتیمت پث‌فایندر خیلی راحت به هم‌تیمی هاتون میگه که قراره در 5دقیقه آینده چیکار کنین. اینکه قراره فایت بدین یا بهتره که فعلا کوتاه بیاین و عقب نشینی کنین.

6 - Wraith

best-legends-to-solo-q-in-apex-legends3

ریث همیشه انتخاب اول بازیکنای خیلی مهاجم تو Apex Legends بوده. ابیلیتی هایی که این لجند داره میتونه خیلی عالی برای شروع فایت و پایانشون استفاده بشه البته اگر به درستی استفاده بشن. به طور مشابه با پاث‌فایندر، همچنین بعد از باف اولتیمت ریث، با افزایش فاصله به بازی سرعت بالاتری رو داده.

پورتال جدید به بازیکنان اجازه می‌ده تا پورتال‌های بلندتری رو با سرعت بیشتری بسازن، که برای حمله به تیم‌های دشمن یا فرار از آنها ایده آله. استفاده از پورتال‌ها برای تیم رندوم میتونه خیلی ساده باشه چون هم تیمی‌هاتون به محض ساختنشون متوجه قصد شما مشین و میدونن کی ازش استفاده کنن.

5 - Vantage

best-legends-to-solo-q-in-apex-legends4

اسنایپ در Apex Legends یک روش مطمئن برای کیل گرفتنه و شروع نبرد با یک شات دقیق میتونه تیم شما رو در فایت جلو بندازه. یادگیری استفاده از وانتیج به عنوان عضو تیم که وظیفه جمع‌آوری اطلاعات از دشمناتونو داره خیلی ضروریه . دونستن اینکه بازیکنان دشمن کجا هستن برای مراحل دیرتر بازی میتونه خیلی حیاتی باشه.

هماهنگی با اولتیمت او آسونه، چون که تمرکز رو روی یک شخص میزاره و تیمتون میتونن با تمرکز یک نفر از تیم مقابل رو از پا دربیارن و از آشفتگی بعدش به نفع خودشون استفاده کنن.

4 - Loba

best-legends-to-solo-q-in-apex-legends5

اگرچه ممکه این لجند اونقدارم به چشم نیاد ولی لوبا انتخاب عالی‌ای برای بازیکنای تک پره. قدرت پسیو لوبا به بازیکنان اجازه میده که به سرعت لوت‌های درجه بالا رو تشخیص بدن و خیلی سریع آماده نبرد بشن. قابلیت دیگه لوبا هم خیلی عالی برای فرار از موقعیت های دشواره، اگرچه پلیرها باید در مکانی مناسب قایم بشن تا بتونن برای تیمشون مفید واقع بشن.

به طور ساده لوبا به عنوان یک آهن‌ربا برای همه بازیکنای Apex Legends عمل می‌کنه. جوری که همه برای اینکه بتونن لوت لوبا رو بدست بیارن سمتش سرازیر میشن. گرفتن یکی از بهترین اسلحه‌ها در Apex Legends پلیرهارو خیلی جلو میندازه و شاید هم آخر مچ رو از همونجا مشخص میکنه.

3 - Watson

best-legends-to-solo-q-in-apex-legends6

شخصیت‌های کنترل‌کننده در مرحله پایانی بازی بهترین عملکرد رو دارن. واتسون می‌تونه فضایی رو که داره به خواست خودش شکل بده و به تیمش اجازه بده که دست بالاتر رو داشته باشه، در حالی که تیم‌های دشمن رو به مشکل می‌اندازه. حصارهای او عالی برای قفل کردن بعضی از مناطق بازی هستن ولی آلتیمت او ارزشمندترین دارایی اونه.

استفاده صحیح از آلتیمت واتسون در پایان بازی به بازیکنان این امکانو می‌ده یک منطقه کوچک امن از خطر هرگونه نارنجک یا شی پرتابی بسازن. این به این معنیه که واتسون می‌تونه در موقعیتی که لازم باشه نه تنها محیط رو هر طور که لازم باشه تنظیم کنه بلکه در کنارش تیمش رو از هرگونه خطر پرتابی حفظ کنه.

2 - Valkyrie

best-legends-to-solo-q-in-apex-legends7

والکیری در تقریبا در هر ترکیبی عالی عمل میکنه. آلتیمت او یکی از بهترین و قدرتمند ترین ها در بازیه به طوریه که این لجند خیلی در صحنه حرفه‌ای بازی حضور داره. برای بازیکنان سولو، والکیری امکان تغییر موقعیت تیم رو به خوبی فراهم می‌کنه تا به بازیکنان کمک کنه تا از نبردها دوری کنن و به یک نقطه امن برسن. علاوه بر داشتن قدرتمندترین آلتیمت در بازی، والکیری قادر به پرواز و شلیک موشک‌های دقیقه.

1 - Bangalore

best-legends-to-solo-q-in-apex-legends8

استفاده صحیح از بنگلور زمان زیادی رو لازم داره، زیرا اسموک‌هایی که داره دارای سقف مهارت بالایی هستن. آلتیمت او نیازمند دانش در مورد زمان‌بندیه تا بتونه نهایت استفاده رو ازشون ببره. اسموک‌های او می‌تونن نبردها رو تحت تأثیر قرار بده و نتیجه رو به نفع خود و تیمش برگردونن.

همچنین آلتیمت او می‌تونه تیمی که قصصد حمله بهشون رو داره کاملا از حمله منصرف کنه. در برخورد با تمام ابیلیتی‌های قدرتمندش، ویژگی‌های بنگالور به او اجازه میدن که در نبردهای نزدیک بهتر عمل کنه، زیرا افزایش سرعتش باعث می‌شه که به عنوان هدف دشوارتری محسوب بشه. اسموک‌های بنگلور در مواقع حساس میتونن خیلی مفید باشن و از کاورشون برای ریوایو کردن هم تیمیاش استفاده کنه.

هم‌اکنون Apex Legends بر روی PC، PS4، PS5، Switch، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترسه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها